Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Връзка с ФУ TREMOL M23
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пет Яну 10, 2020 14:48    Заглавие: Връзка с ФУ TREMOL M23 Отговорете с цитат

Здравейте,
на версия .100 свързах Тремол М23 през USB. Връзката се оказа успешна. При отваряне на продажба в Склад про се извежда коректно съобщение за УНП за касовия апарат. През Склад про направих успешно X и Z отчети. Когато опитам да завърша продажба в брой обаче получавам съоптбщение за възникнала грешка при отпечатването на касовата бележка.
Някакви идеи?

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет Яну 10, 2020 21:33    Заглавие: Отговорете с цитат

А когато опитате да направите внасяне на сума през управление на фискалното устройство излиза ли бон?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Съб Яну 11, 2020 09:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Склад про регистрира сумата в касовата книга и в информационното поле на прозореца управление на ФУ, но ФУ не печата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб Яну 11, 2020 10:21    Заглавие: Отговорете с цитат

techno-part написа:
Склад про регистрира сумата в касовата книга и в информационното поле на прозореца управление на ФУ, но ФУ не печата.


Проверете какви данни сте поставили в настройки за Оператор и парола на оператора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Съб Яну 11, 2020 14:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Моля пояснете кое имате предвид?
Данните на потребителите ли. Въведени са три имена и силни пароли - три пъти зелено за всеки потребител.

Това даде зелена отметка на всичко при проверка за съвместимост с GDPR, а преди да оправя това имаше червен хикс.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Съб Яну 11, 2020 14:57    Заглавие: Отговорете с цитат

За съжаление проблема остава. Все още не печата касови бележки.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Съб Яну 11, 2020 15:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Добрин Митев написа:
Проверете какви данни сте поставили в настройки за Оператор и парола на оператора.


Явно сте имал предвид паролата за оператор в настройките на Склад про, при Устройства. Промених я на 1, каквато е на КА и така нещата се получиха.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Съб Яну 11, 2020 17:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Макар да печатам успешно касови и сторно бележки. Апарата не печата когато опитвам да въвеждам и извеждам служебно суми. Склад Про ги регистрира но не и касовия апарат. Някой знае ли как да решим и този проблем?

Забелязах че отпечатаните през Склад про касови бележки изписват съдържанието на продажбата. При нас продажбите се съпровождат с фактура и стокова разписка от Склад про, а продажбите понякога съдържат 20 и повече позиции. Има ли възможност да се изключи тази опция и КА да печата само крайния тотал?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21308

МнениеПуснато на: Съб Яну 11, 2020 22:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако апаратът прави X Отчет, но не прави никакви други операции, например Продажба, Z Отчет или Внасяне или Извеждане на суми, проблемите са:
1. Неправилна парола на оператора;
2. Неправилна настройка на часа и датата, часовникът е напред и програмата не може да го върне "назад", защото има издаден документ.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Вто Яну 14, 2020 08:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
2. Неправилна настройка на часа и датата, часовникът е напред и програмата не може да го върне "назад", защото има издаден документ.


Ще сверя. Благодаря за помощта!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Съб Яну 18, 2020 09:40    Заглавие: Тремол М23 по мрежа(LAN) Отговорете с цитат

Здравейте,
Необходимо ни е да свържем програмата с Касов Апарат Тремол М23 по мрежа(LAN)
IP адресът в касовият апарат е зададен и от четирите компютъра които ще работят с него
има свързаност (отговаря на ping)
Касовият апарат трябва ли да се инсталира като мрежови принтер на всеки компютър
или да се зададе само на сървърът където е програмата микроинвест склад ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб Яну 18, 2020 10:45    Заглавие: Отговорете с цитат

На всяко работно място със склад про в настройки категория “Устройства” трябва да се посочи адрес на ФУ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 09:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Разбирам, че към момента не съществува функционална възможност за свързване на Склад Про с Tremol М23 по мрежа.
Ще чакаме, дано това се промени скоро. До тогава се връщаме на варианта с USB връзка, с която се справихме успешно, но до тази сутрин.

Днес имам следната ситуация успешно въвеждам и извеждам суми от КА през Други --> Управление на фискални устройства но при зареждане на продажба Склад про казва Няма връзка с фискално устройство.

Моля за съвет какво се случва...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Добрин Митев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Юли 2017
Мнения: 375
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 09:49    Заглавие: Отговорете с цитат

techno-part написа:
Разбирам, че към момента не съществува функционална възможност за свързване на Склад Про с Tremol М23 по мрежа.
Ще чакаме, дано това се промени скоро. До тогава се връщаме на варианта с USB връзка, с която се справихме успешно, но до тази сутрин.

Днес имам следната ситуация успешно въвеждам и извеждам суми от КА през Други --> Управление на фискални устройства но при зареждане на продажба Склад про казва Няма връзка с фискално устройство.

Моля за съвет какво се случва...


Проверете часовника на касовият апарат дали е сверен спрямо този на компютъра, към който е вързан
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
techno-part



Регистриран на: 25 Яну 2018
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 10:15    Заглавие: Отговорете с цитат

Часовника беше точен.
Проблема сам се оправи, както се и появи. Нещо, което не е изяснено защо и как се появява, ефекта беше час и половина суматоха и върнати клиенти.
Лошото е че при така развилия се случай не знаем кога, как и дали не може да се случи отново.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov