Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Пет Яну 10, 2020 14:48 Заглавие: Връзка с ФУ TREMOL M23 |
|
|
Здравейте,
на версия .100 свързах Тремол М23 през USB. Връзката се оказа успешна. При отваряне на продажба в Склад про се извежда коректно съобщение за УНП за касовия апарат. През Склад про направих успешно X и Z отчети. Когато опитам да завърша продажба в брой обаче получавам съоптбщение за възникнала грешка при отпечатването на касовата бележка.
Някакви идеи?
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пет Яну 10, 2020 21:33 Заглавие: |
|
|
А когато опитате да направите внасяне на сума през управление на фискалното устройство излиза ли бон? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Съб Яну 11, 2020 09:53 Заглавие: |
|
|
Склад про регистрира сумата в касовата книга и в информационното поле на прозореца управление на ФУ, но ФУ не печата. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Съб Яну 11, 2020 10:21 Заглавие: |
|
|
techno-part написа: | Склад про регистрира сумата в касовата книга и в информационното поле на прозореца управление на ФУ, но ФУ не печата. |
Проверете какви данни сте поставили в настройки за Оператор и парола на оператора. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Съб Яну 11, 2020 14:53 Заглавие: |
|
|
Моля пояснете кое имате предвид?
Данните на потребителите ли. Въведени са три имена и силни пароли - три пъти зелено за всеки потребител.
Това даде зелена отметка на всичко при проверка за съвместимост с GDPR, а преди да оправя това имаше червен хикс.
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Съб Яну 11, 2020 14:57 Заглавие: |
|
|
За съжаление проблема остава. Все още не печата касови бележки. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Съб Яну 11, 2020 15:26 Заглавие: |
|
|
Добрин Митев написа: | Проверете какви данни сте поставили в настройки за Оператор и парола на оператора. |
Явно сте имал предвид паролата за оператор в настройките на Склад про, при Устройства. Промених я на 1, каквато е на КА и така нещата се получиха. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Съб Яну 11, 2020 17:20 Заглавие: |
|
|
Макар да печатам успешно касови и сторно бележки. Апарата не печата когато опитвам да въвеждам и извеждам служебно суми. Склад Про ги регистрира но не и касовия апарат. Някой знае ли как да решим и този проблем?
Забелязах че отпечатаните през Склад про касови бележки изписват съдържанието на продажбата. При нас продажбите се съпровождат с фактура и стокова разписка от Склад про, а продажбите понякога съдържат 20 и повече позиции. Има ли възможност да се изключи тази опция и КА да печата само крайния тотал? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21536
|
Пуснато на: Съб Яну 11, 2020 22:02 Заглавие: |
|
|
Ако апаратът прави X Отчет, но не прави никакви други операции, например Продажба, Z Отчет или Внасяне или Извеждане на суми, проблемите са:
1. Неправилна парола на оператора;
2. Неправилна настройка на часа и датата, часовникът е напред и програмата не може да го върне "назад", защото има издаден документ. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Вто Яну 14, 2020 08:57 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | 2. Неправилна настройка на часа и датата, часовникът е напред и програмата не може да го върне "назад", защото има издаден документ. |
Ще сверя. Благодаря за помощта! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Съб Яну 18, 2020 09:40 Заглавие: Тремол М23 по мрежа(LAN) |
|
|
Здравейте,
Необходимо ни е да свържем програмата с Касов Апарат Тремол М23 по мрежа(LAN)
IP адресът в касовият апарат е зададен и от четирите компютъра които ще работят с него
има свързаност (отговаря на ping)
Касовият апарат трябва ли да се инсталира като мрежови принтер на всеки компютър
или да се зададе само на сървърът където е програмата микроинвест склад ? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Съб Яну 18, 2020 10:45 Заглавие: |
|
|
На всяко работно място със склад про в настройки категория “Устройства” трябва да се посочи адрес на ФУ |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Пон Яну 27, 2020 09:27 Заглавие: |
|
|
Разбирам, че към момента не съществува функционална възможност за свързване на Склад Про с Tremol М23 по мрежа.
Ще чакаме, дано това се промени скоро. До тогава се връщаме на варианта с USB връзка, с която се справихме успешно, но до тази сутрин.
Днес имам следната ситуация успешно въвеждам и извеждам суми от КА през Други --> Управление на фискални устройства но при зареждане на продажба Склад про казва Няма връзка с фискално устройство.
Моля за съвет какво се случва... |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Добрин Митев Microinvest

Регистриран на: 19 Юли 2017 Мнения: 375 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пон Яну 27, 2020 09:49 Заглавие: |
|
|
techno-part написа: | Разбирам, че към момента не съществува функционална възможност за свързване на Склад Про с Tremol М23 по мрежа.
Ще чакаме, дано това се промени скоро. До тогава се връщаме на варианта с USB връзка, с която се справихме успешно, но до тази сутрин.
Днес имам следната ситуация успешно въвеждам и извеждам суми от КА през Други --> Управление на фискални устройства но при зареждане на продажба Склад про казва Няма връзка с фискално устройство.
Моля за съвет какво се случва... |
Проверете часовника на касовият апарат дали е сверен спрямо този на компютъра, към който е вързан |
|
Върнете се в началото |
|
 |
techno-part
Регистриран на: 25 Яну 2018 Мнения: 36
|
Пуснато на: Пон Яну 27, 2020 10:15 Заглавие: |
|
|
Часовника беше точен.
Проблема сам се оправи, както се и появи. Нещо, което не е изяснено защо и как се появява, ефекта беше час и половина суматоха и върнати клиенти.
Лошото е че при така развилия се случай не знаем кога, как и дали не може да се случи отново. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|