Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем Invoice pro subto

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
miltan



Регистриран на: 17 Ное 2009
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 10:34    Заглавие: Проблем Invoice pro subto Отговорете с цитат

Всичко работи(издава бон,праща данни в нап) но в справка детаилни данни за продачби няма УНП.Мисля че не го генерира.Моля помогнете.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 381

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 10:58    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
какъв е касовия апарат? На бона визуализира ли се УНП?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
miltan



Регистриран на: 17 Ное 2009
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 11:35    Заглавие: Проблем Invoice pro subto Отговорете с цитат

Във фактурата илиза,на бона не.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 381

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 12:36    Заглавие: Отговорете с цитат

Модел на касов апарат?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
miltan



Регистриран на: 17 Ное 2009
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 12:57    Заглавие: Проблем Invoice pro subto Отговорете с цитат

Daisy expert 01,но го въведох като Daisy expert 01 KL.Иначе дава че няма връзка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 381

МнениеПуснато на: Пет Яну 17, 2020 13:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
зибрали сте грешно устройство и от там тръгва целия проблем. Погледнете регионалните настройки или инсталирайте сервизна програма MWinFix. След това посочете и правилното устройство. За да не се осъществи връзка е възможно да не са зададени рпавилните параметри в касовия апарат, да не е правилна парола и още куп причини.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov