Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
indri72
Регистриран на: 22 Яну 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Яну 22, 2020 09:13 Заглавие: Проблем с касовата бележка - нулева бележка винаги |
|
|
Здравейте, успях да си свържа апарата , който е Датекс DP-150. Тестовата касова бележка е коректна, но пусна ли фактура, на касовата винаги имам ресто равностойно на тотала и по този начин бележката излиза нулева.
В програмата плащането е в брой.
Моля някой , ако е имал сходен проблем да помогне.
Прилагам и снимка.
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21428
|
Пуснато на: Сря Яну 22, 2020 10:38 Заглавие: |
|
|
Неправилна настройка на локализацията на Windows. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
indri72
Регистриран на: 22 Яну 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Яну 22, 2020 11:59 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | Неправилна настройка на локализацията на Windows. |
Благодаря за отговора.
Часовата зона ми е София, часовника е верен не разбирам къде е проблема. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21428
|
Пуснато на: Сря Яну 22, 2020 12:34 Заглавие: |
|
|
Локализация на Non-Unicode програмите.
Другото предположение е разлика във версиите на DLL, ако има други продукти на Microinvest.
Трябва да се провери комуникацията по протокол с касовия апарат. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
msbog
Регистриран на: 29 Яну 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Яну 29, 2020 10:02 Заглавие: |
|
|
Здравейте, аз имам същия проблем. Касовия апарат е Тремол s-21. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
msbog
Регистриран на: 29 Яну 2020 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Яну 29, 2020 13:33 Заглавие: |
|
|
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 408
|
Пуснато на: Сря Яну 29, 2020 13:47 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
може ли кординати за връзка. Нужен ми е дистанционен достъп, може да ми изпратите кординатите на лично съобщение. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21428
|
Пуснато на: Сря Яну 29, 2020 17:42 Заглавие: |
|
|
Прочетете Технически Бюлетин 015 от СУПТО секцията на сайта. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
artontech
Регистриран на: 01 Фев 2020 Мнения: 2 Местожителство: Varna
|
Пуснато на: Съб Фев 01, 2020 11:48 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Имам същия проблем с касовия апарат (DP150) - а именно печата нулев бон, като в първия пост (и тестовия и по реална продажба).
Някой може ли да сподели решение?
Това, което препоръчват колегите от Микроинвеста не помага - там всичко изглежда ок.
Благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21428
|
Пуснато на: Съб Фев 01, 2020 12:45 Заглавие: |
|
|
Свържете се с мен на 0888 344 304 когато сте пред компютъра и касовия апарат.
Каква е версията на програмата? _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
artontech
Регистриран на: 01 Фев 2020 Мнения: 2 Местожителство: Varna
|
Пуснато на: Съб Фев 01, 2020 14:08 Заглавие: Invoice Pro СУПТО - DP150 ... проблемът е решен |
|
|
Благодаря за светкавичната реакция!
Оказа се съвсем елементарен проблем... за други колеги, които се интересуват:
1. В регионалните настройки трябва да е избрана България!;
2. в език за неюникод програми също се избира България;
при мен конфигурацията е Invoice Pro SUPTO ver. 3.00.101, WIN10 Pro x64, а касовиа апарат -Datecs DP150. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|