Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем при връзка на КА с инвойс про(десктоп версия)

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
krasi_vk



Регистриран на: 23 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Чет Яну 23, 2020 20:50    Заглавие: Проблем при връзка на КА с инвойс про(десктоп версия) Отговорете с цитат

Здравейте,
След няколко кратен опит да се преборя с проблем и дни безуспешни опити за връзка с поддръжката, се обръщам към Вас за помощ.
Ситуацията е следната, имам касов апарат Datecs WP-50 и Инвойс про Супто версия.Настройвам касовия апарат за работа в PC режим(определям ком и скорост),после в програмата настройвам потребител,определям модел на устройството,ком-а на който работи,скороста и оператор с парола.Пускам тест ,но нищо не се случва.Пробно сменям порта с друг и пак тест-излиза съобщение, че няма връзка.Сменям на правилния ком и отивам на управление на КА.Пускам кратък отчет-пуска го;пробвам дневен-пуска го; пробвах да пусна фактура в брой,но безуспешно.Касовия апарат не реагира.Явно има връзка между софтуера и КА,но при опит за тест или фактуриране няма връзка.Моля някой ако може да помогне с нещо!
Благодаря ви!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 381

МнениеПуснато на: Пет Яну 24, 2020 08:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
изпрате те ми телефон за връзка на лично съобщение и ще се свържа с Вас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21148

МнениеПуснато на: Пет Яну 24, 2020 08:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Изберете апарата като Datecs DP-25
За нещастие при апарат Datecs WP-50 има грешка в драйвера му. Аз лично съм го правил и аз съм допуснал грешката. Оправена е, в следващите версии всичко ще е ОК.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
krasi_vk



Регистриран на: 23 Яну 2020
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Фев 05, 2020 10:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря Ви! Всичко работи!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov