Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Отлагане Н18
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> СУПТО
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Гост






МнениеПуснато на: Съб Фев 01, 2020 19:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Тишината относно опцията за връщане от Супто към нормална версия на склад про и про лайт от страна на микроинвест продължава да е пълна, а питаха доста хора вече. Така обаче не става да се работи и няма кой да чака седмици или месеци наред за да изкарате евентуално някакава читава версия. С тия програми работим ежедневно и ежедневно си късаме нервите, персонал недоволства, клиенти се сърдят, че ги бавим защото програмата забива.
Кажете ясно какви са опциите за да може всеки да си направи сметката, ако трябва и към друг софтуерен производител да се преориентираме. Аз лично по два пъти за една и съща версия на програмата няма никакъв шанс да платя, защото видиш ли с един лиценз от нормална версия към супто може да се мине, а обратното - не.
Върнете се в началото
Д.
Гост





МнениеПуснато на: Нед Фев 09, 2020 01:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Не е от софтурния производител. Имам наблюдение върху още четири различни СУПТО-та и то в реални условия, които непрестанно забиват. Според мен мобилната мрежа не издържа или сървърите на НАП. Просто цялата концепция на СУПТО, както е изложена в Н18 е абсурдна. Да зависи работата на търговски обект от субективни причини като мрежа на мобиелн оператор и сървъри на НАП. Пълен абсурд. Така че поне лично мое мнение си е и да смените софтуера проблемите ще си останат. Просто защото Н18 поне според мен не е писана от технически грамотни лица.
Върнете се в началото
Гост






МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2020 11:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Системата работеше нормално до момента в който се инсталира СУПТО версията. Говоря за склад про лайт - от време на време крашва и направо се затваря програмата. Иначе основните проблеми са няколко. Най-дразнещия е, че често губи връзка с касовия апарат и продавачките увисват като препарирани поне една минута докато отцепи отново, а обектите са натоварени. Кабелите за връзка са оригиналните чисто нови, апаратите са настроени правилно. Това нещо го прави само през склад про лайт, през търговския екран на склад про няма такъв проблем. До преди да преминем на супто версията на лайта нямаше такива драми със същия касов апарат.
Месечен отчен - през склад про излиза, през склад про лайт не става, това с едни и същи настройки за връзка с касов апарат.
При маркиране на стока през баркод скенера ако преди това е чукната цифра, която да зададе количество, примерно 2 или 3, понякога не намира стоката. За една и съща стока с един и същи баркод един път може да стане, друг път не. Пробвано многократно, получава се при доста различни артикули. Този бъг отново го има само в склад про лайт, в склад про - не.
Друг бъг - маркират се 3-4 различни стоки една след друга без да се приключва продажбата, всички са с количеството по подразбиране - една бройка. В момента на маркирането количеството е точно, но след маркирането на трета, четвърта или пета стока поред примерно, програмата понякога се оказва, че сменя количеството сама на някоя стока нагоре в списъка. Така нещо, което си маркирал и си видял, че е влезнало с количество едно, ако не провериш преди да приключиш продажбата може да се окаже, че програмата го е сменила сама на 7 примерно. Отново казвам, че обектите са сравнително натоварени и продавачките нямат време да изчитат наново всяка продажба преди да я приключат. Стават кофти ситуации така, клиентите си мислят, че нарочно ги лъжем и се сърдят.
Използваме за продажби склад про лайт, а не търговския екран на склад про по следната причина основно. В търговския екран на склад про, когато се маркира стока с баркод скенера, първото натискане на който и да е клавиш на клавиатурата след това е НЕактивно. Съответно за да се приключи продажбата в брой примерно, F9 трябва да се натисне два пъти. По-големия проблем е друг обаче и давам реален пример. Продава се една бутилка и две кутии цигари. Продавачката маркира бутилката през скенера, тя си влиза точно с количеството по подразбиране - 1 бройка и програмата слиза на следващия ред. Чуква се 2 от клавиатурата и се маркират цигарите. Клавиатурата обаче е неактивна при първото й докосване и цифрата 2 не я изписва. Съответно се маркират цигарите с количеството по подразбиране, демек едно. Клиента плаща и си заминава, а загубата е за мене. Аз пък няма как да се сърдя на продавачките, че просто нямат време да преглеждат детайлно всяка продажба преди да я приключат. Този бъг с клавиатурата го има само в склад про, в склад про лайт не.
Кой е виновен в случай, НАП ли, софтуерния производител ли, или и двамата? Така обаче не става да се работи, а аз продължавам да си чакам вече 3-та седмица някакво адекватно решение на проблемите.
Щом проблема явно идва от супто версията, искам да я разкарам и да се върна на нормалната. Да ама то пък не можело. Защо не може, защото някой така е решил, въпреки, че не са обявявани програмите от моя страна на сайта на нап и не виждам реална причина да не мога да си върна нормалната версия. И какво остава - чакане. Докато чакаме обаче ние се мъчим да работим и реално губим пари от това чакане.
Върнете се в началото
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21063

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2020 12:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Нека "Гост" да си напише телефон на ЛС и удобно време, когато е пред компютъра.
Проблемите са решими, искам да видим версии и какви са параметрите на компютрите.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пет Фев 14, 2020 14:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Поредна седмица измина, а "решимите проблеми" все още нямат решение. Много моля за малко по-сериозно отношение от ваша страна ако е възможно!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Тсог
Гост





МнениеПуснато на: Вто Фев 18, 2020 10:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам 7 магазина, след въвеждането на супто имахме доста проблеми. Явно на Микроивест не им "дреме". Предполагам са решили, че са много велики.
Само забравяте едно - Вие не сте от ранга на Амазон, Оракъл, Микрософт... Въпреки, че историята говори, че дори и подобни компании с няколко грешно взети решения отиват в небитието.
И остават в спомените само на някой geek.

Тъй като това прословуто СУПТО има вариянт изобщо да не се въведе. Трябва да предоставите на клиентите си информация/становище/решение - дори това да е някаква форма загуба за фирмата.
Особенно пък за тези които официално не са го въвели. Дори едно .exe качено някъде ще свърши работа Smile.


Цитат от един филм (филма не струва, може да го пропуснете Smile):

This business is a living organism.
Multiplying constantly surrounded by predators.
There's no rule for idle time or second guessing,
New discoveries are made hourly.
New ideas are ready to be devoured and redefined.
This business is binary.
You're a one or a zero.
Alive or dead.

I don't need to remind you that the essence of competition has always been quite simple.
Any kid working in a garage anywhere in the world, with a good idea, can put us out of business.


В крайна сметка:

Коя е фирмата е без значение. Вече не ползвам вашите услуги. Ако трябва касиерките ще пишат на вестници но няма да бъда отново ваш клиент.
Върнете се в началото
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21063

МнениеПуснато на: Вто Фев 18, 2020 16:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Всъщност ние винаги оставяме телефон за връзка. И в 95% от случаите проблемите се решават доста бързо. Твърдението "че не ни дреме" е точно обратно на реалността, във всеки един момент сме пускали версии, корекции, изменения според изискванията на НАП.

Проблеми имат всички, примери навсякъде. По-интересно е конкретно да напишете какви проблеми сте срещнали, това е значително по-важно.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 17:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Моите проблеми ги описах по-горе в темата още преди да направя регистрация. С ваш колега от офиса, Благой Арсенов, също размених няколко мейла и му ги казвам въпросните проблеми от 3 и повече седмици вече. И нищо не се случва, а проблемите си продължават ежедневно.
Искахте да ви напиша телефона ми на ЛС. Написах го още същия ден, на 10.02. Днес е 19.02, обаждане няма, решение също няма.
До кога така господа, що за съпорт е това?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21063

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 18:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Вие нещо бъркате софтуер, който 3 месеца се адаптира по изискванията на НАП и Бърза помощ, с реакция до 10 минути. Много е възможно Благой въобще да не реши проблема, а да трябва да промените технологията на работа.

Описание "често губи връзка с касовия апарат" ми е любимо. Обикновено е измъкнат кабел, или USB с енергоспестяващ режим или нещо съвсем друго.

Аз лично звъня на всички телефони, които са ми изпратени и ако съм ви звъннал, но не сте отговорили е съвсем друга тема.

Утре ми позвънете когато сте пред компютъра.

По отношение на 7 пъти сменено нещо в таблицата - искам да видим компютрите, хардуера и обема от операции.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 18:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Само не с тоя тон ако е възможно, нищо безплатно не съм получил от вашата фирма, а след като съм си платил за нещо очаквам някакъв съпорт на среща, не със седмици наред мъка, мъка и пак мъка. От края на януари я чакам тая Бърза помощ да ме огрее, къде са тия 10 минути?!?
И на мен обяснението "измъкнат кабел" започва да ми става любимо да ви кажа.
НЕ Е измъкнат кабел, за пореден път казвам, в случай, че нещо не ми се разбира написаното. 2 обекта са, 2 различни компютъра на различни места, 2 (два) касови апарата от различни марки, като единия е чисто нов купуван от вас преди месец. Втория е Елтрейд А3 на по-малко от една година. Елтрейда работи отдавна с микроинвест и до преди да ъпдейтна склад про и про-лайт към супто версии този проблем със загубата на връзка с касовия апарат не го е имало.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21063

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 18:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Елтрейда работи отдавна с микроинвест и до преди да ъпдейтна склад про и про-лайт към супто версии този проблем със загубата на връзка с касовия апарат не го е имало.
Преди Наредба Н-18 не е имало ситуация, при която непрекъснато да се проверява статуса на касовия апарат, на всяко добавяне на стока. Сега към касата се изпращат непрекъснати запитвания, нещата са несравними.

Включете програмата с параметър /Portmon и дайте комуникацията между компютър и КА.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 18:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Има логика в такъв случай за липсата на този пролбем от преди супто версията.
Дайте малко повече пояснения какво ще рече да включа програмата с параметър /Portmon, че не ми е много ясно, и ще го направя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21063

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 10:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Комуникация между програма и устройство
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dm



Регистриран на: 10 Фев 2020
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 12:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Да намерих как и съм го пуснал снощи още.
Ето линк с лог файла:
http://gofile.me/410dD/ySqCvEvZC

Днес два пъти е бъгнало от сутринта.
За времеви ориентир - днес сутринта 8 и малко първия път е изписало това нещо от снимката, която прикачих по-горе, че няма връзка с касовия апарат. А вторият път е било някъде към 08:29 направо е крашнала програмата и се е затворила ми каза момичето, което работи там.
Благодаря за съдействието предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21063

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 12:22    Заглавие: Отговорете с цитат

От изпратения файл се виждат следните неща:
1. Апаратът е Daisy а не Eltrade;
2. Апаратът e с фирмуер от 2018 година. Желателно е да го актуализирате;
3. За 2 бележки е отворена поне 2 пъти настройката на нашия продукт. Защо е необходимо това?
4. Всичко останало изглежда съвсем наред, трябва повече информация къде се случват проблеми.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> СУПТО All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Страница 2 от 4

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov