Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice Pro не стартира след актуализация на Windows

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
marvina



Регистриран на: 15 Яну 2016
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2020 15:47    Заглавие: Invoice Pro не стартира след актуализация на Windows Отговорете с цитат

Здравейте,
Потърсих във форума, но не видях да има подобно питане, а на телефон не ми отговаря никой, така че пиша Ви тук:
Днес след актуализация на Windows 10 Pro, v.1909, OS build 18363.628
програмата Invoice Pro не се стартира, като се извежда съобщение за неочаквана грешка. Рестартирахме многократно - без промяна.

Какви стъпки следва да предприемем, за да можем да използваме програмата?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
V.Ivanova



Регистриран на: 08 Яну 2019
Мнения: 93

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2020 15:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Същият проблем и при нас...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 372

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2020 16:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Здраевйте,
Възможно ли е да стартирате програмата еднократно като администратор. Десен бутон върху иконата>Стартирай като администратор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
marvina



Регистриран на: 15 Яну 2016
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2020 16:53    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря Ви за реакцията!

Да, с "администратор" се стартира без проблем.

Чак се чудя защо не се сетих така да пробвам )))
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
marvina



Регистриран на: 15 Яну 2016
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пон Фев 10, 2020 17:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Само да добавя, че не е "еднократно", както сте написали, а постоянно - само през "администратор" се стартира...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 372

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2020 08:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
това явление се случва при по-голям ъпдейт на Windows както и при пръчно неправилно зададени права за директория >> C:\ProgramData\Microinvest .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
V.Ivanova



Регистриран на: 08 Яну 2019
Мнения: 93

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2020 09:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Димитър Грудев написа:
Здравейте,
това явление се случва при по-голям ъпдейт на Windows както и при пръчно неправилно зададени права за директория >> C:\ProgramData\Microinvest .

А решението е? (След като не е пипано в упоменатата папка)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2020 09:28    Заглавие: Отговорете с цитат

marvina написа:
Благодаря Ви за реакцията!

Да, с "администратор" се стартира без проблем.

Чак се чудя защо не се сетих така да пробвам )))

От това следва, че не са ви настроени правата за достъп в системата. Оправете ги, стартиране като АДминистратор не е правилно!
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Вто Фев 11, 2020 09:46    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
А решението е? (След като не е пипано в упоменатата папка)
Решението е да настроите правата за достъп. Вие не сте "пипали" в тези папки, но самата операционна система прилага правила и политики за сигурност. И това веднага се отразява при неправилна настройка.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov