Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Въпроси относно micro.bg

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
lz1kka



Регистриран на: 15 Ное 2011
Мнения: 12
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Мар 06, 2020 19:43    Заглавие: Въпроси относно micro.bg Отговорете с цитат

Здравейте,

Стартираме нова дейност във връзка с което имахме нужда и от нов търговски софтуер. Първоначално бях доста скептичен към уеб базираната версия Micro.bg, но малко след това установих, че продуктът е изключително функционален и надежден, особено за Mac потребители, като мен. Поради някои специфики на дейността, все още тествам системата, но съвсем скоро ще си закупя няколко акаунта, поради това, че нямам по-добра алтернатива, още повече на тази цена.

Занимавам се професионално с IT технологии и искам да ви поздравя за страхотната работа! Ето някои въпроси, които възникнаха:

1. Виждам, че има опция за "Връзка с външни системи (ел. магазини)", но никъде не пише нищо повече по въпроса. В тази връзка, е ли възможна интеграция с WooCommerce под WordPress? И ако не, то дали на някакъв етап ще изкарате решение?

2. Дейността, която стартираме е свързана с машинна обработка на детайли. Офертата, която изготвяме за клиентите е базирана на различни операции (машинно време, setup time, време за изготвяне на CAM програма и др.), които не искаме да се визуализират в офертата. Вместо това бихме искали да обобщим записа с име като "Изработка на XXX детайл". Към момента това не е възможно. Производство чрез предварително дефинирана рецепта също не е опция, поради това, че всяка една поръчка има уникални параметри. Този въпрос го отнесох към колегите ви по телефона, но сметнах за редно да го публикувам и тук. Е ли възможна активацията на произволен текст при изготвянето на оферта, а не само опция за избор от номенклатура?

3. В продължение на т.2 си мисля, че ако Micro.bg имаше опция за "Директно производство", както е в Склад Pro, то може би щяхме да намерим някакво решение. Респективно въпросът тук е дали планувате добавяне на директно производство в Micro.bg?

4. Предложение: От името на едно ЮЛ извършваме различни дейности, респективно под три различни търговски марки. Искаме да си създадем шаблон за документи, в който да присъства лого на фирмата, но така ще можем да оперираме само с единия от брандовете. Би ли било възможно добавяне на падащо меню при работа с документи, от където да избираме шаблона, който искаме да ползваме? Така всяка една издадена фактура ще може да има различно лого.

5. Споменах, че ще продаваме основно услуги. Имаме сценарй, в който машинното време в часове го продаваме на клиента във вид на линейни метри (рязане). За целта трябва да създадем рецепта. Оказа се обаче, че при създаване на рецепта не може да бъде избран продукт, който е маркиран като услуга. Успявам да видя продукта в селектора на рецептата само когато временно премахна отметката. Това бъг ли е или има умисъл?

6. Имате ли директна телефонна линия, за своевременно съдействие при необходимост, конкретно за въпроси свързани с Micro.bg?

7. Планувате ли на някакъв етап да пооправите интерфейса на платформата. Например виждам, че всичките икони са .png за non-retina устройства и на всички по-модерни компютри/монитори излизат силно пикселизирани. Все пак в сравнение с конкуретните продукти на пазара сте направо произведение на изкуството Smile

8. В тестовата версия не виждам да е възможно преминаването от НЕ СУПТО към СУПТО. Заради отлагането СУПТО към момента не е задължитело, съответно бих искал да се възползвам от това. Какво става обаче, когато СУПТО стане задължително? Трябва да направя нова регистрация?
_________________
www.lemundigital.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Венцислав Симеонов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юли 2012
Мнения: 77

МнениеПуснато на: Пон Мар 09, 2020 11:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Първо, благодаря за добрите отзиви за Micro.bg!
Ще се опитам накратко да отговоря на вашите въпроси:

1. Относно връзка с ел.магазини. При желание от Ваша страна, ние предоставяме API. Подписва се споразумение за конфиденциалност и се изисква платен абонамент. Вие наемате програмист или сами иплементирате фукционалност в магазина, така че да осъществите връзка с Micro.bg, посредством API.

2. Да в операциите в Micro.bg не е позволено в стоките да има свободен текст. Това се налага по ред причини, например трансформация на един тип документ в друг. В случая, може да се възползвате от функционалността за добавяне на коментар към всеки ред от операцията, който е свободен текст. Например основната стока може да е просто "Изработка на детайл", а в коментарния ред да уточните вида на детайла и т.н.

3., 5. Относно директното производство. Тук може да се създаде съвсем типова рецепта. Например: продукт "Изработка на детайл" и суровини - някаква суровина. В процеса на конкретното производство, може да редактирате суровините, като ги заменяте с произволни други, да добавяте или премахвате суровини и т.н. Реалната себестойност на готовия продукт ще се изчисли след производството. Относно производство на услуга - стоката от тип услуга в Micro.bg не е складируема стока, т.е тя няма себестойност. Нейното количество в склада винаги е нула, нейната средно-претеглена цена винаги е един лев. Така че, ако желаете да се възползвате от тази функционалност, ще трябва да маркирате, че продуктите от производство не са услуги а нормални стоки. Когато, като суровини се използват стоки от тип "услуга", то особеното е, че себестойността на услугата се регулира с полето количество, тъй като цената винаги е един лев. Например, ако за производство на дадено изделие ни е необходим 1 лист ламарина и 6 часа труд, и нека 1 час труд оценяваме на 20 лв, то в в производството, като суровини ще запишем 1 лист ламарина и 120 бр от стоката "труд".

4. В момента не предвиждаме функционалност за създаване на индивидуални шаблони на документи, а оттам и динамичен избор на шаблон. Струва ми се, че "редактор на документи" е функционалност за по-висок клас системи. Общо взето и запитванията в тази посока са малко.

6. Нямаме специална линия за този продукт, но като лс ще ви изпратя моя номер.

7. Относно интерфейса - ще го оправим, но това за момента е с по-нисък приоритет.

8. В меню "Редакция на фирмата" има поле, в което еднократно може да изберете режима на работа: СУПТО или НЕ СУПТО. При избор на СУПТО всички настоящи данни се запазват и не са необходими други регистрации.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
lz1kka



Регистриран на: 15 Ное 2011
Мнения: 12
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Мар 09, 2020 12:00    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за отделеното време и предоставената информация!

След като асимилирам написаното, ще тествам чрез тестовия ми профил за какво става въпрос и ако възникнат допълнителни въпроси, ще Ви се обадя по телефона.

Хубав ден!
_________________
www.lemundigital.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
lz1kka



Регистриран на: 15 Ное 2011
Мнения: 12
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб Мар 28, 2020 10:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Привет отново,

Позволявам си да си ползвам темата за още няколко въпроса, които възникнаха през последната седмица, а именно:

9. Имаме продажба на Х единици, респективно и издадена фактура към продажбата. Стоката обаче се експедира на няколко пъти или просто към различни обекти. Никъде нямаме опция за разделяне на стокова разписка и ПП на няколко части. Какво е решението в случай, че разделянето на продажбата на няколко отделни не е опция?

10. При издаване на фактура след направено авансово плащане, в документът трябва да бъде записан нов ред със стока "Авансово плащане", и с минусов знак за да може същото да бъде извадено от общата сума. Това обаче намаля и общата сумата и на самата продажба, което се отразява на последващите справки, което ни пречи да имаме добра проследяемост.

11. По погрешка съм заплатил абонамент към друг тестови акаунт. Възможно ли е прехвърлянето на абонамента към актуалния или е по-удачно да експортна базата данни от настоящия и да я прехвърля към платения акаунт?
_________________
www.lemundigital.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Венцислав Симеонов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юли 2012
Мнения: 77

МнениеПуснато на: Пон Мар 30, 2020 10:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Цитат:
9. Имаме продажба на Х единици, респективно и издадена фактура към продажбата. Стоката обаче се експедира на няколко пъти или просто към различни обекти. Никъде нямаме опция за разделяне на стокова разписка и ПП на няколко части. Какво е решението в случай, че разделянето на продажбата на няколко отделни не е опция?


Micro.bg не следи процеса на експедиция на стоката към клиента. При запис на операция "Продажба", стоката се отскладява от склада(обекта), избран в продажбата и се създава парично задължение към клиента. Решението във вашия случай е няколко продажби, обединени в една фактура. Обединяването става от списъка с продажби -> селектиране на продажбите -> действия с избраните -> фактуриране на избраните.

Цитат:
10. При издаване на фактура след направено авансово плащане, в документът трябва да бъде записан нов ред със стока "Авансово плащане", и с минусов знак за да може същото да бъде извадено от общата сума. Това обаче намаля и общата сумата и на самата продажба, което се отразява на последващите справки, което ни пречи да имаме добра проследяемост.


Има два начина за оформяне на авансово плащане в micro.bg:
1. Използване на модула "Авансово плащане" в секция "Разплащания". В този случай се избира клиента и се въвежда сумата. Избира се, че тази сума е приход, и начина на плащане. След запис, може да се издаде фактура за авансовото плащане. При плащане по определена продажба, може да се посочи, каква част от аванса влиза в конкретното плащане. При издаване на фактура по продажбата, автоматично се добавя ред във фактурата, който приспада прихванатата сума по тази продажба, само ако за авансовото плащане е издадена фактура. Ако искаме да издадем, крайната ф-ра, преди окончателното плащане, то задължително в плащане по продажбата, трябва да маркираме платена сумата от аванса.В този случай не се намаля стойността на продажбата.

2. Използване на стока, която наименуваме "Авансово плащане". Създаваме такава стока и я маркираме задължително като услуга. В този случай оформяме 2 продажби:
- продаваме 1 бр. стока "авансово плащане" на клиента, с цена рав.на на плащането. Издаваме фактура.
- оформяме нормалната продажба, съдържаща стоките, а като последен ред добавяме стоката "авансово плащане" с количество -1 бр. и съответната стойност, като цена. В този случай стойността на втората продажба се намалява, но двете, сумирани, като стойност дават общата стойност на сделката.
Погрешно е двата метода се се смесват в една сделка.

По т.3 - възможно е прехвърляне на плащането към друг акаунт. Моля, на marketing@microinvest.net, опишете за кои акаунти става въпрос.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov