Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Какво е поддръжка, кой я прави и защо е важна?

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21423

МнениеПуснато на: Вто Май 05, 2020 10:32    Заглавие: Какво е поддръжка, кой я прави и защо е важна? Отговорете с цитат

В последно време се наблюдава голямо напрежение от страна на клиентите при изпълнение на стандартните процедури за поддръжка на софтуера на Microinvest. За клиентите е важно да разберат кои от дейностите не са част от стандартната поддръжка на програмите. Изброяваме:
1. Корекция на настройките на Windows не е наше задължение. Всички, които инсталират Windows трябва да правят правилна локализация. Живеем и работим в България, настройката на език, дати, часове и числа е задължение на този, който е инсталирал операционната система. Ако това сме били ние, тогава поддръжката е към нас;
2. Настройката на правата на достъп на потребителите е много важен елемент. Често самият Windows работи, но потребителят е толкова ограничен, че софтуерът не може да работи, няма достъп до папки, до регистри или до СОМ портове. Тази задача не е включена в стандартната поддръжка;
3. Съществуването на много програми, които са с недоказан произход и действия също не е част от стандартната поддръжка. Торенти, антивирусни, странни "чистачки" на регистри, полу-инсталирани драйвери и т.н. не се отнасят към продуктите и само вредят;
4. Препълнени дискове, кракнати офис програми и всякакви полу-легални софтуери също пречат и не са част от стандартната поддръжка.

За да можем да си вършим качествено работата, всички наши колеги са инструктирани да разделят поддръжката на продуктите от Microinvest спрямо оправянето на грешки и пропуски на други "специалисти", след които трябва да се изгребват проблеми и да се възстановява системата.

За информация: На нормално работещ компютър с актуални параметри, софтуерът на Microinvest се инсталира и стартира в рамките на 2-3 минути. Прегледайте в https://www.YouTube.com/c/MicroinvestTube стандартно време за инсталация и стартиране на продуктите. Всички примери в този обучителен видеоканал са в реално време и показват как трябва да работят системите. Инсталиране на продукт (или SQL сървъра) в рамките на 10-30 минути показва зле работещ компютър!
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov