Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем със търсенр по ЕИК

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
ILGO



Регистриран на: 07 Апр 2020
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Чет Май 21, 2020 09:37    Заглавие: Проблем със търсенр по ЕИК Отговорете с цитат

Здравейте!
Използвам invoice pro Supto ver.3.00.101
Преди използвах настоящият касов апарат със invoice pro Supto на друг компютър и нямах никакви проблеми,но се наложи да сменя компютъра с нов,на който си прехвърлих информацията чрез"архив".
Първоначално имах проблем със фискалното устройство(DAISY compact S.Забиваше ако не го ползвам повече от час и ми изписваше,че няма свързано устройство,но след рестарт на касовия се оправяше.После забелязах,че съм сгрешил usb-то (все пак съм с win 7).
Когато разглеждах в "настройки" пишеше в сиво,че invoice pro не е активиран,но той е/ бяше спрял интернета/.След като "пристигна" интернет-а в полето си изписа,че е активиран..незнам това проблем ли е.
За момента връзката със касовият апарат е наред,но немога да правя справки по ЕИК,изписва ми "Неуспешно свързване със сървъра!няма връзка с интернет" ?!

Кои може да са причините за тези проблеми?
Благодаря предварително.
[/b]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Чет Май 21, 2020 12:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябва Log от програмата за да видим какво се случва с комуникацията.

Имате ли инсталиран .NET Framework 4.7 ?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ILGO



Регистриран на: 07 Апр 2020
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Чет Май 21, 2020 14:53    Заглавие: Отговорете с цитат

инсталиран е framework 4
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Чет Май 21, 2020 15:07    Заглавие: Отговорете с цитат

4 е различно от 4.7
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ILGO



Регистриран на: 07 Апр 2020
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Чет Май 21, 2020 15:11    Заглавие: Отговорете с цитат

Много ви благодаря за бързият отговор и за информацията.
Инсталирах ver.4.7 ,и всичко се оправи.

Бъдете благословени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov