Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Invoice PRO не стартира

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
indianni



Регистриран на: 20 Фев 2014
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Вто Апр 21, 2020 12:44    Заглавие: Invoice PRO не стартира Отговорете с цитат

Invoice Pro не се стартира. Не ползвам Аваст, не се стартира с Администраторски права. Не съм инсталирала последните ъпдейти от миналата година. Мога ли да преинсталирам програмата? Нямам бекъп и се страхувам за издадените през април фактури- нямам копия. Как да изляза от положението?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Daniel Toshev
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 20 Ное 2017
Мнения: 74

МнениеПуснато на: Вто Апр 21, 2020 13:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-добрия съвет би бил да се извърши дистанционен сервиз, може да се свържете с мен на телефон в офис София- 02 955 55 15 или на daniel.toshev@microinvest.net
_________________
http://wiki.microinvest.net
Базата Знания на Microinvest!
https://pos.microinvest.net/
Продуктов магазин Microinvest
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21127

МнениеПуснато на: Вто Апр 21, 2020 13:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Какво има в Log файла?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dimitrov_m



Регистриран на: 08 Авг 2010
Мнения: 191
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Юни 17, 2020 09:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Днес реших да актуализирам в следваща версия и след актуализацията програмата не ми се стартира.
Моля да ми кажете какво да направя нова преинсталация или ... Как трябдаше да се направи преинсталацията търся във форума, но нещо не намирам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 380

МнениеПуснато на: Сря Юни 17, 2020 10:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
пробвахте ли еднократно да стартирате програмата като администратор. Подчертавам, че е важно да е ЕДНОКРАТНО стартиране като админисратор. Ако е проблем с права, това ще реши проблема, но ако проблема продължи, моля свържете се с мен в офис Бургас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dimitrov_m



Регистриран на: 08 Авг 2010
Мнения: 191
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Юни 17, 2020 11:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, пробвах се и като администратор - мисля, че веднъж Smile
Не става... От Пловдив ми казаха най-лошия вариант е, ако се стигне до там преинсталация на Уиндоус...
Смешно, трагично, заради една актуализация да преинсталирам цял компютър - работещ без проблем, със сумати неща, които съм си настроил за да работя... ако това е решението на всяка актуализация на програма на Микроинвест ... това е несериозно
Чакам колегата ви да ми се обади като може и ще видим.
Благодаря за отговора ви, ако се наложи ще ви потърся за съдействие.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Poly_Soft



Регистриран на: 25 Сеп 2014
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Сря Юни 17, 2020 12:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Проверете правата на папка ProgramData\Microinvest - по-рано в друга тема колегата Димитър Грудев е описал какво се прави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 380

МнениеПуснато на: Сря Юни 17, 2020 12:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
никой не е говорил за преинсталиране на компютъра. Нека го погледна аз и тогава да констатираме какво точно се случва. Моля преди да сте решил ида преинсталирате да се свържете с мен в офис Бургас. В Пловдив нямаме наш офис съответно това не е от мой колега. Възможно е да сте говорили с наш дистрибутор. Моля, свържете се с мен ако не са ОК нещата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dimitrov_m



Регистриран на: 08 Авг 2010
Мнения: 191
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет Юни 18, 2020 08:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Искам да благодаря на г-н Грудев за бързата намеса относно проблема, който имах... Инвойс про стартира вече Smile
Благодаря още веднъж.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov