Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Не може да зареди текуща фирма след ъпдейт до 003
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Пет Юни 19, 2020 12:48    Заглавие: Не може да зареди текуща фирма след ъпдейт до 003 Отговорете с цитат

Днес актуализирах до последната версия и след ъпдейта ми изписва, че не може да се обнови текущата фирма. Пробвах да създам нова, също не става.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Нед Юни 21, 2020 09:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Дайте лог от приложението. Изпратете го на victor@microinvest.net
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Нед Юни 21, 2020 12:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Къде се намира въпросният лог? Не можах да го намеря във фолдъра на приложението. Пуснах съобщение през самата програма, като избрах да приложи дневник на приложението.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Оскар Иса
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 28 Юни 2019
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пон Юни 22, 2020 08:15    Заглавие: Отговорете с цитат

saint написа:
Къде се намира въпросният лог? Не можах да го намеря във фолдъра на приложението. Пуснах съобщение през самата програма, като избрах да приложи дневник на приложението.


Логът се намира в C:\ProgramData\Microinvest\Invoice Pro\Invoice Pro.txt
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Пон Юни 22, 2020 10:08    Заглавие: Отговорете с цитат

Там има само 2 файла:
ControlsState.xml
InvoicePro.config
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pip



Регистриран на: 30 Май 2006
Мнения: 425

МнениеПуснато на: Вто Юни 23, 2020 13:59    Заглавие: Отговорете с цитат

При мен е същата работа.
Базата тръгна от 2.00.002, мина през 2.00.003, 3.00.001 и 3.00.002 - актуализираше се винаги. Но на 3.00.003 не може да се актуализира. Няма и лог файл на програмата, също и в Event Viewer-а на Windows 10.
SQL server 2017.

П.П. Настройките на базата не отговарят на препоръчаните от Микроинвест.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
slavib



Регистриран на: 16 Ное 2010
Мнения: 1604

МнениеПуснато на: Пет Юни 26, 2020 13:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте
Изтеглете версията отново и преинсталирайте
_________________
Документация
Счетоводен портал
Актуализации и дистанционен сервиз
0878443585
.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
pip



Регистриран на: 30 Май 2006
Мнения: 425

МнениеПуснато на: Пет Юни 26, 2020 13:32    Заглавие: Отговорете с цитат

От 26.06.2020 има нова версия (фикс) ли?!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21077

МнениеПуснато на: Нед Юни 28, 2020 16:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Винаги последна версия
Не пазете версии на USB Flash.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
pip



Регистриран на: 30 Май 2006
Мнения: 425

МнениеПуснато на: Пон Юни 29, 2020 09:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Т.е. дали проблемът е във версия 3.00.003 или в определени бази?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Вто Юни 30, 2020 13:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Винаги последна версия
Не пазете версии на USB Flash.

Ако не бях запазил по-старата версия, нямаше да мога да работя повече от седмица. Сега не смея да ъпдейтвам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 372

МнениеПуснато на: Вто Юни 30, 2020 15:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
обновяване на версията не се позволява поради причината заради неправилна колация и кирилизация на SQL база данни. При първоначално конфигуриране и инсталиране на база данни, то компютъра не е бил с правилните регионални настройки. За да мине конверсия или обновяване на базата данни е нужно да се сменят регионалните настройки, а за едно с тях и колацията на базата данни. При нужда от съдействе, моля свържете се с мен в офис Бургас на тел.0885 300 591.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Чет Юли 02, 2020 15:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Версия 304 се държи по същия начин. Не може да зареди текущата фирма. Слава богу, че пазя 302, защото е невъзможно да се намери за сваляне някъде. С нея всичко си работи. Знам, че ползвам безплатен продукт и нямам право да се оплаквам, ама проблемът си седи от седмици и няма решение. Това по-горе с регионалните настройки не го разбрах. Със сигурност не съм ги променял, базата си седи на сървър от много години, аз само ъпдейтвам клиента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 372

МнениеПуснато на: Чет Юли 02, 2020 18:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
да, това обяснявам, че е така още от самото инсталиране и това пречи на работата на програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Пет Юли 03, 2020 10:22    Заглавие: Отговорете с цитат

А кои са правилните регионални настройки и колация? Защото до версия 302 нямаше никакви проблеми да се ъпдейтва от години, но от 303 нататък се появи тази грешка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
Страница 1 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov