Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Scorpio
Регистриран на: 28 Дек 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Авг 04, 2020 17:47 Заглавие: Крашване на програмата (след ъпдейт на Уиндоус???) |
|
|
Програмата се опитва да зареди дълго като на дисплея стои синия правоъгълник със статус "Зареждане на модулите" а след това излиза съобщение за грешка и рапорт до вас.
Възможно е да няма връзка с това но наскоро имах ъпдейт на Уиндоус 10 Про до 2004 (19041.388) и е възможно да се е "сбил" с програмата ви.
Моля, помагайте за решаването на проблема.
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Scorpio
Регистриран на: 28 Дек 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Авг 04, 2020 18:14 Заглавие: Re: Крашване на програмата (след ъпдейт на Уиндоус???) |
|
|
Възможно решение!
Влязох в C:\Program Files (x86)\Microinvest\Invoice Pro, дадох десен бутон върху иконата на програмата и натиснах "Run as administrator" след което програмата зареди без никакво замисляне.
Пратих шорткът към десктопа и вече може да се отваря директно (без никакви десни бутони). |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Димитър Грудев Microinvest

Регистриран на: 31 Авг 2015 Мнения: 395
|
Пуснато на: Сря Авг 05, 2020 08:03 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
да това е така защото при ъпдейт на Windows 10 се променят абсолютно всички права по всички системни папки дори и в Microsoft Office. Стартирането еднократно на програмата като администратор позволява на програмата да си зададе съответните права по нужните и папки и директории. Това е новост от последната версия. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
vrati
Регистриран на: 07 Сеп 2020 Мнения: 1
|
Пуснато на: Пон Сеп 07, 2020 14:42 Заглавие: Архивиране |
|
|
Архивирайте цялата база данни и инсталирайте актуалната версия на програмата. Аз така реших проблема!  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21308
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|