Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

След ъпдейт на Windows програмите спряха да работят

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
ilian65



Регистриран на: 14 Яну 2013
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Нед Сеп 06, 2020 08:46    Заглавие: След ъпдейт на Windows програмите спряха да работят Отговорете с цитат

Здравейте,
Програмите Delta Pro, TRZ Pro и Archi Pro спряха да работят след ъпдейт на Windows-a. Първо се появява съобщение "Внимание! Това копие от програмата не е регистрирано! Нямате право на повече стартирания! Желаете ли да регистрирате продукта?". След натискане на бутона "ДА", се появява следващото съобщение - "В програмата възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да изпратите съпбщение до Микроинвест?" Има опция за отговори "ДА" и "НЕ", след което програмата се затваря.......!?!?!?!? А си имаме регистрация и до момента на ъпдейтване на Windows-a си работеше нормално. Моля за помощ какво да направим за отстраняване на проблема. Моля за спешна консултация, тъй като сме в период за обработка на ДДС и в момента сме спрели работа, заради този проблем.





Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение AIM Адрес
Щирлиц



Регистриран на: 05 Мар 2005
Мнения: 304

МнениеПуснато на: Нед Сеп 06, 2020 09:55    Заглавие: Отговорете с цитат

Не сте описали каква версия е операционната система, но ако искате - пишете ми на лично съобщение някакви координати за връзка, например телефон, и ще опитам да помогна.
_________________
"Kогато отсекат последното дърво, когато отровят последната река и когато уловят последната риба… тогава хората ще разберат, че не могат да ядат пари."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21313

МнениеПуснато на: Вто Сеп 08, 2020 10:31    Заглавие: Отговорете с цитат

Не са били настроени правата на достъп. Преинсталирайте продукта според нашите указания.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Делта Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov