Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
ilian65
Регистриран на: 14 Яну 2013 Мнения: 14
|
Пуснато на: Нед Сеп 06, 2020 08:46 Заглавие: След ъпдейт на Windows програмите спряха да работят |
|
|
Здравейте,
Програмите Delta Pro, TRZ Pro и Archi Pro спряха да работят след ъпдейт на Windows-a. Първо се появява съобщение "Внимание! Това копие от програмата не е регистрирано! Нямате право на повече стартирания! Желаете ли да регистрирате продукта?". След натискане на бутона "ДА", се появява следващото съобщение - "В програмата възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да изпратите съпбщение до Микроинвест?" Има опция за отговори "ДА" и "НЕ", след което програмата се затваря.......!?!?!?!? А си имаме регистрация и до момента на ъпдейтване на Windows-a си работеше нормално. Моля за помощ какво да направим за отстраняване на проблема. Моля за спешна консултация, тъй като сме в период за обработка на ДДС и в момента сме спрели работа, заради този проблем.
 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Щирлиц
Регистриран на: 05 Мар 2005 Мнения: 304
|
Пуснато на: Нед Сеп 06, 2020 09:55 Заглавие: |
|
|
Не сте описали каква версия е операционната система, но ако искате - пишете ми на лично съобщение някакви координати за връзка, например телефон, и ще опитам да помогна. _________________ "Kогато отсекат последното дърво, когато отровят последната река и когато уловят последната риба… тогава хората ще разберат, че не могат да ядат пари." |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21313
|
Пуснато на: Вто Сеп 08, 2020 10:31 Заглавие: |
|
|
Не са били настроени правата на достъп. Преинсталирайте продукта според нашите указания. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|