Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с експорт от Microinvest Invoice Pro към Delta Pro

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
aleaest



Регистриран на: 14 Мар 2015
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Нед Ное 01, 2020 12:54    Заглавие: Проблем с експорт от Microinvest Invoice Pro към Delta Pro Отговорете с цитат

Здравейте,

Обикновено успявам да импортирам данните от Microinvest Invoice Pro към Delta Pro в тхт формат, но файлът, който един клиент ми изпраща, е нечетим по някаква причина. При отварянето му в текстови редактор, наместо букви се появяват въпросителни знаци (???), което води до това, че в Microinvest Delta Pro се появява следното съобщение: „Възникна грешна при импорт на операциите: Невалиден тип на документ на ред 1 от файла за импорт в поле 4: ?-??“. Пояснявам, че записът в поле 4 трябва да е фактура (ф-ра).

Как да разреша проблема?

Спешно ми е!

Петър Петров
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21423

МнениеПуснато на: Пон Ное 02, 2020 08:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Неправилно кирилизиран Windows, някой не си е свършил работата. Включете Bulgarian на Non-Unicode Programs.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
aleaest



Регистриран на: 14 Мар 2015
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пон Ное 02, 2020 12:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Получи се, за което благодаря от сърце, но сега възникна проблем с архива. За да не го затруднявам да изпраща поредица от справки, помолих клиента да ми прати архив на Microinvest Invoice Pro, който да отворя с инсталираната на моя компютър програма (отново Microinvest Invoice Pro). Синхронизирахме версиите на продукта (3.00.005), но по някаква причина архивът, който клиента ми изпрати е празен (въпреки че е големина 412 KB), т.е. след възстановяването справката за издадени документи не съдържа никакви данни, а иде реч за повече от 350 фактури. Прилагам снимка:
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21423

МнениеПуснато на: Пон Ное 02, 2020 12:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно са архивирали едно, а са ви изпратили друго.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov