Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем при възстановяване на фирма

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
toshko4



Регистриран на: 07 Мар 2014
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Пон Яну 11, 2021 17:46    Заглавие: Проблем при възстановяване на фирма Отговорете с цитат

Здравейте,
прехвърлям базата от локален компютър с ТРЗ Про на сървър.
Направих архив от Файл - Архивиране на фирма.
След това свързах програмата към новата база данни на сървъра. Рестартирах програмата и тя си създаде база Моята фирма.
Очаквах в менюто Файл да видя Възстановяване на фирма, но го няма. Създадохме фирма със същото име и я направихме активна, но отново не излиза нищо.

На сървъра съм инсталирал SQL Server Express 2019 (Windows 10 Pro) от сайта на Microsoft и му направих настройките за достъп от вън. Друго не съм пипал.Проверих на сървъра, създало си е наистина базите, т.е. явно има права. Потребителят е вградения sa на сървъра.

Просто в меню Файл липсват бутоните за Архивиране и Възстановяване на фирми.
Къде може да е проблемът? Нали това е препоръчителният начин за прехвърляне от локална база към сървър?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Йордан Атанасов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 02 Авг 2018
Мнения: 183
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Яну 11, 2021 21:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Възстановяване/Архивиране има само, когато Делта е инсталирана на същият компютър, на който е SQL server-a.
Звъннете ни и ние ще ви помогнем да възстановите базите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
toshko4



Регистриран на: 07 Мар 2014
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Сря Яну 13, 2021 19:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря на Йордан Атанасов!
Влезнахме в сървъра и ми показа как се правят нещата. Оказва се, че когато базата е на отделен сървър, а не локална, няма възможност за архивиране/възстановяване от самата програма. Трябва да се използват инструменти, които архивират самата база.

Т.е. процедурата за преместване от локална база на сървърна беше:
1. Архивиране от програмата от Файл - Архивиране на фирма
2. Копиране на файловете (естествено и разархивиране) на сървъра и през SSMS - Databases (right click) > Restore на всяка база.

Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21435

МнениеПуснато на: Чет Яну 14, 2021 09:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Всичко това може да стане автоматично чрез Microinvest Архи Pro.

В България времето не се цени. Потребител да отдели 1-2 дни за да спести 20 лева : )
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
toshko4



Регистриран на: 07 Мар 2014
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Чет Яну 14, 2021 11:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов, всъщност звънях специално на ваши колеги, за да ги питам кой е най-добрият начин за прехвърляне от локална база на сървърна. Казаха ми, че с архивиране и възстановяване от програмата или с Архи Про е най-чистия вариант.
Архи Про има недостатъци, поради които предпочитам да ползвам друга програма за архивиране и при положение, че ставаше въпрос за еднократно прехвърляне, нямаше смисъл да я купувам, за да улесня прехвърлянето на 5 фирми за 5 мин. цъкане от менюто.

Да, но се оказа, че не е баш така и вашите колеги са ме подвели, че може с архивиране и възстановяване. От там тръгна и цялата работа.

Иначе на програмата, която ползвам за архивиране има известия по мейл, архивиране на всички бази, освен тези на Микроинвест, полезни логове при възникнал проблем, както и няма нужда от хардуерен лиценз, който не работи на виртуална машина (което пък ме спря да го купя при друг ваш клиент).

Благодаря отново на Йордан Атанасов за конкретната ситуация!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> ТРЗ и ЛС Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov