Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем след ъпдейт към вер.3

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
vipservice



Регистриран на: 02 Яну 2007
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Яну 21, 2021 10:12    Заглавие: Проблем след ъпдейт към вер.3 Отговорете с цитат

Здравейте. Преди малко направих ъпдейт на Invoice Pro към версия 3.00.006. След инсталацията програмата съобщава:

"В програмата възникна неочаквана грешка. Приложението трябва да се затвори. Желаете ли да изпратите съобщение за грешката до Microinvest."

Има ли възможност за връщане на старата версия?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 412

МнениеПуснато на: Чет Яну 21, 2021 10:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
проверете в Контролен панел дали програмата не е останала два пъти. В практиката се среща антивирусни да блокират деинсталирането при автоматичната актуализация, което пряко води до дублиране на програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vipservice



Регистриран на: 02 Яну 2007
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Яну 21, 2021 10:20    Заглавие: Отговорете с цитат

След първото съобщение, рестартирах компютъра. И пак се появи при стартиране на програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2380
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Яну 23, 2021 16:46    Заглавие: Отговорете с цитат

@vipservice,

Димитър Грудев написа:
Здравейте,
проверете в Контролен панел дали програмата не е останала два пъти. В практиката се среща антивирусни да блокират деинсталирането при автоматичната актуализация, което пряко води до дублиране на програмата.


Направихте ли това, което е написал колегата?
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vipservice



Регистриран на: 02 Яну 2007
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Яну 28, 2021 17:33    Заглавие: Отговорете с цитат

В контрол панела няма как да видя дали програмата е стартирана два пъти. В таск мениджъра прегледах и нямаше нищо. Всичко се оправи, след чиста инсталация на последната версия. През програмата се инсталира 32 битовата на 64 бит. машина. Не знам дали е от това, но след чистата инсталация и възстановяване на фирма, всичко работи. Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 412

МнениеПуснато на: Пет Яну 29, 2021 09:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Опитвах се да обясня, за дублаж при инсталацията, а не пристартирането. Радвам се, че проблема е разрешен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov