Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Съобщение за грешка при Microinvest Invoice Pro

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
vis_bg



Регистриран на: 18 Фев 2021
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Фев 18, 2021 12:08    Заглавие: Съобщение за грешка при Microinvest Invoice Pro Отговорете с цитат

Здравейте,

излиза ми следното съобщение:

"Не може да се осъществи връзка с базата данни"

какво трябва да направя???
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 409

МнениеПуснато на: Чет Фев 18, 2021 13:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
това при първоначална инсталация ли е или при вече инсталирана програма?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vis_bg



Регистриран на: 18 Фев 2021
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Фев 18, 2021 13:57    Заглавие: Отговорете с цитат

Димитър Грудев написа:
Здравейте,
това при първоначална инсталация ли е или при вече инсталирана програма?


при вече инсталирана програма
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21501

МнениеПуснато на: Чет Фев 18, 2021 14:21    Заглавие: Отговорете с цитат

На този компютър програмата работела ли е в миналото или това е нова инсталация?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vis_bg



Регистриран на: 18 Фев 2021
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Фев 18, 2021 15:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
На този компютър програмата работела ли е в миналото или това е нова инсталация?


На този компютър програмата работи от близо 2 години.

За да издавам фактури в момента съм регистрирал нова
фирма със същото име и съм въвел наново основните данни:
МОЛ, адреси, банки.

Желанието ми е да мога да възстановя старата база данни
с издадените до този момент документи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21501

МнениеПуснато на: Чет Фев 18, 2021 16:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Свържете се с нашата поддръжка.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Димитър Грудев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 31 Авг 2015
Мнения: 409

МнениеПуснато на: Пет Фев 19, 2021 09:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
за най-бързо решение се свържете с нас. При инсталацията на новия компютър не е инсталиран MSSQL Server. Причините за това биха били няколко. Една от причините е, че не сте избрали централно работно място. Друга от причините е, че при инсталиране на допълнителен компонент MSSQL Server се е появила грешка. Трета причина е, че при инсталиране на допълнителен компонент MSSQL Server някой е затворил черния прозорец. Има още куп причини, но за разискване най-добре се свържете с нас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov