Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем в Invoice

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Siberic



Регистриран на: 04 Окт 2006
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Сря Окт 04, 2006 09:38    Заглавие: Проблем в Invoice Отговорете с цитат

Здравейте,
днес си свалих Invoice, след като поразучих, пуснах една фактура. След това обаче реших да направя корекция, след която отново да разпечатам същата фактура.
Проблемът е, че при натискане на F9 ми изкарва 20, 40, 58, 60 на брой празни страници, като на 2 от тях се появяват тъмни вертикални полета. Фактурата като визуализация за печат просто липсва, и сега не мога да я разпечатам отново.
Моля за помощ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21184

МнениеПуснато на: Сря Окт 04, 2006 11:47    Заглавие: Отговорете с цитат

1. Рестартирате системата
2. От Control Panel/Fonts изтрийте всички шрифтове с имена, които съдържат Hebar
3. Рестартирате системата
4. От Control Panel/Fonts активирайте меню Add Fonts и посочете папката на Microinvest Invoice. Ще се появят 4 шрифта - инсталирайте ги!
5. Рестартирате системата и всичко ще е ОК!

Причината да се появи този проблем е, че продуктът е бил преинсталиран докато е работел (активен в паметта) и шрифтовете са били заредени. Ако инсталацията се направи след рестарт на компютъра, преди активиране на самия продукт, то този проблем никога не се появява! Добре е преди такава операция да се запознаете с всички изисквания на системата и да ги спазвате точно!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Ивайло Николов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 10 Яну 2005
Мнения: 148

МнениеПуснато на: Чет Май 21, 2009 14:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Ето и две други решения:
1. Рестартирайте компютъра.
Ако не се е коригирал проблема:
2. Инсталирайте програмата MWinFix сайта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Веселина Рударска
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 13 Яну 2006
Мнения: 72
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Май 22, 2009 08:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Опитайте следното: 1.При затворен продукт, направете инсталация в друга директория, например Invoice 1.
2.Преместете базите си данни (ако имате такива) в новата директория.
3.Уверете се, че всичко е наред и изтрийте старата директория Invoice.
4.Преименовайте новосъздадената директорията Invoice 1 na Invoice.
Не забравяйте за в бъдеще преди инсталация да се уверите, че приложенията на Микроинвест са затворени.
_________________
Успешен и ползотворен ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Продукти All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov