 |
Microinvest Форум Microinvest Форум
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21423
|
Пуснато на: Сря Мар 18, 2009 08:44 Заглавие: |
|
|
Аз ще си позволя да направя няколко коментара:
1. Вашето писмо като цяло е интересно, но е написано от позицията на единичен потребител, който не се е сблъсквал с реалността на клиентите в България.
2. Вариантът за единствена настройка за фирми регистрирани или нерегистрирани по ДДС е добър за определен кръг от потребители, но елиминира предимствата на програмата когато се работи с различни данъчни основи, с ДДС, което се начислява върху определена данъчна основа, при ВОД, ВОД и други сделки. Ако го направим по начина, който Вие ни показвате, ще улесним малко фирми, но ще загубим гъвкавостта на продукта. А в момента има много варианти за фактури където трябва да присъстват или отсъстват тези редове. Също така тази технология е добре описана в: http://www.microinvest.net/phpBB2/viewtopic.php?t=2829
3. Настройката за данни на Вашата фирма се използва много рядко. Тя е описана в самото начало на продукта и е кръстена "Данни за Вашата фирма". Намира се на същото място, където и при всички други наши продукти. Би било полезно за ни напишете къде е по-подходящото място за това меню и да се аргументирате. Все пак не си сменяте пред ден името на фирмата. Също така, при основната част от световните продукти, лицензирането и индивидуалните данни се попълват точно в това меню.
4. За началния номер на документ - има си ясно място при първото стартиране на системата. Ние не разглеждаме случая, когато Вие препускате между екраните, не четете информацията и след това търсите грешката. Ако внимателно преминете през екрана и прочетете какво е написано там, то такъв проблем няма да се появи.
5. Няма нищо общо между Вашия проблем в Word и Microinvest Invoice. Системата поставя 2 информативни записа в един файл и нищо не променя. Тези записи служат единствено за другите продукти на Microinvest и в никакъв случай не пречат на никакъв друг продукт.
6. Изборът на принтер е интересна опция, дискутирали сме я доста пъти във форума, но ако накараме всички клиенти, които по цял ден издават фактури, да избират постоянно принтер, то това би било доста досадно. Ще се наложи непрекъснато да се отваря още един прозорец. Истината е, че в 99% от случаите хората работят с един принтер и печатат документите на него. Направете проверка в произволен склад на едно. Тук смятам, че Вашата настройка е "обърната" и не трябва да правим продукта тромав за да решим частен проблем с PDF принтер. Все пак хората, които непрекъснато сменят принтерите са малцинство. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
servlet
Регистриран на: 17 Мар 2009 Мнения: 50
|
Пуснато на: Сря Мар 18, 2009 14:54 Заглавие: |
|
|
Здравейте
Ще отговоря накратко защото днес е натоварен ден
1. Единични клиентви в БГ много... защото нямат отдел счетоводство и сами си издават фактурите. Събират фактурите и после счетоводна къща действа... Обърнете внимание за привличане на нови клиенти. Новия клиент се сблъсква с голяма част от нещата които описах. Работя с компютър още от Правец и през мен са минали доста приложения (програмни п родукти), но тук наистина се затрудних...
2. Не казвам да се промени изцяло ДДС възможностите... Една отметка и програмата да работи без начисляване на ДДС... това ще обхване доста фирми които не са по ДДС и не извършват специални сделки които налагат сложни комбинации...
3. Използват се рядко, може мястото да е на международните продукти да е там, но помислете за невежите потребители... Моята дейност е организирана по интернет и т.н. както казва Симеон "вервайте ми" има хора които с технологиите са зле... а аз комуникирам с тези фирми, а тези фирми може да са ваши потенциални клиенти...
Аз предложих
меню НАСТРОЙКИ
там
- ДАННИ ЗА ФИРМАТА
- ОБЩИ НАСТРОЙКИ (менюто което към момента се нарича ДРУГИ)
4. Аз не пропускам... инсталирах програмата преди месец и попълних хипотетични данни... не ми остана време да разцъкам и чак сега го правя... след като се запознах с програмата започнах да търся как да си сменя настройките...
До колкото разибрам програмата позволява работа с много фирми, за всяка фирма нова база... за новата фирма трябва да търсиш къде да го вакараш...
Помислете за тази опция... особено ако човек е с няколко фирми...
5. Може и да е така пак ще тествам... ако има нещо ще уведомя
6. Принтер по подразбиране с който винаги принтираме и втори принтер. Ако не искаш да е с подразбиращия се може с падащо меню да се избере друг, като избора при принтиране не променя втория принтер към статус "по-подразбиране", ако няма такава възможност и става автоматично по подразбиране все пак трябва да има възможност за избор...
Да кажем аз договорите си ги принтира... фактурите ги експортирам направо в PDF... t.e. Счетоводната програма ще я ползвам само за ПДФ принтиране... а да кажем WORD само за хартиено...
Хубаво е да има възможности...
----------------
Добавка: Сетих се че програмата променя формата на датата. Може би продавате продукта в чужбина... не знам дали има възможност да се избегне това.... иначе всеки път когато ползвам програмата ще сменям формата...
11. Кои са девойките в синьо... Аз съм млад ерген...
В заключение аз казвам: Ще ползвам програмата и така да е... вече й свикнах... идеите са за бъдещите потребители...  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mishko
Регистриран на: 10 Сеп 2009 Мнения: 2
|
Пуснато на: Пет Сеп 11, 2009 10:38 Заглавие: |
|
|
г-н Павлов, вчера си инсталирах вашата програма Invoice, интересуваме как мога да променя формата на датата - искам да е ддммгггг. Благодаря Ви |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21423
|
Пуснато на: Пет Сеп 11, 2009 10:40 Заглавие: |
|
|
Във Вашата система настройката на датата и числата не е правилна! От Control Panel / Regional Settings (или Language and Regional Options / Advanced) е необходимо да настроите късия формат на датата на dd.mm.yyyy и разделител "." Късият формат на датата се означава с Short Date Style или Short Date Format. Обърнете внимание, че не трябва да има интервали и символи на кирилица, те смущават работата на продуктите. За десетичните знаци е необходимо да настроите разделител точка "." Точката трябва да се въведе от клавиатурата, а да не се избира от падащия списък. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
mishko
Регистриран на: 10 Сеп 2009 Мнения: 2
|
Пуснато на: Пет Сеп 11, 2009 11:56 Заглавие: |
|
|
Благодаря Ви за бързият отговор, успешен ден.  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
milom
Регистриран на: 02 Окт 2009 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пет Окт 02, 2009 21:37 Заглавие: |
|
|
Може ли датата на фактурата да си бъде пак в поредноста -дата,месец,година.Много контрагенти негодуват-а и има несъответствие м/у касав апарат и фактура.благодаря предварително |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21423
|
Пуснато на: Пет Окт 02, 2009 21:46 Заглавие: |
|
|
При Вас как е? Защото зависи от настройката на компютъра. Прочетете 2 мнения по-нагоре за правилната настройка на системата. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Десислава Кънева
Регистриран на: 27 Окт 2009 Мнения: 6
|
Пуснато на: Вто Окт 27, 2009 13:14 Заглавие: |
|
|
Бихте ли ми казали как ще е най-удобно да направя настройките си на Микроинвест инвойс, за да ми е лесно да въвеждам фактури за България с 20% ДДС, но и такива за чужбина, които са освободени от ДДС по чл. 84 от ЗДДС. В момента съм направила следните настройки:
в системни настройки съм махнала отметкатана "Цените са с включено ДДС", вид фатури - с произволно ДДС, процент ДДС 20%. ВЪВ всички фактури въвеждам ръчно пресметнато ДДС, а тези за чужбина си излизат без да добавям нещо ръчно.
Има ли по-удачен вариант? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21423
|
Пуснато на: Вто Окт 27, 2009 13:27 Заглавие: |
|
|
Да, има по-удачен вариант. При българските фактури установявате ДДС на 20%, при чуждите на 0%. Това се извършва от настройката и няма да е необходимо на всеки ред да пресмятате ДДС. Също така можете да разгледате Microinvest Invoice Pro, там процесът е силно опростен. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Десислава Кънева
Регистриран на: 27 Окт 2009 Мнения: 6
|
Пуснато на: Вто Окт 27, 2009 14:22 Заглавие: |
|
|
Откоя настройка по-точно? Извинявам се ако задав глупави въпроси . |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Васил Василев Microinvest

Регистриран на: 29 Юни 2009 Мнения: 162 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Окт 27, 2009 16:48 Заглавие: |
|
|
Виктор Павлов написа: | Да, има по-удачен вариант. При българските фактури установявате ДДС на 20%, при чуждите на 0%. Това се извършва от настройката и няма да е необходимо на всеки ред да пресмятате ДДС. Също така можете да разгледате Microinvest Invoice Pro, там процесът е силно опростен. |
Точно така! В Microinvest Invoice Pro няма изнесена настройка за ДДС на документите. За сметка на това в прозореца за издаване на документ в полето "Формат" можете да изберете между пет различни формата:
1) Стандартен - начислява се ДДС в зависимост от ДДС групата, към която приспада стоката или 20%, ако стоката не приспада към никоя ДДС група.
2) Документ с нулева ставка - начислява се 0% ДДС на всички стоки.
3) Документ без начисляване на ДДС - не се начислява ДДС (разликата с 2 е, че колоната ДДС не се визуализира и основанието на сделката е друго).
4) Документ с произволно ДДС - начислява се ДДС, въведено от потребителя за всяка стока
5) Документ с произволна сума - издава се документ със сума, различна от сбора на ДДС и данъчна основа.
Така може да издавате документи без да се налага всеки път да променяте настройките. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Александра
Регистриран на: 25 Яну 2011 Мнения: 4 Местожителство: Перник
|
Пуснато на: Вто Яну 25, 2011 10:45 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Аз съм от скоро тук. Инсталирах си Invoice Pro, но доста бавно работи, може би проблема е в моя компютър. Затова реших да видя как ще е с по-старата версия Invoice. Тя си работи добре, но имам един въпрос, при нея могат ли да се издават фактури от повече от една фирми?
Моля да ме извините предваритено, ако такъв въпрос е вече задаван, или пък ако го задавам некоректно.
Предваритено блоагодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21423
|
Пуснато на: Вто Яну 25, 2011 14:53 Заглавие: |
|
|
Да, и двете версии на продукта са многофирмени. Всяка база представлява по една фирма. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Александра
Регистриран на: 25 Яну 2011 Мнения: 4 Местожителство: Перник
|
Пуснато на: Вто Яну 25, 2011 16:08 Заглавие: |
|
|
Благодаря.
Хубав и успешен ден! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
atanasbg
Регистриран на: 08 Дек 2011 Мнения: 3
|
Пуснато на: Чет Дек 08, 2011 16:52 Заглавие: |
|
|
Здравейте!
Имам един въпрос. Как да махна полето "ДДС: 0%" от фактурата? Дори когато избера "Документ без начисляване на ДДС", пак ми излиза във фактурата. И възможно ли е да се махне полето "Място на сделката"?
Благодаря предварително! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|