Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Телефонът Ви за поддръжка...

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
sedlav



Регистриран на: 15 Сеп 2007
Мнения: 2
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Сеп 15, 2007 23:30    Заглавие: Телефонът Ви за поддръжка... Отговорете с цитат

Телефонът Ви за поддръжка...е на секретар.За да набереш мобилният трябва да имаш специален статут в М-тел ?
За 4 дни и 30 позвънявания ми вдигнаха веднъж, за да ми кажат че бъгът в Коктейла още не е оправен при условиече обещаха за преди месец.
Ще се съдим братлета защото благодарение на вашето безхаберие си загубих ВРЕМЕТО и една торба пари от пропуснати ползи.
НИКОГА ПОВЕЧЕ М И К Р О И Н В Е С Т !!!
_________________
Микроинвест имат чудесни продукти и екип по поддръжката, който може да ти скъси живота - никога повече продукти на Микроинвест
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петър Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 09 Авг 2002
Мнения: 1134

МнениеПуснато на: Пон Сеп 17, 2007 08:12    Заглавие: Re: Телефонът Ви за поддръжка... Отговорете с цитат

Нормално е в 11:30 вечерта да не Ви отговорят и телефонът да е на секретар, тъй като работното време е от 9 до 17:30 часа. Не знам за какъв бъг става въпрос, нито кой какво Ви е обещал, но съм сигурен, че ако има някаква грешка в програмата ще бъде отстранена, както и че телефоните в момента се обслужват и вдигат от моите колеги в Търговския отдел, без да е необходимо да направите 30 позвънявания!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
sedlav



Регистриран на: 15 Сеп 2007
Мнения: 2
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 17, 2007 23:05    Заглавие: смешни сте Отговорете с цитат

Телефонните ми опити са около 60 и все в работно време(включил съм ви ги в иска и имам разпечатка от Глобул)
А бъгът е в Коктейла... той е че не мога да си актуализирам цените на стоките и си смятам намаленията с елка за по удобно...
Що ли се занимавам с глупости...
_________________
Микроинвест имат чудесни продукти и екип по поддръжката, който може да ти скъси живота - никога повече продукти на Микроинвест
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Мария Андреева
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 01 Апр 2005
Мнения: 1369

МнениеПуснато на: Вто Сеп 18, 2007 10:08    Заглавие: Телефони Отговорете с цитат

Бихте ли посочили точно на кои номера звъните, защото това е доста странно за около 60 позвънявания никой да не Ви вдигне. Вярваме Ви, че сте си направили разпечатка и там са отразени броя позвънявания, а и също така разбираме афектираността от случилото се ,но какъв сигнал получавате, някакво съобщение от Globul за невъзможно осъчествяване на връзка или за зает абонат. Сервизните телефони са няколко, Вие на всичките ли звъняхте? Все пак при call-центровете може да се случи отказ на линия, но за тази цел линиите са няколко. Явно Вас това не Ви интересува, а е по-важно да изкажете Вашето негативно, но според мен не достатъчно основателно мнение. Възможност за връзка с офиса освен сервизните телефони ( мобилен и стационарен) са:
-форума, в който в момента коментираме този въпрос
-on-line consulting
-e-mail......
и т.н.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vipercho



Регистриран на: 28 Юни 2006
Мнения: 98
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Сеп 21, 2007 20:11    Заглавие: Отговорете с цитат

A кога ще ви проработи меил сървърът ?! Чакам си меил с проформа вече 3 дена ! Опитах по меил също да ви пратя фактура вече 3 пъти и ми го връща ?!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21150

МнениеПуснато на: Съб Сеп 22, 2007 16:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Mail сървърът си работи отлично! С какво съобщение Ви се връща писмото? Проверете дали не са Ви включили в международните SPAM листи и най-добре публикувайте тук съобщението, което Ви се връща при изпращане на писмото.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
todor1967



Регистриран на: 13 Авг 2002
Мнения: 213
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Вто Окт 02, 2007 23:55    Заглавие: Re: смешни сте Отговорете с цитат

sedlav написа:
Телефонните ми опити са около 60 и все в работно време(включил съм ви ги в иска и имам разпечатка от Глобул)
А бъгът е в Коктейла... той е че не мога да си актуализирам цените на стоките и си смятам намаленията с елка за по удобно...
Що ли се занимавам с глупости...


Не разбирам в коя точно операция неможе да си актуализирате цените?
_________________
Дени-Трейд ООД, гр. Варна
бул. "Хр. Ботев" 10, ет.1, офис 1
тел./факс: +359(52)611587
GSM: +359(888)922256
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov