Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем разделяне на сметка

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Niko



Регистриран на: 08 Май 2009
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Май 08, 2009 12:41    Заглавие: Проблем разделяне на сметка Отговорете с цитат

Здравейте, имам следния проблем: в ресторант с няколко оператора се случи недобросъвестен сервитьор да прехвърля свои сметки на други сервитьори при "разделяне на сметка" точно преди приключване. Така той дава касова бележка, а клиента не гледа името на бележката и плаща. В крайна сметка оборота се води на колегата му. Предложението ми е ако е възможно при разделяне на сметки, когато се сменя оператора да може да излиза екран за паролата на оператора на когото се прехвърля сметката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Георги Янков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 64

МнениеПуснато на: Пет Май 08, 2009 15:03    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
В Склад Про Лайт има възможност за ограничения на правата за достъп.Там можете да забраните разделянето на сметки на повечето оператори и да оствите един, двама които да имат право на тази операция.
Тези ограничения се намират в настройките Arrow специални Arrow права за достъп.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21081

МнениеПуснато на: Пет Май 08, 2009 16:49    Заглавие: Отговорете с цитат

А ако самия оператор работи в ограничен режим, то той не може да избере друг сервитьор освен себе си. Така е елиминирана тази възможност за злоупотреба.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Niko



Регистриран на: 08 Май 2009
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Съб Май 09, 2009 12:38    Заглавие: Отговорете с цитат

Тази възможност ми е известна. Понеже често се налага разделяне на сметки и предложението ми е ако има прехвърляне на сметки оператора, на когото е прехвърлена сметката при логване да вижда, че му е прехвърлена сметка и да има възможност да я приеме или не. Това би било добър вариант за избягване на злоупотреби. Разбира се нашия сервитьор беше незабавно уволнен.
Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21081

МнениеПуснато на: Съб Май 09, 2009 12:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Ние сме обмисляли и варианта за потвърждение на прехвърлянето, но какво става, ако двамата сервитьори се разберат и ако единия прехвърли на другия сметката, другият първо се отчете без тази сметка и след това я приеме. А през това време тази сметка е "висяща". При това измамата е възможна и без да се договорят, просто вторият не приема поръчки докато не се отчете.

Затова последвайте примера на McDonalds, успешна корпорация в световен мащаб. Отидете там, поръчайте един сандвич и след това променете поръчката. Веднага идва администратор с друга карта, който единствен може да прави промени и да изтрива стоки. По този начин е много ясно кой какво прави, защото администратора не се занимава с пари и няма изгода да излъже.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Niko



Регистриран на: 08 Май 2009
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Май 11, 2009 10:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1749
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Юли 12, 2009 14:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Пък и ако сте достатъчно стриктни да търсите отговорност от сервитьорите да носят фискални бонове, няма да има опасност, тъй като както спомена Виктор Павлов при прехвърляне на друг оператор, първия няма да може да я приключи тази сметка фискално, т.е. няма да може да занесе на клиента си бон и няма да си получи парите Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov