Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Няколко предложения за СкладПро

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения
Предишната тема :: Следващата тема  

Желаете ли да има възможност в програмата за редактиране на шаблоните за печат и задаване на по-голям размер и резолюция на фирменото лого ???
Да
63%
 63%  [ 7 ]
Не
36%
 36%  [ 4 ]
Общо гласове : 11

Автор Съобщение
gramatikov



Регистриран на: 26 Фев 2009
Мнения: 2
Местожителство: Елин Пелин

МнениеПуснато на: Пет Май 15, 2009 08:40    Заглавие: Няколко предложения за СкладПро Отговорете с цитат

Здравейте, искам да отправя няколко предложения към вас във връзка със Склад Про:

1. Логото което се визуализира в документите не трябва да е 96dpi и най малкото трябва да е с малко по-голям размер поне колкото ширината на таблицат под него за да изглежда добре. В момента дори при експорт на логото от векторен формат при 96dpi логото се размазва....

2. Трябва да има възможност за редакция на стандартния шаблон(промяна на размера на колоните, донбавяне на допълнителни полета, промяна на шрифт, промяна на подравняването в клетките и д.р.) за печат на документите по усмотрение на клиента. Примерно да има "Изглед на документите - По желание на клиента", които да е обвързан с няколко темплейт файла, които да могат да бъдат редактирани.
Варианта в момента с ексел документите не е добър тъй като не е удачно всеки път да се преминава през няколко различни операции за издавване на стандартните документи във вид удобен за конкретната фирма.
Считам че вида на документите е важно нещо и улеснява в някои случай до голяма степен работата и на клиента и на доставчика.

3.Според мен трябва да съществуват и следните операции:
- Получаване на кредитно известие от фирма партньор
- Опция за издаване на фактура за авансово плащане на базата на на създадена продажба ??? това не ми е ясно дали може да стане по някакъв начин
- Преизчисляване на средно-претеглена цена на всички стоки едновременно. При преминаването от един типп на работа към друг при голям обем документи ще е много удобно...
- Печат на справка примерно на направените доставки (фактури, изписвания и д.р.) която да не включва самите стоки, а само номер на документа, партньор, обект, и евентуално номер на фактурата създадена на базата на доставката...

С уважение,
Никола Граматиков
"ЕЕГ Инженеринг" ЕООД
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Иво Драганов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Юни 2007
Мнения: 131

МнениеПуснато на: Пет Май 15, 2009 09:12    Заглавие: Отговорете с цитат

1. Ще направим анализ и ще вземем решение.
2. Няма как да разрешим неконтролираната промяна по вида на документа, поради простата причина, че всички полета изтеглят определена информация от базата данни и всяка промяна би довела до нарушаване на връзките на целия документ.
Що се отнася до ексел, то щрез тази технология клиентите със специфична търговска дейност получават максимално бързо нужните само за тях документи, защото промяната е в един или два документа, а не за целия списък и в този случай тези документи могат да стоят директно на десктопа или да работят едновременно с програмата, за да не се налага преминаване през менютата.
3. Относно операциите смятам, че не сме преставали да развиваме програмата от самото й създаване, така че постепенно ще покрием всички случай, но всичко с времето си.
4. А относно справка за получени фактури проверете в меню Справки Arrow документи Arrow получени фактури
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21081

МнениеПуснато на: Пет Май 15, 2009 10:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Яз не съм съвсем съгласен с Вас. Ето и фактите:

1. Логото е растерно и е логично при експорт във векторен формат да се размазва. Изпратете ни лого, което при Вас не излиза добре.

2. Ако използвате печат през програмата имате 2 стъпки:
а) Появява се прозорец с документа;
б) Натискате бутон Печат за да се отпечати документа.

3. Ако използвате печат чрез Excel, то отново имате същите 2 стъпки:
а) Появява се Excel с документа и номерът се попълва автоматично;
б) Натискате бутон Печат за да се отпечати документа.

От своя страна технологията за правене на Excel документ е в рамките на няколко часа и може да се направи от секретарка, докато технологията на вградените документи изисква задълбочени познания в последните .NET технологии и SQL.

По другите точки единствено бих коментирал "преминаване от един тип на работа към друг". За да изпълните това трябва да си смените цялата счетоводна политика на предприятието и най-малката Ви грижа ще е програмата. За останалите предложения колегата правилно Ви е написал, че ще ги обсъдим.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
gramatikov



Регистриран на: 26 Фев 2009
Мнения: 2
Местожителство: Елин Пелин

МнениеПуснато на: Пон Май 18, 2009 23:30    Заглавие: Отговор: Отговорете с цитат

1. Точно обратното е логото е векторно и не е логично при експорт в растерн формат да се размазва. Посочете мейл на които да ви пратя логото...

2. Съгласен съм, за двете стъпки,
Не бях видял възможността да екселския документ да се отваря веднага при приключване на документа, това променя доста ситуацията. На практика супер, да кажем че неможете да съзададете система за редакция на темплаейтите, и че е прекалено сложно. Тогава възниква въороса защо макросите в ексел документите не вървят на OpenOffice и други безплатни приложения, поне при мен е така. Ако греша поправете ме ???

И все пак необходимоста от допълнителни офис приложения за извършването на една от основните операции в софтуера, не е най-добрия подход поне според мен, това си е мое лично мнение.
Моето предложение беше - не потребителите да се научат да познават и ползват .NET технологията и SQL, а вие да напишете приложение с достъпен и лесно ползваем интерфейс позволяващ лесно редактиране на шаблоните за печат. Ясно е че не е лесно но не е и невъзможно има доста приложения на чуждестранния пазар които ползват т.нар. "Report Manager"-и и "ReportEditor" - и, които са изключително гъвкави и удобни. Няма нищо лошо във вашия случай това приложение да е под формата на допълнителен модул, който да се заплаща. Друг проблем си остава бързината с която се генерира документа за печат, там също има какво да се направи, разбира се ако е технологично възможно.

3. По другите точки единствено бих коментирал "преминаване от един тип на работа към друг".

За "преминаване от един тип на работа към друг" съм съгласен на 100%, за съжаление доста пъти стават обърквания поради една или друга причина и понякога се налага да се правят и такива операции...

Благодаря за отговорите,
сигурен съм се при следвашото обновяване да има още подобрения, дори и да не са точно тези които аз съм посочил..

Поздрави,
Никола Граматиков Very Happy Very Happy Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21081

МнениеПуснато на: Вто Май 19, 2009 07:38    Заглавие: Отговорете с цитат

За Ваша информация:
1. Инструменти за генериране на отчети от типа на Crystal Report се създават за около 5-10 години работа във фирми от ранга на Microsoft или SAP. При това цената им е от 1000 EUR нагоре при световно разпространение. Ето защо използването на Microsoft Office, който го има на всеки компютър и всяка секретарка го знае, е доста по-добро предложение.

2. За Open Office като алтернатива бих Ви посъветвал следното: Свържете се с тях и ги попитайте защо нямат поддръжка на OLE, макроси и стрийминг на данните. Когато въведат тези основополагащи технологии, тогава и нашите документи ще тръгнат. Но най вероятно тогава и техния продукт ще стане платен. Ако въобще го направят.

3. Прехвърлянето на базата не е често срещана процедура и затова няма смисъл да се прави автоматизация на този процес. Засега е достатъчно, че с помощта на сервизен специалист това може да стане бързо.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1749
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Юли 12, 2009 14:25    Заглавие: Отговорете с цитат

И докато сме на темата с Ексел документите, може ли да дам едно простичко решение на иначе така големия проблем със забавянето при зареждане на ексел-ския документ. Не е ли по-простичко да се сложи един case и един break на зареждането на Crystal Reports компонентите в случай на печатане на Excel стокови разписки с хиляда допълнения за съответния клиент. Това би забързало чувствително системата и биха били по-малко съобщенията за грешка при печат например при клиенти с бързооборотни стоки и голям брой издадени документи.
Благодаря, ще се радвам да получа отговор дали е мислено в тази насока и има ли "почва у нас" Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21081

МнениеПуснато на: Нед Юли 12, 2009 14:57    Заглавие: Отговорете с цитат

При изключване на Crystal Reports документите от Диспечер на печата не се зареждат модулите, като така изпълняваме препоръката, която Вие сте дали.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Предложения All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov