Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с функционирането на Invoice Pro
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Чет Окт 08, 2009 10:57    Заглавие: Проблем с функционирането на Invoice Pro Отговорете с цитат

Здравейте,

преди няколко дена инсталирах новара програма Invoice Pro, която изглежда доста по-добре от старата. За съжаление обаче все още не функционира като нея. След като я инсталирах започнах да въвеждам инфомрациа, както и се пробвах да разпечатам 1 тестов документ.

Навсяктъде където нямам въведена информация /Партньори, стоки и т.н. / програмата ми дава слената грешка.



След което се затваря. Същото става и като се опитам да запиша някой документ.

Имам и още няколко проблема.

1. Не виждам къде е бутона за разпечатване на документ. (Може би е след запис на фактурата, но на мен ми гърми като натисна ЗАПИС)

2. Също имам проблем, че създадох няколко тестови фирми и не мога да ги премахна. Намерих в форума за SQL Menager, но го нямам инсталиран на PCto.

Поздрави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Окт 08, 2009 11:12    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Моля, копирайте съдържанието на файла C:\ProgramData\Microinvest\Invoice Pro\Invoice Pro.log тук.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Чет Окт 08, 2009 18:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Голям е файлът качих го тук
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Окт 10, 2009 21:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

До колкото виждам има проблем с Crystal Reports. Това е помощен инструмент за генериране на документи. Имате ли инсталиран друг продукт на Microinvest, например Склад Про? Вижте в Control Panel дали е инсталиран Crystal Reports и коя версия. Вижте дали в инсталационната папка на Invoice Pro се съдържа RPT\bg\invoice.rpt и колко е голям този файл.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ranr



Регистриран на: 02 Сеп 2009
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Пон Окт 12, 2009 09:41    Заглавие: Отговорете с цитат

много странно при опит за стартиране на програмата излиза вирус направил съм скрин шот ама незнам как да го прикача тука
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21424

МнениеПуснато на: Пон Окт 12, 2009 10:32    Заглавие: Отговорете с цитат

С каква антивирусна програма сте?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ranr



Регистриран на: 02 Сеп 2009
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Пон Окт 12, 2009 10:42    Заглавие: Отговорете с цитат

avast
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21424

МнениеПуснато на: Пон Окт 12, 2009 14:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Подайте малко повече информация. Със 100% сигурност в пакета, качен на нашия сайт няма вирус.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ranr



Регистриран на: 02 Сеп 2009
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Пон Окт 12, 2009 16:50    Заглавие: Отговорете с цитат

много странно изключих антивирусната програма и програмата стартира нормално предполагам че е лъжливо съобщение на avast , все пак да имате предвид че възприема програмата като вирус.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Вто Окт 13, 2009 09:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Васил Василев написа:
Здравейте,

До колкото виждам има проблем с Crystal Reports. Това е помощен инструмент за генериране на документи. Имате ли инсталиран друг продукт на Microinvest, например Склад Про? Вижте в Control Panel дали е инсталиран Crystal Reports и коя версия. Вижте дали в инсталационната папка на Invoice Pro се съдържа RPT\bg\invoice.rpt и колко е голям този файл.


Здравейте!

Да, имам инсталиран Crystal Reports 2008 .NET. Нямам инсталиран друг ваш продукт. Само Invoice Pro. А файлът за който питате е с големина 58,5 KB (59 904 bytes).

Как мога да реша проблема си?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
s



Регистриран на: 29 Мар 2007
Мнения: 453

МнениеПуснато на: Вто Окт 13, 2009 11:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблема идва от самия Avast.
След някой от ъпдейтите след 10.10.2009 идентифицира някакъв проблем и не позволява стартиране на програмата.
Ситуацията е като с Panda. Необходима е комуникация с Avast за да си оправят антивирусните дефиниций. Иначе решението е ясно - спирате Аваст, пускате фактура и отново стартирате Аваст.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ranr



Регистриран на: 02 Сеп 2009
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Вто Окт 13, 2009 13:26    Заглавие: Отговорете с цитат

точно така направих да благодаря и нещата трагнаха даже го изтрих и сложих един NOD32
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Вто Окт 13, 2009 22:28    Заглавие: Отговорете с цитат

s написа:
Проблема идва от самия Avast.
След някой от ъпдейтите след 10.10.2009 идентифицира някакъв проблем и не позволява стартиране на програмата.
Ситуацията е като с Panda. Необходима е комуникация с Avast за да си оправят антивирусните дефиниций. Иначе решението е ясно - спирате Аваст, пускате фактура и отново стартирате Аваст.


Tц. Не ми е там проблема. Пробвах, пак ми дава същата грешка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Сря Окт 14, 2009 10:58    Заглавие: Отговорете с цитат

За да не отварям нова тема ще пиша тук. Проблемът е следния - наложи ми се преинсталация на ОС, след което качих клиентът на Invoice Pro с връзка към сървъра, на който се намира базата данни. Всичко тръгна, но като се опитам да редактирам някоя фактура и дам запази ми изкарва следният екран:



Въвеждам паролата за SA но ми дава Login Failed. Пробвах и с паролата на моя локален юзер, но пак не става. Като дам Cancel и затворя този прозорец, документът изчезва. При рестарт на програмата отново си е там и промените са запазени. Няма начин да го разпечатам обаче. Моля за спешна помощ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
saint



Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Сря Окт 14, 2009 11:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Проблемът е решен. Инсталирах програмата отново, но като сървър и всичко тръгна. Явно като клиент само има проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2, 3  Следваща
Страница 1 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov