Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
angeloff
Регистриран на: 07 Окт 2009 Мнения: 10
|
Пуснато на: Чет Окт 08, 2009 10:57 Заглавие: Проблем с функционирането на Invoice Pro |
|
|
Здравейте,
преди няколко дена инсталирах новара програма Invoice Pro, която изглежда доста по-добре от старата. За съжаление обаче все още не функционира като нея. След като я инсталирах започнах да въвеждам инфомрациа, както и се пробвах да разпечатам 1 тестов документ.
Навсяктъде където нямам въведена информация /Партньори, стоки и т.н. / програмата ми дава слената грешка.
След което се затваря. Същото става и като се опитам да запиша някой документ.
Имам и още няколко проблема.
1. Не виждам къде е бутона за разпечатване на документ. (Може би е след запис на фактурата, но на мен ми гърми като натисна ЗАПИС)
2. Също имам проблем, че създадох няколко тестови фирми и не мога да ги премахна. Намерих в форума за SQL Menager, но го нямам инсталиран на PCto.
Поздрави. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Васил Василев Microinvest

Регистриран на: 29 Юни 2009 Мнения: 162 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Окт 08, 2009 11:12 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Моля, копирайте съдържанието на файла C:\ProgramData\Microinvest\Invoice Pro\Invoice Pro.log тук. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
angeloff
Регистриран на: 07 Окт 2009 Мнения: 10
|
Пуснато на: Чет Окт 08, 2009 18:41 Заглавие: |
|
|
Голям е файлът качих го тук |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Васил Василев Microinvest

Регистриран на: 29 Юни 2009 Мнения: 162 Местожителство: София
|
Пуснато на: Съб Окт 10, 2009 21:07 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
До колкото виждам има проблем с Crystal Reports. Това е помощен инструмент за генериране на документи. Имате ли инсталиран друг продукт на Microinvest, например Склад Про? Вижте в Control Panel дали е инсталиран Crystal Reports и коя версия. Вижте дали в инсталационната папка на Invoice Pro се съдържа RPT\bg\invoice.rpt и колко е голям този файл. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ranr
Регистриран на: 02 Сеп 2009 Мнения: 20
|
Пуснато на: Пон Окт 12, 2009 09:41 Заглавие: |
|
|
много странно при опит за стартиране на програмата излиза вирус направил съм скрин шот ама незнам как да го прикача тука |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21424
|
Пуснато на: Пон Окт 12, 2009 10:32 Заглавие: |
|
|
С каква антивирусна програма сте? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ranr
Регистриран на: 02 Сеп 2009 Мнения: 20
|
Пуснато на: Пон Окт 12, 2009 10:42 Заглавие: |
|
|
avast |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21424
|
Пуснато на: Пон Окт 12, 2009 14:10 Заглавие: |
|
|
Подайте малко повече информация. Със 100% сигурност в пакета, качен на нашия сайт няма вирус. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ranr
Регистриран на: 02 Сеп 2009 Мнения: 20
|
Пуснато на: Пон Окт 12, 2009 16:50 Заглавие: |
|
|
много странно изключих антивирусната програма и програмата стартира нормално предполагам че е лъжливо съобщение на avast , все пак да имате предвид че възприема програмата като вирус. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
angeloff
Регистриран на: 07 Окт 2009 Мнения: 10
|
Пуснато на: Вто Окт 13, 2009 09:48 Заглавие: |
|
|
Васил Василев написа: | Здравейте,
До колкото виждам има проблем с Crystal Reports. Това е помощен инструмент за генериране на документи. Имате ли инсталиран друг продукт на Microinvest, например Склад Про? Вижте в Control Panel дали е инсталиран Crystal Reports и коя версия. Вижте дали в инсталационната папка на Invoice Pro се съдържа RPT\bg\invoice.rpt и колко е голям този файл. |
Здравейте!
Да, имам инсталиран Crystal Reports 2008 .NET. Нямам инсталиран друг ваш продукт. Само Invoice Pro. А файлът за който питате е с големина 58,5 KB (59 904 bytes).
Как мога да реша проблема си? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
s
Регистриран на: 29 Мар 2007 Мнения: 453
|
Пуснато на: Вто Окт 13, 2009 11:44 Заглавие: |
|
|
Проблема идва от самия Avast.
След някой от ъпдейтите след 10.10.2009 идентифицира някакъв проблем и не позволява стартиране на програмата.
Ситуацията е като с Panda. Необходима е комуникация с Avast за да си оправят антивирусните дефиниций. Иначе решението е ясно - спирате Аваст, пускате фактура и отново стартирате Аваст. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
ranr
Регистриран на: 02 Сеп 2009 Мнения: 20
|
Пуснато на: Вто Окт 13, 2009 13:26 Заглавие: |
|
|
точно така направих да благодаря и нещата трагнаха даже го изтрих и сложих един NOD32 |
|
Върнете се в началото |
|
 |
angeloff
Регистриран на: 07 Окт 2009 Мнения: 10
|
Пуснато на: Вто Окт 13, 2009 22:28 Заглавие: |
|
|
s написа: | Проблема идва от самия Avast.
След някой от ъпдейтите след 10.10.2009 идентифицира някакъв проблем и не позволява стартиране на програмата.
Ситуацията е като с Panda. Необходима е комуникация с Avast за да си оправят антивирусните дефиниций. Иначе решението е ясно - спирате Аваст, пускате фактура и отново стартирате Аваст. |
Tц. Не ми е там проблема. Пробвах, пак ми дава същата грешка. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
saint
Регистриран на: 29 Юни 2009 Мнения: 27
|
Пуснато на: Сря Окт 14, 2009 10:58 Заглавие: |
|
|
За да не отварям нова тема ще пиша тук. Проблемът е следния - наложи ми се преинсталация на ОС, след което качих клиентът на Invoice Pro с връзка към сървъра, на който се намира базата данни. Всичко тръгна, но като се опитам да редактирам някоя фактура и дам запази ми изкарва следният екран:
Въвеждам паролата за SA но ми дава Login Failed. Пробвах и с паролата на моя локален юзер, но пак не става. Като дам Cancel и затворя този прозорец, документът изчезва. При рестарт на програмата отново си е там и промените са запазени. Няма начин да го разпечатам обаче. Моля за спешна помощ. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
saint
Регистриран на: 29 Юни 2009 Мнения: 27
|
Пуснато на: Сря Окт 14, 2009 11:14 Заглавие: |
|
|
Проблемът е решен. Инсталирах програмата отново, но като сървър и всичко тръгна. Явно като клиент само има проблем. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|