Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем с функционирането на Invoice Pro
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Окт 14, 2009 23:10    Заглавие: Отговорете с цитат

saint написа:
Проблемът е решен. Инсталирах програмата отново, но като сървър и всичко тръгна. Явно като клиент само има проблем.
'

Кажи ми, как да го направя и аз?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Вто Окт 20, 2009 10:50    Заглавие: Отговорете с цитат

В крайна сметка, никой не ми каза как мога да си реша проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21424

МнениеПуснато на: Вто Окт 20, 2009 11:01    Заглавие: Отговорете с цитат

Изпълнете следната последователност:
1. Деактивирайте антивирусната програма;
2. Деинсталирайте Microinvest Invoice Pro;
3. Деинсталирайте Crystal Reports .NET 2008;
4. Деинсталирайте SQL сървъра, ако такъв е качен;
5. Рестартирайте системата;
6. Инсталирайте Microinvest Invoice Pro заедно със SQL сървъра.

Това би трябвало да реши проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Окт 21, 2009 08:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Изпълнете следната последователност:
1. Деактивирайте антивирусната програма;
2. Деинсталирайте Microinvest Invoice Pro;
3. Деинсталирайте Crystal Reports .NET 2008;
4. Деинсталирайте SQL сървъра, ако такъв е качен;
5. Рестартирайте системата;
6. Инсталирайте Microinvest Invoice Pro заедно със SQL сървъра.

Това би трябвало да реши проблема.


ДОбре. Направих всичко, но сега ми казва, че не може да бъде осъществена връзка със сървъра.

Какви са настройките и от къде мога д аги въведа?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21424

МнениеПуснато на: Сря Окт 21, 2009 08:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Инсталирайте Microinvest Invoice Pro заедно със SQL сървъра. Това изпълнено ли е?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Окт 21, 2009 14:33    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Инсталирайте Microinvest Invoice Pro заедно със SQL сървъра. Това изпълнено ли е?


Да, разбира се. Даже го обнових до SP 2. По едно време вадеше съобщение, че има връзка с компютъра, но не и с базата. След рестар пак казва, че няма връзка с базата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Окт 21, 2009 15:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Звъннете в понеделник в офиса ни и ще отстраним проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
angeloff



Регистриран на: 07 Окт 2009
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Окт 21, 2009 16:19    Заглавие: Отговорете с цитат

Васил Василев написа:
Здравейте,

Звъннете в понеделник в офиса ни и ще отстраним проблема.


Добре.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ranr



Регистриран на: 02 Сеп 2009
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2009 16:51    Заглавие: Отговорете с цитат

опитах на на две различни лицензирани версии на WINDOWS 7 да инсталирам инвойс про и не се получи свалянета на Crystal reports 2008 дали някой е тесвал съвместимостта на инвойс про с Windows 7
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2009 17:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвахте ли да свалите от сайта ни пълния инсталатор?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
impuls99000



Регистриран на: 22 Окт 2007
Мнения: 283

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2009 17:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Инсталирал съм инвойс про на Windows 7 - нямах проблеми за сега също всичко си е Ок!
_________________
живота е кратък - да направим така че да е весел
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21424

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2009 17:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, дори програмата е официално сертифицирана от Microsoft като съвместима с Windows 7. Вижте и филма за това: www.microinvest.net/info

Според мен грешката Ви е това, че не инсталирате продукта като администратор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ranr



Регистриран на: 02 Сеп 2009
Мнения: 20

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2009 17:19    Заглавие: Отговорете с цитат

InvoiceProSetup.exe нали това е пълният инсталатор?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2009 17:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Също може да пробвате да изключите User Account Control преди инсталацията от Start -> Control Panel -> Action Center -> Change User Account Control Settings. Там премествате слайдера на Never Notify. След успешна инсталация, можете да го върнете на предишното положение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Ное 23, 2009 17:24    Заглавие: Отговорете с цитат

ТУК е пълният инсталатор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Страница 2 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov