Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Склад Pro не иска да стартира

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
dd_02



Регистриран на: 12 Ное 2009
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Чет Дек 10, 2009 22:34    Заглавие: Склад Pro не иска да стартира Отговорете с цитат

При стартиране на склад про се появявя начелната картинка, отдолу изписва "зареждане на настройките" за не повече от две секунди и изчезва. Какъв може да е проблема на какво може да се дължи и как да го реша.
Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Емил Кметски
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Апр 2007
Мнения: 289
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет Дек 10, 2009 23:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте да изтриете файла с настройките.
Той се намира в:

    Ако версията на Microinvest Склад Про е 3.07.25
    При операционна система WINDOWS XP
    C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microinvest\Warehouse Pro
    Име на файла App.config
    При операционна система WINDOWS 7, WINDOWS VISTA
    C:\Users\All Users\Microinvest\Warehouse Pro\
    Име на файла App.config
    Ако версията на Microinvest Склад Про е 3.07.24 или по - ниска
    При всички WINDOWS системи
    C:\Program files\Microinvest\Warehouse Pro\
    Име на файла App.config
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
dd_02



Регистриран на: 12 Ное 2009
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Пет Дек 11, 2009 00:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Намерих файла, но като го изтрия и стартирам програмата той се появява отново и отново. Има ли друго решение?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Емил Кметски
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Апр 2007
Мнения: 289
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет Дек 11, 2009 09:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Нормално е да се появява отново това е файла с настройките на програмата а резултат има ли?
Програмата стартира ли нормално?
Пробвайте да преинсталирате програмата и Microsoft .NET framework 2.0.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1754
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Дек 18, 2009 03:29    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако не стане - преинсталирайте уиндоуса. Доста често почна да се среща този вирус и засега само това е спасението Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Емил Кметски
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Апр 2007
Мнения: 289
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет Дек 18, 2009 09:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Също така може да пробвате да изтриете съдаржанието на папката "Serialization" която се намира в:
Ако версията на Microinvest Склад Про е 3.07.25
При операционна система WINDOWS XP
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microinvest\Warehouse Pro\

При операционна система WINDOWS 7, WINDOWS VISTA
C:\Users\All Users\Microinvest\Warehouse Pro\

Ако версията на Microinvest Склад Про е 3.07.24 или по - ниска
При всички WINDOWS системи
C:\Program files\Microinvest\Warehouse Pro\
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Боян Куюмджиев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Окт 2009
Мнения: 7
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон Дек 21, 2009 22:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Каква операционна система ползвате?
Каква антивирусна програма използвате?
Под Safe Mode програмата стартира ли?
До сега програмата работеше ли или това е нова инсталация?
_________________
www.microinvest.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Явор Славчев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 03 Яну 2005
Мнения: 503

МнениеПуснато на: Вто Дек 22, 2009 09:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Няма смисъл да се гадае, най-добре е колегите от отдел "Поддръжка" да направят дистанционен контрол и да видят на място какъв е проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
steve



Регистриран на: 07 Мар 2003
Мнения: 74
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2013 12:14    Заглавие: Склад Про не се стартира Отговорете с цитат

Изравям много стара тема, но имам съвсем същия проблем и Google ме насочи точно към нея.
Склад Про е версия 3.07.038 инсталирана скоро на уж чиста инсталация на Windows 7. След две седмици работа започва да не се стартира с появяване за кратко на картинката за начално зареждане, но за съжаление не се вижда къде и защо гърми.
Опитах и двете идеи в темата, но резултата си е все същия. Едновременно с това Склад Про Лайт си работи нормално. Компютъра е в магазин и експерименти с преинсталация не са желателни.
На следващия опит за стартиране, след изтриването на конфигурационния файл в log-а има:
Цитат:
User OS Version: Unknown
Date & Time: 14.08.2013 01:09:26
Build version: 3.07.038 (Build 23252)
Module name: mscorlib.dll
Method name: Main.Main
Exception: Bad Data.

Call stack: at System.Security.Cryptography.CryptographicException.ThrowCryptogaphicException(Int32 hr)
at System.Security.Cryptography.Utils._DecryptKey(SafeKeyHandle hPubKey, Byte[] key, Int32 dwFlags)
at System.Security.Cryptography.RSACryptoServiceProvider.Decrypt(Byte[] rgb, Boolean fOAEP)
at Microinvest.WarehousePro.x8add0827ae0f1fe4.xcc381ffa3ede662f(Byte[] x4a3f0a05c02f235f, String x0c7f1af82a366a5c)
at Microinvest.WarehousePro.xc447809891322395.xc447809891322395()

Някакви идеи?
_________________
"Човек и добре да живее..."
==================
Стеди - Касови Апарати и Електронни Везни
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21322

МнениеПуснато на: Сря Авг 14, 2013 13:21    Заглавие: Отговорете с цитат

Опитайте да преинсталирате Framework .NET 2.0
Модулите за криптография не работят.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
shobul



Регистриран на: 19 Юли 2020
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Нед Юли 19, 2020 17:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Имам същия проблем. ОС е Windows 7. При стартиране се показва началния екран на Микроинвест и изчезва, без да даде шанс за въвеждане на user i pass. ОС не е ъпдейтвана.
Ъпдейтнах .NET Framework 4.8.
Не ми позволява да преинсталирам .NET 2.0.



Има ли някакво работещо решение?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21322

МнениеПуснато на: Пон Юли 20, 2020 07:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Струва ми се, че компютърът ви е заразен. Свържете се с нашата поддръжка.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov