Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
dd_02
Регистриран на: 12 Ное 2009 Мнения: 12
|
Пуснато на: Чет Дек 10, 2009 22:34 Заглавие: Склад Pro не иска да стартира |
|
|
При стартиране на склад про се появявя начелната картинка, отдолу изписва "зареждане на настройките" за не повече от две секунди и изчезва. Какъв може да е проблема на какво може да се дължи и как да го реша.
Благодаря предварително! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Емил Кметски Microinvest

Регистриран на: 12 Апр 2007 Мнения: 289 Местожителство: Бургас
|
Пуснато на: Чет Дек 10, 2009 23:30 Заглавие: |
|
|
Пробвайте да изтриете файла с настройките.
Той се намира в:
Ако версията на Microinvest Склад Про е 3.07.25
При операционна система WINDOWS XP
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microinvest\Warehouse Pro
Име на файла App.config
При операционна система WINDOWS 7, WINDOWS VISTA
C:\Users\All Users\Microinvest\Warehouse Pro\
Име на файла App.config
Ако версията на Microinvest Склад Про е 3.07.24 или по - ниска
При всички WINDOWS системи
C:\Program files\Microinvest\Warehouse Pro\
Име на файла App.config |
|
Върнете се в началото |
|
 |
dd_02
Регистриран на: 12 Ное 2009 Мнения: 12
|
Пуснато на: Пет Дек 11, 2009 00:06 Заглавие: |
|
|
Намерих файла, но като го изтрия и стартирам програмата той се появява отново и отново. Има ли друго решение? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Емил Кметски Microinvest

Регистриран на: 12 Апр 2007 Мнения: 289 Местожителство: Бургас
|
Пуснато на: Пет Дек 11, 2009 09:10 Заглавие: |
|
|
Нормално е да се появява отново това е файла с настройките на програмата а резултат има ли?
Програмата стартира ли нормално?
Пробвайте да преинсталирате програмата и Microsoft .NET framework 2.0. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
azrod
Регистриран на: 17 Май 2008 Мнения: 1754 Местожителство: Пловдив
|
Пуснато на: Пет Дек 18, 2009 03:29 Заглавие: |
|
|
Ако не стане - преинсталирайте уиндоуса. Доста често почна да се среща този вирус и засега само това е спасението  |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Емил Кметски Microinvest

Регистриран на: 12 Апр 2007 Мнения: 289 Местожителство: Бургас
|
Пуснато на: Пет Дек 18, 2009 09:05 Заглавие: |
|
|
Също така може да пробвате да изтриете съдаржанието на папката "Serialization" която се намира в:
Ако версията на Microinvest Склад Про е 3.07.25
При операционна система WINDOWS XP
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microinvest\Warehouse Pro\
При операционна система WINDOWS 7, WINDOWS VISTA
C:\Users\All Users\Microinvest\Warehouse Pro\
Ако версията на Microinvest Склад Про е 3.07.24 или по - ниска
При всички WINDOWS системи
C:\Program files\Microinvest\Warehouse Pro\ |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Боян Куюмджиев Microinvest

Регистриран на: 12 Окт 2009 Мнения: 7 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пон Дек 21, 2009 22:26 Заглавие: |
|
|
Каква операционна система ползвате?
Каква антивирусна програма използвате?
Под Safe Mode програмата стартира ли?
До сега програмата работеше ли или това е нова инсталация? _________________ www.microinvest.net |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Явор Славчев Microinvest

Регистриран на: 03 Яну 2005 Мнения: 503
|
Пуснато на: Вто Дек 22, 2009 09:20 Заглавие: |
|
|
Няма смисъл да се гадае, най-добре е колегите от отдел "Поддръжка" да направят дистанционен контрол и да видят на място какъв е проблема. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
steve
Регистриран на: 07 Мар 2003 Мнения: 74 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2013 12:14 Заглавие: Склад Про не се стартира |
|
|
Изравям много стара тема, но имам съвсем същия проблем и Google ме насочи точно към нея.
Склад Про е версия 3.07.038 инсталирана скоро на уж чиста инсталация на Windows 7. След две седмици работа започва да не се стартира с появяване за кратко на картинката за начално зареждане, но за съжаление не се вижда къде и защо гърми.
Опитах и двете идеи в темата, но резултата си е все същия. Едновременно с това Склад Про Лайт си работи нормално. Компютъра е в магазин и експерименти с преинсталация не са желателни.
На следващия опит за стартиране, след изтриването на конфигурационния файл в log-а има:
Цитат: | User OS Version: Unknown
Date & Time: 14.08.2013 01:09:26
Build version: 3.07.038 (Build 23252)
Module name: mscorlib.dll
Method name: Main.Main
Exception: Bad Data.
Call stack: at System.Security.Cryptography.CryptographicException.ThrowCryptogaphicException(Int32 hr)
at System.Security.Cryptography.Utils._DecryptKey(SafeKeyHandle hPubKey, Byte[] key, Int32 dwFlags)
at System.Security.Cryptography.RSACryptoServiceProvider.Decrypt(Byte[] rgb, Boolean fOAEP)
at Microinvest.WarehousePro.x8add0827ae0f1fe4.xcc381ffa3ede662f(Byte[] x4a3f0a05c02f235f, String x0c7f1af82a366a5c)
at Microinvest.WarehousePro.xc447809891322395.xc447809891322395() |
Някакви идеи? _________________ "Човек и добре да живее..."
==================
Стеди - Касови Апарати и Електронни Везни |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21322
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2013 13:21 Заглавие: |
|
|
Опитайте да преинсталирате Framework .NET 2.0
Модулите за криптография не работят. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
shobul
Регистриран на: 19 Юли 2020 Мнения: 1
|
Пуснато на: Нед Юли 19, 2020 17:24 Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Имам същия проблем. ОС е Windows 7. При стартиране се показва началния екран на Микроинвест и изчезва, без да даде шанс за въвеждане на user i pass. ОС не е ъпдейтвана.
Ъпдейтнах .NET Framework 4.8.
Не ми позволява да преинсталирам .NET 2.0.
Има ли някакво работещо решение? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Виктор Павлов Microinvest

Регистриран на: 12 Авг 2002 Мнения: 21322
|
Пуснато на: Пон Юли 20, 2020 07:56 Заглавие: |
|
|
Струва ми се, че компютърът ви е заразен. Свържете се с нашата поддръжка. _________________ Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|