Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Изменения в новата версия

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Дек 21, 2009 15:48    Заглавие: Изменения в новата версия Отговорете с цитат

Здравейте,

Новата версия на Microinvest Invoice Pro вече е на обичайния адрес ТУК.


Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 3.00.005 / 11.08.2020 г.

Във връзка с промени в Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС), изм. и доп. ДВ. бр.55 от 19 Юни 2020г., в сила от 01.07.2020г. относно намаляване на ставката за данък добавена стойност от 20% на 9 % за книги, ресторантьорски и кетъринг услуги, бебешки храни и пелени във версия 3.00.005 и версия 3.00.101 – СУПТО е направена следната оптимизация:

• Направена е промяна в структура на *xml файл при експорт към счетоводство с различни ставки по ДДС, меню Операции→Експорт към счетоводство;
• Направена е визуална оптимизация в меню Операции. Добавена е нова функционалност Онлайн услуги:
• Импорт/Експорт на документи;
• Импорт/Експорт на партньори.
*Забележка: В процес на разработка.
• Направена е визуална оптимизация в меню Други→Настройки→таб Онлайн услуги. Добавени са нови секции:
• Данни за вписване в онлайн услугите на Microinvest;
• Онлайн услуги на Microinvest;
• Настройки за експорт към счетоводство.
*Забележка: В процес на разработка.


Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 3.00.004 / 01.07.2020 г.

Във връзка с промени в Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС), изм. и доп. ДВ. бр.55 от 19 Юни 2020г., в сила от 01.07.2020г. относно намаляване на ставката за данък добавена стойност от 20% на 9 % за книги, ресторантьорски и кетъринг услуги, бебешки храни и пелени във версия 3.00.004 и версия 3.00.101 – СУПТО е направена следната оптимизация:

• Направено е разделяне на стойността на данъчна основа и ДДС при печат на документ, в който присъстват стоки в посочената ДДС група (меню Редакция→Стоки). Оптимизацията е реализирана за следните типове документи:
• Фактура;
• Дебитно известие;
• Кредитно известие;
• Стокова разписка;
• Сторно.


Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 3.00.003 / 10.06.2020 г.

Екипът на Microinvest Ви информира, че в настоящата версия е направена промяна в инсталационния файл на Microinvest Invoice Pro. Предоставени са две възможности за протичане на инсталация: версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО. Версия 3.00.101 - СУПТО предостaвя възможност за връзка с избран касов апарат и печат на касова бележка при избран тип плащане: В Брой, По карта и Комбинирано.
Преминаване от СУПТО версия към версия 3.00.003 на програмата на потребителско ниво не е възможна.


• Добавена е настройка за въвеждане на различен касов апарат за всяка фирма. Други→Настройки→Основни→Касов апарат по подразбиране. Настройката служи за добавяне на повече от един касов апарат на едно работно място, както и за постоянен избор на касов апарат за всяка различна фирма на едно работно място. Настройката е индивидуална за всеки потребител – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Добавена настройка за диапазон на УНП за всеки касов апарат в меню Други→Настройки→Номерация на документи – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация във визуализация на резервирано УНП в меню Операции→Издаване на документ. Добавено е скриващо се меню за визуализация на УНП – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация за индикация на връзка с фискално устройство в меню Операции→Издаване на документ. Добавено е скриващо се меню за визуализация на връзка с фискално устройство – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в резервиране на УНП в меню Операции→Издаване надокумент – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в подредба на потребители при вход в програмата – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в списък за избор на потребител при вход на програмата. Запазва се последния вход на потребител за всяка фирма – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в бързо въвеждане на партньор в меню Операции→Издаване на документ. Възможност за бързо търсене на партньор по име или част от име и избор с клавиш Enter – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в бързо въвеждане на партньор в меню Операции→Издаване на документ. Възможност за бързо търсене на партньор по ЕИК или част от ЕИК и избор на с клавиш Enter– версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в бързо въвеждане на партньор в меню Операции→Издаване на документ. Възможност за преминаване към стока с избор на партньор и избор на клавиш Enter– версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация на ДДС група във фискален бон при издаване на документ с формат Документ без начисляване на ДДС в меню Операции→Издаване на документ – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в дължина на Номер на касов бон в меню Операции→Издаване на документ – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в ширина на шрифт на справки: – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
- Издадени документи
- Хронология и статус на документи
- Стоки по документи
- Продажби по стоки
- Монитор на операциите
- Партньори
- Стоки
- Действия по потребители
- Обобщени данни за продажбите
- Данни за плащане за продажбите
- Детайлни данни за продажбите
- Сторнирани продажби
- Анулирани продажби
• Направена е оптимизация в Операции→Експорт към счетоводство с формат XML. Не се експортира стока с нулево количество и цена – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация за автоматично създаване на конфигурационен файл при невалидност – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в конфигурационни системни файлове – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация за конфигуриране на права за достъп при избор на бутон Поправка в инсталационен файл – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Добавено съобщение при неправилно настроени права за достъп. Извежда се съобщение за неправилна конфигурация на системните права за достъп и стартиране еднократно на програмата като администратор – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация за конфигуриране на права за достъп при стартиране като администратор. При еднократно стартиране като администратор се залагат нужните права за достъп на всички системни файлове – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в системни таблици при незавършен касов бон – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при промяна на групи в Редакция→Стоки – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при промяна на групи в Редакция→Партньори – версия 3.00.003 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в поле Причина в меню Операции→Издаване на документ с тип на документ Кредитно известие. Отключена е възможност за избор на Операторска грешка, Връщане/Рекламация и Намаление на данъчната основа – версия 3.00.101 – СУПТО;


Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 3.00.002 / 03.12.2019 г.

Екипът на Microinvest Ви информира, че в настоящата версия е направена промяна в инсталационния файл на Microinvest Invoice Pro. Предоставени са две възможности за протичане на инсталация: версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО. Версия 3.00.101 - СУПТО предостaвя възможност за връзка с избран касов апарат и печат на касова бележка при избран тип плащане: В Брой, По карта и Комбинирано.
Преминаване от СУПТО версия към версия 3.00.002 на програмата на потребителско ниво не е възможна.


• Добавен е нов модул Управление на касов апарат в меню Други – версия 3.00.101 – СУПТО. Модулът се състои от две секции Управление на касов апарат и Устройства:
-Секция Управление на касов апарат – предоставя възможност за извеждане на следните данни:
- Внасяне/изнасяне на суми от касов апарат;
- Изготвяне на дневни отчети: Z - отчет и X - отчет;
- Изготвяне на месечни отчети: кратък отчет и пълен отчет;
- Извеждане на дубликат на последна бележка;
-Секция Устройства – секцията служи за извършване на необходимите настройки за връзка с касов апарат. Включва списък с устройства за принтиране. Секция Разширени – позволява вписване на по-детайлнo вписване на данни, тип настройки за избраният касов апарат;
-Добавена е контекстно вградена помощ за всяко активно поле (поле, в което е позициониран курсора на мишката), секция Съобщения на Помощен панел;
• Добавена е клавишна комбинация за извеждане на модул Управление на касов апарат – CTRL+K - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е промяна в модул Настройки, меню Други. Секция Устройства е преместена в меню Други→Управление на касов апарат - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Добавени са нови бутони в лентата с бързи бутони на програмата:
-Проверка на ДДС - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
-Импорт от Microinvest Склад Pro - версия 3.00.002;
-Международен документ - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
-Управление на касов апарат - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направено е обновяване на протоколи за връзка с касов апарат - добавени са нови модели в списъка за избор, както и оптимизация в осъществяване на връзката със съществуващи - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Добавена е нова функционалност – автоматично попълване на поле Мярка, след избор на стока и преминаване в следващо поле с бутон Enter и Tab в модул Издаване на документ, меню Операции - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Премахната е настройка Визуализация на УНП от меню Други→Настройки→Основни - версия 3.00.002;
• Премахнато е предупредително съобщение за загуба на данни в меню Операции→ Издаване на документ при изход без налични данни в него - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Премахната е автоматично извежданата стойност "0" от поле Скорост, меню Други→Управление на касов апарат→Устройства→Разширени - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в проверка за валидация на връзка с касов апарат при издаване на документ Проформа фактура;
• Направена е оптимизация в проверка за валидация на връзка с касов апарат и избран тип плащане По сметка;
• Направена е оптимизация при изчисляване на стойността на ДДС при включена активна настройка Цените на стоките са с включено ДДС, меню Други→Настройки→Основни и избрана група – 9% ДДС за конкретна стока, меню Редакция→Стоки - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация за документ Проформа фактура в следните направления - версия 3.00.101 – СУПТО:
- Генериране на УНП;
- Добавяне на УНП при визуализация на документа;
• Добавено е УНП към документ Дебитно известие (ДИ) - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при извеждане на УНП за документ Дебитно известие (ДИ) - версия 3.00.101 – СУПТО:
- във фискален бон;
- печат на документ Дебитно известие (ДИ);
• Направена е оптимизация при извеждане на стоки по съответните групи във фискален бон за фирма нерегистрирана по ЗДДС за документи тип Сторно и Стокова разписка;
• Направена е оптимизация в поле номер на фискална памет при редакция на документи тип Сторно и Кредитно известие (КИ) - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при печат на Номер на фискална памет във фискален бон при документи тип Кредитно известие (КИ) и Сторно - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при въвеждане на символи в поле УНП в документи тип Кредитно известие (КИ) и Сторно – малки и главни символи - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в поле номер на фискален бон и номер на фискална памет при изтриване на съдържанието им за документи тип Кредитно известие (КИ) и Сторно - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при ръчно изтриване на УНП в документи - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при изчистване на полета УНП, номер на фискален бон, номер на фискална памет, дата и час на фискален бон и причина при смяна на тип на документа - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е визуална оптимизация на колона Вид на плащането в справка Данни за плащания по продажби, меню Справки→Национална Агенция за Приходите - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е визуална оптимизация на колона Тип на плащането в справка Хронология и статус на документите, меню Справки - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в справка Продажба по партньори, на ниво Партньор и групата, в която е включен - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в извеждане на суми в следните справки - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО:
- Продажби по стоки;
- Издадени документи;
- Монитор на операции;
• Направена е оптимизация в правата на инсталационната директория на програмата - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в извежданият номер на версия при стартиране, спрямо избрания тип визуален стил - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Добавен е одиторски профил във връзка с изисквания от Наредба Н–18 – версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при вход в програмата на ниво потребител с различна група от администратори – версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в списък за избор на потребител в меню Справки→Национална Агенция за Приходите→панел Параметри и обработка→секция Параметри - версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация в списъка с функционалности в меню Операции. Премахнати са следните импорти за версия 3.00.101 – СУПТО:
- Бърз импорт от Мicroinvest Склад Pro;
- Импорт от Мicroinvest Склад Pro;
- Обобщен импорт от Мicroinvest Склад Pro;
• Направена е оптимизация за избор на версия при стартиране на инсталационен файл Setup_InvoicePro.exe;
• Направена е промяна в директорията на конфигурационните настройки за връзка с касов апарат;
• Направена е оптимизация при сортиране на COM порт, меню Други→Управление на касов апарат→Устройства;
• Добавена е контрола при въвеждане на нова банкова сметка, при съществуваща стара без посочен IBAN, меню Редакция→Администриране→Моята фирма - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО;
• Направена е оптимизация при изтриване на група от номенклатура в следните модули - версия 3.00.002:
- Меню Редакция→Стоки;
- Меню Редакция→Партньори;
• Направена е оптимизация при извършване на редакция на данни при работа в мрежа за следните модули - версия 3.00.002:
- Меню Редакция→Стоки;
- Меню Редакция→Партньори;
- Меню Редакция→Документи;
• Добавена е възможност за връщане на фокус в поле стока след затваряне на филтър;
• Добавена е възможност за затваряне на прозорец чрез бърз бутон ESC в следните прозорци - версия 3.00.002 и версия 3.00.101 – СУПТО:
- Меню Файл→Архивиране на фирма;
- Меню Файл→Възстановяване на фирма;
- Меню Операции→Импорт от Мicroinvest Склад Pro;
- Меню Операции→Обобщен импорт от Мicroinvest Склад Pro;
- Меню Операции→Импорт на стоки;
- Меню Операции→Импорт на партньори;
- Меню Редакция→Партньори;
- Меню Редакция→Стоки;
• Направена е оптимизация в компоненти, необходими за извършване на настройка с касов апарат, версия СУПТО в следните направления:
- Инсталационен файл setup_invoicepro.exe
- При стартиране на програмата;
• Добавена е по-стриктна проверка и забрана за дублиране на документ;
• Направена е оптимизация при извършване редкация на данни за партньор – изтриване на адрес в секция Адреси, меню Редакция→Партньори;
• Добавена е логика за печат на ДДС групи по стоки към касов апарат.






Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 3.00.001 / 22.04.2019 г.

Екипът на Microinvest Ви информира, че в настоящата версия е направена промяна в инсталационния файл на Microinvest Invoice Pro. Предоставени са две възможности за протичане на инсталация: стандартна инсталация и версия СУПТО – връзка с фискални устройства. Версия СУПТО предостaвя възможност за връзка с избран касов апарат и печат на касова бележка при избран тип плащане В Брой.
Преминаване от СУПТО версия към стандартна версия на програмата на потребителско ниво не е възможна.

• Добавена е нова секция Устройства в меню Други→Настройки - версия СУПТО;
• Добавени са две нови поредици документи: Сторно и Продажба в меню Други→Настройки→Номерация;
• Добавен е нов документ Сторно, меню Операции→ Документи→Тип документ;
• Добавен е нов тип плащане Вече платено, меню Операции→ Издаване на Документ;
• Направена е оптимизация при попълване на поле Към документ № , модул Издаване на документ при тип: Дебитно известие, Кредитно известие,Сторно. Възможност за избор от списъка с издадени документи с клавиш F4 или двоен клик ляв бутон на мишката;
• Добавени са нови полета в модул Издаване на документ тип: Дебитно известие, Кредитно известие,Сторно: данните се въвеждат автоматично във версия СУПТО при избран документ в поле Към документ № .
- УНП – Уникален номер на продажбата: Прим. номер XXXХХХХХ-ZZZZ-0000001, където ХХХХХХXX – 8-разряден индивидуален номер на ФУ, присвоен от
производителя, ZZZZ – 4-разряден код на оператора, въвел данните за продажбата, съгласно номенклатурата на софтуера, 0000001 – 7-разряден пореден номер на продажбата, формиран поотделно за всеки индивидуален номер на ФУ;
- Номер на фискален бон;
- Номер на фискална памет;
- Дата и час на фискален бон;
- Причина;
• Добавен е бутон и бърза функция Анулиране в модул Издаване на документи, меню Операции;
• Добавена е настройка Визуализиране на анулирани документи в меню Редакция→Документи;
• Добавена е възможност за възстановяване на анулиран документ, меню Редакция→Документи. Функция Възстановяване в секция Бързи команди на Помощен панел, след избран документ от списъка с анулирани документи;
• Добавени са нови справки в меню Справки за версия СУПТО:
- Хронология и статус на документи – извежда информация за извършвани действия по документа;
- Национална Агенция за Приходите:
- Действия по потребители – извежда информация за извършвани действия на ниво потребител;
- Обобщени данни за продажбите;
- Данни за плащания по продажбите;
- Детайлни данни за продажбите;
- Сторнирани продажби;
- Анулирани продажби;
- Номенклатури: Стоки, Клиенти, Видове операции, Видове плащания, Потребители, Роли на потребители;
• Добавено е ново поле Код на потребителя в модул Потребители, меню Редакция→Администриране;
• Добавена е проверка за име, парола и код на потребителя – съобщения в секция Помощен панел и секция Съобщения в Помощния панел;
• Добавен е QR Код в долен ляв ъгъл при печат на документ. Осъществява връзка с някой от следните ресурси: www.microinvest.net, www.micro.bg; www.invoicepro.bg, Facebook страницата на Microinvest;
• Направена е оптимизация в модул Експорт към Счетоводство→ Продукт ИСФУ „Бизнес Навигатор“;



Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 2.00.007 / 15.01.2019г.
• Добавена е възможност за безплатна регистрация на ПП Microinvest Invoice Pro. Регистрацията осигурява достъп до автоматични функции, като търсене на партньори по ЕИК и ДДС номер.
Стартиране на форма за регистрация:
- при първоначално стартиране на програмата след успешно завършване на актуализацията;
- меню Други→Регистриране.
• Добавена е информация за статус на програмата: регистриран или нерегистриран продукт в меню Други→Настройки→Основни→секция Регистрация;
• Добавено е уведомително съобщение при използване търсенето по ЕИК и ДДС номер в модул Партньори при нерегистриран продукт;
• Направена е оптимизация при печат на Международен документ. Извеждане на съдържанието от поле Term, секция Ship To в Deal Details при печат;
• Добавен е нов модул Платежни документи, меню Операции→Платежни документи. Възможност за печат на следните платежни документи:
- Платежно нареждане към бюджета;
- Бюджетно платежно нареждане;
- Платежно нареждане за кредитен превод;
- Платежно нареждане за директен дебит;
- Вносна бележка;
- Нареждане разписка;
- Нареждане за масово плащане.
• Добавена е възможност за използване на клавишни комбинации за бърз достъп до конкретен платежен документ;
• Добавена е възможност за изготвяне на експорт в *. TXT формат на документи по спецификация за структура и съдържание файл с данни на Бизнес навигатор;
• Направена е оптимизация в извеждане на стойности при изготвяне на файл в *.XML формат, меню Операции→Експорт към счетоводство;
• Направена е оптимизация в извеждане на стойности в справка Издадени документи;
• Направена е визуална оптимизация в модул Основни настройки, меню Други→Настройки;


Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 2.00.006 / 31.10.2018г.
• Направена е оптимизация на структурно ниво, свързано с прехвърляне на данни от класическaта серия на ПП Microinvest, модул Прехвърляне на фирма от Microinvest Invoice, меню Операции;
• Добавени са допълнителни валидации при прехвърляне на фирма от Microinvest Invoice;
• Добавена e проверка за избран период в модул Експорт към счетоводство, меню Операции. При липса на избран период се извежда съобщение със забранителен характер;
• Направена е оптимизация в съдържанието на съобщения от предупредителен и забранителен характер, при различни валидации;


Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 2.00.005 / 18.04.2018г.
• Добавена е възможност за автоматична проверка за ревизия на версия. Проверката се активира при стартиране на програмата и наличие на ревизия. Извежда се списък с включените оптимизации във версията. След преглед на измененията потребителят може да потвърди инсталацията с бутон Актуализация или да откаже с бутон Отказ;
• Направена е оптимизация при извършване на импорт на документи от Microinvest Склад Pro меню Операции→Бърз импорт от Microinvest Склад Pro и Импорт от Microinvest Склад Pro;
• Направена е оптимизация при възстановяване на архив на база данни, тип *.xml файл.


Изменения във версия 2.00.004:
• Добавена е нова група настройки - Плащания, меню Други→Настройки→Основни:
· Предпочитан тип плащане – попълва автоматично поле Плащане при издаване на документ;
· Банкова сметка по подразбиране – попълва автоматично поле Банкова сметка при издаване на документ с избран тип плащане по сметка и комбинирано;
• Направена е оптимизация в модул Издаване на Документ. При избран тип плащане – Комбинирано се извежда поле Банкова сметка;
• Добавено е съобщение със забранителен характер при опит за изтриване на банкова сметка, участваща в издадени документи, меню Редакция→Администриране→Моята фирма, Банкови сметки;
• Добавена е нова секция Данни на чужд език в модул Моята фирма, меню Редакция→Администриране. Данните се въвеждат ръчно от потребителя;
• Направена е оптимизация във визуализацията на модул Моята фирма→ Основни данни, меню Редакция→Администриране при ниска резолюция на работния плот;
• Направена е оптимизация в модул Партньори, меню Редакция в следните направления:
· Прозорец Редакция на партньор е обособен в две основни секции:Основни данни и Адреси.
· Основни данни – обособени две секции Данни на български език и Данни на чужд език. Секция Данни на чужд език се попълва ръчно от потребителя;
· Адреси - обособени две секции Данни на български език и Данни на чужд език. Секция Данни на чужд език се попълва ръчно от потребителя. Добавена е възможност за въвеждане на повече от един адрес на контрагента, бутон Нов. Възможност за избор на адрес на партньора се използва в модул Международен документ.
· Направена е оптимизация в модул Международен документ в следните направления:
· Добавена е възможност за избор на адрес на партньора в секция Bill Тo и Ship То, поле Партньор;
· Добавено е ново поле Term в секция Ship To – данните в полето се въвеждат от потребителя. Могат да бъдат посочени основание на сделката;
· Направена е визуална оптимизация на бланка Международен документ;
· Добавени са данни за номер и дата на Фактура и номер и дата на Протокол за ВОП при трансформиране на Дебитно известие, Кредитно известие и протокол за ВОП в Международен документ;
· Направена е оптимизация при изтриване на съдържанието в поле Забележка;
· Добавено е съобщение с въпросителен характер за изход от програмата с потвърждение от потребителя, бутон Изход/клавишна комбинация Alt+F4/функция Изход от меню Файл;
· Направена е оптимизация в извеждане на стойности при наличие на документ Кредитно известие за избран период в ред Общо на справка Издадени документи;
· Направена е оптимизация при извършване на импорт на документи от Microinvest Склад Pro меню Операции→Бърз импорт от Microinvest Склад Pro и Импорт от Microinvest Склад Pro. Посоченият в издадените документи тип плащане се прехвърля при импорт на документите. При избран тип плащане с ваучер в поле Плащане в Microinvest Invoice Pro ще намери отражение като плащане „в брой“.

Изменения във версия 2.00.003:
• Добавени са нови настройки в меню Други→Настройки→Основни настройки:
o Забележка към всеки ред при издаване на документ – при активна настройка в меню Операции→Издаване на документ се визуализира допълнителна колона Забележка.
o Групиране по Забележка при експорт към .xml файл;
o Синхронизиране на номенклатури от Microinvest Склад Pro.
• Направена е оптимизация във филтър в прозорец Партньори;
• Направена е оптимизация във филтър в прозорец Стоки;
• Направена е оптимизация при попълване на поле Получател и поле Съставител при издаване на нов документ;
• Направена е оптимизация при печат на документи и наличие на партньори с еднакви имена;
• Направена е оптимизация при печат на фактура с произволно ДДС;
• Направена е оптимизация при печат на следните типове документи:
o Проформа фактура;
o Стокова разписка;
o Протокол за ВОП.

Изменения във версия 2.00.002:
• Направена е оптимизация при конверсия на база/и данни, в които присъстват документи без съдържание;
• Направена е оптимизация в колони Количество и Цена при създаване и редакция на документ в следните направления:
- въвеждане на стойност с десетичен разделител „запетая“;
- възможност за извършване на директна калкулация в поле.
• Направена е оптимизация, изразена в отстраняване на грешно визуалзиране на Сума ДДС и Сума за плащане в справка Издадени документи;
• Направена е оптимизация при прехвърляне на данни на фирма от Microinvest Invoice.

Изменения във версия 2.00.001:
• Направена е оптимизация в начина на изчисляване стойността на ДДС и закръгления при издаване на документ/и с избран от посочените в списъка за избор формат на документа.
• Добавенa е възможност за експорт на плащания с карта в *.xml файл към счетоводство, меню Операции→Експорт към счетоводство;
• Направена е промяна при експорт в *.xml файл в следните направления:
- При експорт на документ/и с избран формат Документ без начисляване на ДДС и импорт в Microinvest Делта Pro се отразяват с Тип на сделка - Продажба и Операция по ДДС - Освободени доставки и Освободени ВОП;
- При експорт на документ/и с избран формат Документ с нулева ставка и импорт в Microinvest Делта Pro се отразяват с Тип на сделка - Продажба и Операция по ДДС -Облагаеми доставки с 0 % ДДС;
- Добавен е нов атрибут Втора забележка - извлича информация от поле Описание на сделката;
*При включена активна настройка Втора забележка в Microinvest Делта Pro – съдържанието в поле Описание на сделката попълва поле Втора забележка в прозорец Контиране.
• Добавено е ограничение при експорт към счетоводство – при генериране на експортните *.xml и *.txt файлове не се включват документ/и с избран формат Документ с произволна сума.
• Направена е визуална промяна в структура на данните за фирмата, меню Редакция → Администриране → Моята фирма;
• Направена е оптимизация в начина на въвеждане на Банкови сметки, меню Редакция → Администриране → Моята фирма;
• Направена е визуална промяна в прозорец Партньори - групите от партньори са позиционирани в лявата част на прозореца;
• Направена е визуална промяна в прозорец Стоки - групите от стоки са позиционирани в лявата част на прозореца;
• Направена е оптимизация в модул Архивиране/възстановяване на фирма, меню Файл. В поле Директория за архивиране се извежда последно посочената папка за архивиране/възстановяване;
• Направена е промяна в съдържанието на съобщението при възстановяване на архив на база данни, меню Файл → Възстановяване на фирма;
• Напрвена е оптимизация при печат на Международен документ за фирми с голяма дължина на името;
• Направена е оптимизация на съобщението при създаване на нова фирма от потребител с ограничени права;
• Направена е оптимизация при попълване на поле Получател и поле Съставител при първоначално издаване на документ за нов партньор:
- поле Получател - попълва се МОЛ от картона на партньора, меню Редакция→Партньори;
- поле Съставител - попълва се МОЛ от данните на фирмата, меню Редакция→Администриране→Моята фирма.

Изменения във версия 1.02.027:
• Добавена е нова справка, меню Справки → Продажби по стоки;
• Добавена е нова справка, меню Справки → Продажби по партньори;
• Направена е оптимизация в меню Операции → Експорт към счетоводство→ Експорт чрез .XML файл – експортират се само типове документи Фактура, Дебитно известие, Кредитно известие;
• Направена е оптимизация при визуализация на стойността на ДДС, в експорт чрез .XML файл, при поставена отметка Цените на стоките са с включено ДДС, меню Други → Настройки → Основни настройки;
• Направена е оптимизация в меню Операции → Експорт към счетоводство → Експорт чрез текстов файл (.TXT), при поставена отметка Експорт на плащанията в брой;
• Направена е оптимизация при визуализация на данни в поле Ship To и Bill To при изготвяне на Международен документ.


Изменения във версия 1.02.026:
• Направена е промяна в ситен текст на фактури, съгласно Закон за счетоводството обн. в ДВ бр. 95 от 8 декември 2015 г.
• Направена е оптимизация в прозорци Архивиране и Възстановяване на фирма:
- визуална промяна на прозореца;
- генериране на архивен файл във формат *. zip при архивиране на базата данни;
- възможност за възстановяване от *.xml архивен файл.
• Добавени са нови възможности за експорт към счетоводство в меню Операции→Експорт към счетоводство:
- При направен избор за експорт чрез текстов файл (.txt) и поставена отметка на Експорт на плащания в брой се експортират и операции за разплащания на всички фактури, за които е отбелязан начин на плащане В брой.
- При направен избор за експорт чрез .xml файл е реализира
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Administrator
Site Admin
Site Admin


Регистриран на: 08 Авг 2002
Мнения: 64

МнениеПуснато на: Пон Ное 30, 2020 18:18    Заглавие: Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 3.00.006 Отговорете с цитат

Изменения в Microinvest Invoice Pro версия 3.00.006 / 25.11.2020 г.

• Добавена е възможност за обмен на данни със Sendera – система за електронен обмен и класификация на документи, меню Операции → Онлайн услуги:
- Импорт/Експорт на документи – използва се за ръчен импорт и експорт на документи към Sendera;
- Импорт/Експорт на партньори – използва се за ръчен импорт и експорт на партньори към Sendera;
Използването на модула изисква предварително вписване в система Sendera, меню Други → Настройки → Онлайн услуги → секция Данни за вписване в Sendera – онлайн услуги на Microinvest;
• Добавена е възможност за автоматично създаване на връзка/вписване в система Sendera - въвеждане на потребителско име и парола, с които е извършена регистрация на потребителя в Sendera, меню Други → Настройки → Онлайн услуги. Използва се за:
- импорт/експорт на документи и партньори – меню Операции → Онлайн услуги;
- като подател на E-mail при изпращане на документи и справки по E-mail, секция Обработка на резултата, панел Параметри, обработка и информация;
• Направено е групиране на настройки за експорт, меню Други → Настройки → Онлайн услуги. Използват се за експорт към система Sendera и Microinvest Делта Pro:
- Автоматичен експорт на документи при запис:
- Sendera - при активна настройка всеки издаден документ се прехвърля автоматично в Sendera (при активна регистрация в системата);
- Microinvest Делта Pro - при активна настройка всеки издаден документ автоматично се прехвърля и осчетоводява, спрямо посочените сметки в меню Редакция→ Стоки. Изисква включване на настройка Сметки за експорт към Microinvest Делта/Microinvest Делта Pro, в секция Основни;
- Експорт на плащания в брой – използва се при ръчен и автоматичен експорт в Microinvest Делта Pro. При посочен тип плащане В брой в издадения документ се създава запис за плащането по документа;
- Експорт на плащания с карта – използва се при ръчен и автоматичен експорт в Microinvest Делта Pro. При посочен тип плащане С карта в документа се създава запис за плащането по документа;
- Експорт на количества - използва се при ръчен и автоматичен експорт в Microinvest Делта Pro. Изисква организация на аналитично ниво в модул Индивидуален сметкоплан в Microinvest Делта Pro на Стоково-материални запаси;
• Добавени са нови секции в таб Онлайн услуги, меню Други → Настройки → Онлайн услуги:
- секция Настройка на собствен SMTP Server. Използва се като подател при изпращане на документи и справки по E-mail. Включва данни за:
- Е-mail - вписва се E-mail, от който ще бъде изпратен документа;
- Парола – вписва се паролата, с която потребителя се вписва в посочената електронна поща;
- Шаблон на подпис – вписва се подпис на писмото. Съдържанието намира отражение в поле Текст в секция Изпращане по E-mail, панел Параметри, обработка и информация → Обработка на резултата;
При неуспешно вписване се отключват допълнителни полета за SMTP Хост, STMP Порт и Потребителско име;
- секция Парола за преглед на документи, изпратени по E-mail – включва настройка Използване на парола за преглед. Отключва полета Парола и Повтори паролата;
• Направена е визуална и функционална оптимизация в секция Обработка на резултата, панел Параметри, обработка и информация:
- Визуална оптимизация – добавени са бутони за експорт на документи и справки в Word, Excel и PDF формат;
- Функциoнална оптимизация – добавен е нов бутон Изпращане по Е-mail. Отключва секция Изпращане по E-mail с данни за получател, тема и име на файла, подпис на писмото.
- Поле Е-mail – автоматично попълнено. За документи: Ф-ра, ДИ, КИ и др. попълва Е-mail на партньора, посочен в данните му, меню Редакция → Партньори → Основни данни. За справки попълва E-mail на фирмата, посочен в меню Редакция → Администриране → Моята фирма → Данни на български език → групбокс Адрес.
- Поле Тема – автоматично попълнено. Съдържа името на документа/справката и периода, за който е изведена. Полето е с възможност за редакция;
- Поле Файл – съдържа името на файла. Полето е с възможност за редакция;
- Поле Текст – извежда въведеното съдържание в поле Шаблон на подпис, секция Онлайн услуги, меню Други → Настройки → Онлайн услуги. Полето е с възможност за редакция;
• Добавени са съобщения в секция Помощен панел, свързани с изпращане на справки по E-mail;
• Добавена е нова функционалност за изпращане на справки по E-mail в таб Обработка на резултата в следните справки:
- меню Справки → Издадени документи;
- меню Справки → Хронология и статус на документи;
- меню Справки → Стоки по документи;
- меню Справки → Продажби по стоки;
- меню Справки → Продажби по партньори;
- меню Справки → Монитор на операциите;
- меню Справки → Партньори;
- меню Справки → Стоки;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Действия по потребители;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Обобщени данни за продажбите;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Данни за плащания по продажбите;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Детайлни данни за продажбите;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Сторнирани продажби;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Анулирани продажби;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Номенклатури → Стоки;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Номенклатури → Клиенти;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Номенклатури → Видове операции;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Номенклатури → Видове плащания;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Номенклатури → Потребители;
- меню Справки → Национална агенция на приходите → Номенклатури → Роли на потребители;
• Добавено е ново поле E-mail в меню Редакция → Администриране → Моята фирма → Данни на български език → групбокс Адрес. Използва се при изпращане на справки по E-mail, секция Обработка на резултата.
• Добавена е нова секция Устройства в меню Други → Управление на касов апарат;
• Добавена е настройка за печат на касов бон меню Операции → Издаване на документ – Касова бележка;
• Добавена е настройка за въвеждане на различен касов апарат за всяка фирма. Други → Настройки → Основни → Касов апарат по подразбиране. Настройката служи за добавяне на повече от един касов апарат на едно работно място, както и за постоянен избор на касов апарат за всяка различна фирма на едно работно място. Настройката е индивидуална за всеки потребител;
• Добавена е нова справка Хронология и статус на документи в меню Справки.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov