Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем при стартиране на Invoce Pro
Иди на страница 1, 2  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bachiyski



Регистриран на: 09 Май 2010
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Нед Май 09, 2010 12:40    Заглавие: Проблем при стартиране на Invoce Pro Отговорете с цитат

Инсталирах си Microinvest Invoice Pro.
При стартиране на програмата първо ми излиза прозорец "! НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОСЪЩЕСТВЕНА ВРЪЗКА С БАЗАТА ДАННИ! МОЛЯ, ЗАДАЙТЕ НЕОБХОДИМИТЕ НАСТРОЙКИ!" Кликам на ОК, влизам в програмата и съм в меню "База данни". Но в полето "ФИРМА" ми изписва "Има връзка до компютъра, но не и до SQL сървъра", а в поле "Създаване на фирма" бутон "Създаване" не е активен, както и "Запис".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Росен Иванов



Регистриран на: 29 Сеп 2008
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Нед Май 09, 2010 14:07    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Необходимо е да имате инсталиран MS SQL Server Express Edition + .NET Framework 3.5

Пълната инсталация /с всички необходими компоненти/, може да изтеглите от тук:
http://www.microinvest.net/pub/InvoiceProFullSetup.exe
_________________
Microinvest
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
bachiyski



Регистриран на: 09 Май 2010
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Нед Май 09, 2010 14:10    Заглавие: Отговорете с цитат

Направих пълната инсталация и пак същото се получава.

Росен Иванов написа:
Здравейте,

Необходимо е да имате инсталиран MS SQL Server Express Edition + .NET Framework 3.5

Пълната инсталация /с всички необходими компоненти/, може да изтеглите от тук:
http://www.microinvest.net/pub/InvoiceProFullSetup.exe
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Нед Май 09, 2010 14:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Сървърът дали е инсталиран правилно? Проветете дали има работещ сървис "SQL Server".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Росен Иванов



Регистриран на: 29 Сеп 2008
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Нед Май 09, 2010 14:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте следното:

Start->All Programs->MS SQL Server->Configuration Tools->SQL Server Surface Area Configuration->Surface Area Configuration for Services and Conections->Remote Conection -> избираме "Local connections only"->Apply->OK
_________________
Microinvest
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
yordanova18



Регистриран на: 28 Яну 2011
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет Яну 28, 2011 12:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, и аз имам същия проблем. Изтеглила съм си пълния инсталационен файл, но не ми се инсталира SQL Server, а нямам такъв на компютъра
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Пет Яну 28, 2011 15:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Все пак трябва да има информация какво се случва. Например е възможно версията на Windows XP да не е SP3.

Напишете подробна информация или се свържете с нас на 0888 344 304.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Съб Фев 12, 2011 20:41    Заглавие: Отговорете с цитат

Успяхте ли с инсталацията на продукта?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
gillmour



Регистриран на: 15 Фев 2011
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Фев 15, 2011 20:04    Заглавие: Ще се гръмна Отговорете с цитат

Инсталирах си го на лаптопа колкото да го пробвам. Win7 64. Всичко ОК.
Отивам на работата ми. Инсталирам клиент на компютъра на работата ми Win7 32. Давам му да се върже към лаптопа и работата потича като по телевизията. Но не искам моя лаптоп да ми служи за тази работа и решавам, че ще сложа сървъра на Win7 32 - служебния ми. Само да уточня, че си имам лиценз и всичко е наред.
Пробвам да се свържа от лаптопа с базата данни на служебния ми и тук вече опрях на камък. Какво ли не разрових, какво ли не шернах?!?!? Shocked
Имам достъп до SQL сървъра, но не и до базата данни.
Защо по дяволите? Какво не съм направил?
Някакви предложения.
Утре ще махна всичко и наново както сте обяснили по-нагоре, но междувременно ако драснете някакъв ред може и да ми помогне.
10x in advance. Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Атанас Попов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Окт 2010
Мнения: 178

МнениеПуснато на: Сря Фев 16, 2011 08:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Нещата, които също трябва да проверите е дали в Firewall е отворен порт: 1433, както и дали сървъра позволява връзка по TCP/IP. Свържете се с нас на посочените координати и ще ви помогнем с инсталацията.
Microinvest Офис - Варна
тел.: (052) 69-56-78
GSM: 088/4071394
e-mail: office.varna@microinvest.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gillmour



Регистриран на: 15 Фев 2011
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Фев 16, 2011 19:47    Заглавие: Офф Отговорете с цитат

Момчета и момичета. Искам да Ви кажа, че захапа. Shocked
Не знам как, но захапа. Смятам да прецакам всичко и отново да го направя докато не разбера къде ми е проблема.
Оказа се, че не е в порта.
Имам странното чувство, че всичко е до това, че на клиента не съм сложил SQL Client. В момента в който го инсталирах и тръгна, но не мога да съм сигурен докато не пробвам т.е. да махна всичко и да го сътворя наново. Имам предвид, нов Windows и.т. Wink

Ех само ако знае какво съм направил, можеше и да шерна малко инфо.
Сори, за сега не мога да твърдя нищо.

Хубава вечер, ден, нощ, сутрин или там каквото е! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Камен Николов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 27 Фев 2007
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Чет Фев 17, 2011 09:22    Заглавие: Отговорете с цитат

Ако на клиента няма инсталиран сървър би трябвало инсталацията сама да инсталира SQL Client.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
megit



Регистриран на: 27 Май 2008
Мнения: 15
Местожителство: Кърджали

МнениеПуснато на: Пет Фев 25, 2011 15:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Атанас Попов написа:
Нещата, които също трябва да проверите е дали в Firewall е отворен порт: 1433, както и дали сървъра позволява връзка по TCP/IP. Свържете се с нас на посочените координати и ще ви помогнем с инсталацията.
Microinvest Офис - Варна
тел.: (052) 69-56-78
GSM: 088/4071394
e-mail: office.varna@microinvest.net

A kak се проверява този порт дали е отворен?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Атанас Попов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 19 Окт 2010
Мнения: 178

МнениеПуснато на: Пет Фев 25, 2011 16:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Отваряте примерно: www.ping.eu, след като зареди страницата IP адреса най отгоре е вашият. Натиснете на Port Check и въведете вашия адрес, а за порт въведете 1433. Ако имате отворен порт 1433 и връзка към SQL сървъра ще ви изпише: Open. За повече въпроси се свържете с нас за да Ви помогнем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
freestyler



Регистриран на: 05 Апр 2011
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Апр 05, 2011 23:12    Заглавие: Отговорете с цитат

А ако е затворен въпросния порт, как да го отворя?
С Виста съм.

Програмата си работеше, пробвах я ... и тъкмо реших да я ползвам реално и се оказа, че нещо не работи.
Проблема е същия, като на колегата пуснал темата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница 1, 2  Следваща
Страница 1 от 2

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov