Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

От Microinvest Invoice към Microinvest Invoice Pro
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22579

МнениеПуснато на: Нед Окт 27, 2013 11:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Базата, която импортирам към Invoice Pro, е правилната, но липсва актуална информация в нея.


При конвертиране се прехвърля това, което е в базата. Ако в оригиналната база липсват данни, няма как те да се прехвърлят.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
mish0



Регистриран на: 26 Окт 2013
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Нед Окт 27, 2013 13:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
оказа се, че не съм направил архив на активната база и затова е този проблем.
Благодаря за помоща.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
cherani1



Регистриран на: 11 Ное 2013
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пон Ное 11, 2013 16:44    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

До сега работих с Microinvest Invoice и искам да премина към Microinvest Invice Pro. Операционната система е Windows XP SP3 32bit и като се опитам да стартирам инсталационният файл ми излиза съобщение: Setup_InvoicePro_x86.exe is not a valid Win32 application.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22579

МнениеПуснато на: Пон Ное 11, 2013 16:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Свалете продукта още веднъж, най-вероятно не сте го свалили целия.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
cherani1



Регистриран на: 11 Ное 2013
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пон Ное 11, 2013 16:52    Заглавие: Отговорете с цитат

Прав сте! Мерси за отговора Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
ilievandon



Регистриран на: 24 Апр 2014
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 11:59    Заглавие: Супер бавен печат. Отговорете с цитат

Здравейте, както и други колеги така и аз минах от ИНВОЙС на ИНВОЙС ПРО и макар да имах доста проблеми докато го инсталирам и подкарам базата все пак успях, НО сега имам голям проблем с отпечатването на документите. При задаване да ми отпечата написаната фактура се започва едно мислене първо докато отвори самата фактура за да мога да натисна бутона за ПЕЧАТ а и след като това мисли м/у 3-5мин. (без да преувеличавам) докато го отпечата и това е за всеки документ оригинал+ 2 копия и сами можете да сметнете една фактура 10мин. минимум. Обадих се на поддръжка, но от там не можаха да ми помогнат за това пиша тук. Ще съм благодарен ако ми помогнете тъй като идва края на месеца и ще трябва да пусна около 40 фактури и въобще не знам как ще стане. РС-то ми е с 2GB RAM и W7 скоро преинсталиран.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22579

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 12:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябва специалист да погледне. При мен печатът е за около 1/5 от секундата. Компютър на 3 години. Обикновено има проблеми в самия ОС, особено при настройка от неспециалист.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2380
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 12:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
А с какви точно параметри е компютъра?
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ilievandon



Регистриран на: 24 Апр 2014
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 12:04    Заглавие: Отговорете с цитат

Има ли опция да дам достъп до компютъра и да го погледнете?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22579

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 12:08    Заглавие: Отговорете с цитат

0888 344 304
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ilievandon



Регистриран на: 24 Апр 2014
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 12:09    Заглавие: Отговорете с цитат

Intel Celeron CPU, 2GB RAM, 1.60GHz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2380
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 12:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Според мен проблема е заради конфигурацията. Windows 7 e прекалено тежък за процесор Celeron. Подменете конфигурацията, в която процесорът да е двуядрен и няма да имате проблеми.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22579

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 12:35    Заглавие: Отговорете с цитат

Не, не. Комфигурацията е ОК, има неизвестен процес, който държи процесора на 100% зает. Търси се произхода на този процес, няма общо със софтуера.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2380
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 12:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Сканирайте компютъра за вируси. Много е вероятно да е от тях.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1756
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 14:39    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Не, не. Комфигурацията е ОК, има неизвестен процес, който държи процесора на 100% зает. Търси се произхода на този процес, няма общо със софтуера.

И да позная - използва M$ антивирусна .... Или Аваст Laughing
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Страница 3 от 9

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov