Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

От Microinvest Invoice към Microinvest Invoice Pro
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
boris.c67



Регистриран на: 24 Апр 2014
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 15:27    Заглавие: Проблем база данни Отговорете с цитат

Здравейте, имам проблем с преминаването към Invoice Pro. След като стартирам програмата излиза съобщение "Не може да бъде осъществена връзка с базата данни", а в поле съобщения има още две - "Не е настроена връзка с Microsoft SQL Server" и "Не е избрана фирма за работа". Как да се справя с проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Даниел Петков



Регистриран на: 12 Апр 2011
Мнения: 2380
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 15:32    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Проверете дали MS SQL сървъра е инсталиран в контрол панела. Проверете дали е стартиран service-а в Windows.
_________________
Даниел Петков - Дистрибутор на Микроинвест
Бърз чат отговор
W: https://www.danistudio.net/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22588

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 15:33    Заглавие: Отговорете с цитат

SQL сървърът работи ли?
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
boris.c67



Регистриран на: 24 Апр 2014
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 16:20    Заглавие: ...Проблем база данни Отговорете с цитат

Даниел Петков написа:
Здравейте,
Проверете дали MS SQL сървъра е инсталиран в контрол панела. Проверете дали е стартиран service-а в Windows.


Здравейте,

В контрол панела виждам Microsoft SQL Server 2008 R, а също и
Microsoft SQL Server 2008 R Native Client;
Microsoft SQL Server 2008 R Setup (English);
Microsoft SQL Server 2008 R Setup Support Files;
Microsoft SQL Server Browser;
Microsoft SQL Server Native Client;
Microsoft SQL Server VSS Writer;

И как да разбера дали е стартиран service-а в Windows?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22588

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 16:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
И как да разбера дали е стартиран service-а в Windows?

При този въпрос на всички във форума е ясно, че трябва да се обърнете към специалист. Отговорът е, че трябва да проверите Services от Computer Management конзолата, името му е MSSQLServer (ако е инсталиран като Default Instance), но дори и да видите, че сървиса не работи (а той го няма или не работи), няма да можете да направите нищо за да тръгне, не Ви стигат знанията.

Това, което съм написал няма за цел да Ви обиди, просто е важно да знаете, че компютърните системи искат IT знания и умения. Те при Вас липсват, въпросите звучат така: "Какво е МОЛ", "Откъде да си взема ДДС номер" и "Какво е ДДС"?

Все пак, ако искате самообучение, днес във форума имаше една тема как да си инсталирате SQL сървър, потърсете я...
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1756
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 16:36    Заглавие: Re: ...Проблем база данни Отговорете с цитат

boris.c67 написа:
Даниел Петков написа:
Здравейте,
Проверете дали MS SQL сървъра е инсталиран в контрол панела. Проверете дали е стартиран service-а в Windows.


Здравейте,

В контрол панела виждам Microsoft SQL Server 2008 R, а също и
Microsoft SQL Server 2008 R Native Client;
Microsoft SQL Server 2008 R Setup (English);
Microsoft SQL Server 2008 R Setup Support Files;
Microsoft SQL Server Browser;
Microsoft SQL Server Native Client;
Microsoft SQL Server VSS Writer;

И как да разбера дали е стартиран service-а в Windows?


https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=where+are+windows+services&ie=utf-8&oe=utf-8
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
boris.c67



Регистриран на: 24 Апр 2014
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 16:48    Заглавие: Отговорете с цитат

Виктор Павлов написа:
Цитат:
И как да разбера дали е стартиран service-а в Windows?

При този въпрос на всички във форума е ясно, че трябва да се обърнете към специалист. Отговорът е, че трябва да проверите Services от Computer Management конзолата, името му е MSSQLServer (ако е инсталиран като Default Instance), но дори и да видите, че сървиса не работи (а той го няма или не работи), няма да можете да направите нищо за да тръгне, не Ви стигат знанията.

Това, което съм написал няма за цел да Ви обиди, просто е важно да знаете, че компютърните системи искат IT знания и умения. Те при Вас липсват, въпросите звучат така: "Какво е МОЛ", "Откъде да си взема ДДС номер" и "Какво е ДДС"?

Все пак, ако искате самообучение, днес във форума имаше една тема как да си инсталирате SQL сървър, потърсете я...


Много приказки! А нещата са прости - исках да рзбера дали мога сам да реша проблема. И ми е достатъчно едно - "Не можете да се справите сам!"
А що се тнася до ДДС например и ако навлезнем в детайли в тази материя, със сигурност на Вас нещата ще Ви звучат по същия начин, както на мен Вашите "IT знания и умения".
В едно можете да сте сигурни - по начина, по който се отнасяте сте АБСОЛЮТНО БЕЗПОЛЕЗЕН, независимо колко високо САМ се оценявате!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22588

МнениеПуснато на: Чет Апр 24, 2014 21:15    Заглавие: Отговорете с цитат

В България всеки рови по SQL сървъри, бърника и след това софтуерът му е виновен. Никога не гледа какви са знанията му. По отношение на оценките, аз ще кажа така - учил съм това и претендирам, че имам знанията. Също така съм Ви написал
Цитат:
Отговорът е, че трябва да проверите Services от Computer Management конзолата, името му е MSSQLServer (ако е инсталиран като Default Instance)

което е достатъчно, ако имате знанията. Моето желание е да ви помогна, но вече достатъчно се нагледахме на счетоводители, които ровят из сървъра, след това ние го спасяваме и накрая ние сме виновни. Българска действителност.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ilievandon



Регистриран на: 24 Апр 2014
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Пет Апр 25, 2014 12:30    Заглавие: Отговорете с цитат

Искам да благодаря за бързата реакция и помощта и да кажа, че проблема беше в яко вируси след изчистването нещата се подобриха коренно, но и все пак има едно забавяне при отварянето на документите. Процеса на отваряне на документ без значение оригинал ли е или копие отнема около 10-ина сек. а смятам, че трябва да е по бързо. Благодаря още веднъж.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
azrod



Регистриран на: 17 Май 2008
Мнения: 1756
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет Апр 25, 2014 12:56    Заглавие: Отговорете с цитат

След преинсталация с нормална антивирусна може и това да се получи. Никоя заразена система не може да бъде доведена по първоначалния й вид отпреди заразяването...
_________________
CompAssist BG - дистрибутор на Microinvest за Пловдив
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22588

МнениеПуснато на: Пет Апр 25, 2014 16:20    Заглавие: Отговорете с цитат

Само първия документ ли е по 10 секунди или на всеки документ? При първия документ има зареждане но модулите, следващите трябва да са мигновени.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ilievandon



Регистриран на: 24 Апр 2014
Мнения: 13

МнениеПуснато на: Пет Апр 25, 2014 17:08    Заглавие: Отговорете с цитат

На всеки документ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
maria_gr



Регистриран на: 01 Сеп 2014
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Пон Сеп 01, 2014 13:49    Заглавие: подготовка за преминаване от Microinvest invoice MI pro Отговорете с цитат

Здравейте,

искам да премина към Invoice pro и според инструкциите първо подготвям базата данни от Microinvest invoice. Не успявам да намеря, обаче, файл с разширение MDB в указаната от програмата папка (взимам информацията от активна база), както и на друго място. Възможно ли е да има друго наименование файла? В момента програмата ми работи без проблем и базата данни е пълна. Архивирах данните, но не ми изписа къде се архивират, можете ли да ми кажете как би трябвало да се казва файла?

Предварително Ви благодаря за отделеното време!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Жени Костадинова
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 11 Фев 2009
Мнения: 1624

МнениеПуснато на: Пон Сеп 01, 2014 14:25    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

потърсете със Search в компютъра файл с "името на базата.mdb". Файлът е с наименование, което сте задали при създаването на базата и със сигурност разширение *.mdb. Архивните файлове не са необходими за целите на импорта.
_________________
Предстоящи безплатни продуктови обучения и семинари
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 22588

МнениеПуснато на: Пон Сеп 01, 2014 18:24    Заглавие: Отговорете с цитат

Вероятно не виждате разширенията на файловете. Затова не можете да различите mdb файлът от другите. Моят съвет е да се свържете с нас, ние имаме подходящите знания за да Ви прехвърлим данните. Самостоятелно се случва клиентите да унищожат ценни файлове и данни е след това е много по-сложно да се "спаси" информацията.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Страница 4 от 9

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov