 |
Microinvest Форум Microinvest Форум
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Иво Иванов Microinvest

Регистриран на: 21 Мар 2015 Мнения: 19
|
Пуснато на: Чет Юни 29, 2017 16:06 Заглавие: |
|
|
Версия 1.01.057 / 29.06.2017 г.
• Добавена е функция за автоматично приключване на сметки от група 60 в прозорец Контиране;
• Добавени са две нови настройки в меню Други→Настройки→Основни настройки:
• Автоматично приключване в прозорец Контиране – при включена настройка след запис на контировка, в чиято дебитна част е налична сметка от гр.60 - на екран се извежда нов прозорец, с попълнени следните данни:
• Дата на осчетоводяване – съответства с дата от основната контировка;
• Тип документ - Мемориален ордер (МО);
• Номер на документ - според заложената номерация, в меню Други→Настройки→Номерация на документи;
• Дата на документ- съответства на датата на осчетоводяване от основната контировка;
• Основание - Приключване на група 60;
• Забележка – свободно поле за изписване на забележка;
• Тип на сделка - Неопределена.
• Отделна контировка за всяка сметка от гр.60 - При наличие на повече от една сметка в Дт от гр.60 на основната контировка, ще бъдат изведени толкова нови прозорци Контиране, колкото са вписаните в дебитната част сметки от гр.60.
• Добавена е нова опция за извеждане на сметки без обороти, но със салда в справка Главна книга със салда - опцията се активира от секция Параметри, панел Параметри и обработка, при избран Тип справка - Със салда;
• Добавена е подсказка (tooltip) за съдържание на основни данни в счетоводна операция в прозорец Редакция на контиране - след позициониране върху произволна контировка се визуализират следните допълнителни данни - Дата и номер на документ, Тип на документ, Партньор и Сметки в Дт и Кт със стойности съответните им стойности.
• Добавена е настройка за включване на ново поле - Втора забележка в прозореца за Контиране от меню Други→Настройки→Основни настройки.
• Добавен е филтър по Втора забележка в следните справки:
• Оборотна ведомост,
• Хронологичен регистър,
• Аналитичен регистър и
• Задължения/вземания по партньори.
• Направена е оптимизация при Запис в прозорец Контиране
- при избран режим автоматичен запис на данните за разплащане е добавена е проверка за съответствие на сметка, обвързана с партньор;
• Направена е оптимизация при редакция на контиране с обвързани документи в модул Редакция на контиране. Добавена е проверка за съответствие на сметка в обвързаните документи:
- при открито съответствие на сметки след запис на извършените промени връзката между обвързаните документи не се изтрива;
- при липсващо съответствие на сметки след запис на извършените промени връзката между обвързаните документи се изтрива;
• Направена е оптимизация при импорт на данни от MS Excel
– стойности с формат > 00 след десетичния разделител, при операции с обвързани документи: контиране и разплащане;
• Добавено е съобщение при създаване на нова фирма с избрана опция Прехвърляне на сметкоплан. Съобщението извежда информация за наличие на валутна сметка в Индивидуален сметкоплан с валута, различна от стандартно заложените в меню Редакция→Валути.
• Направена е оптимизация в справка Дублирани и липсващи документи – изключени са документи от счетоводни операции с избран Тип на сделката: Неопределена;
• Направена е оптимизация при експорт и импорт на данни от XML файл в следните направления:
• импорт на документ Протокол за ВОП с отрицателна стойност;
• импорт на операции, в чиято Дт и Кт част присъства сметка с един и същи номер;
• Импорт на операции с валутни сметки, различни от стандартно заложените в меню Редакция→Валути;
• Добавен е нов атрибут за втората забележка;
• Направена е оптимизация в модул Архивиране/възстановяване на фирма, меню Файл. В поле Директория за архивиране се извежда последно посочената папка за архивиране/възстановяване;
• Направена е оптимизация в модул Дълготрайни активи при избор на сметка от Индивидуален сметкоплан. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Вто Фев 20, 2018 13:23 Заглавие: |
|
|
Версия 1.01.058 / 20.02.2018 г.
• Добавена е възможност за филтриране по повече от един партньор в следните справки:
• Аналитичен регистър;
• Хронологичен регистър;
• Оборотна ведомост, тип на справката Стандартна и По партньори;
• Задължения/вземания по партньори.
* Филтрирането се извършва, след като при отваряне на прозорец Партньори, с бутон F4 или с двукратен клик в полето за Партньор се маркират няколко контрагента.
• Добавена е нова функция за филтриране и обединяване при запис на всички документи за задължения и вземания от меню Операции→Автоматични операции →Закриване на документи, отговарящи на следните условия:
• В двете операции да има един и същ партньор;
• Партньорът да се намира в две противоположни посоки, спрямо дебит и кредит;
• Поле Втора забележка да съвпада и при двете операции.
• Добавени са нови настройки в меню Други →Настройки →Основни настройки:
• Изчисляване на текущо салдо в прозорец контиране – по подразбиране настройката е Активна;
*При активна настройка, при позициониране на курсора на ред в дебит или кредит от долната част на прозореца за Контиране, програмата изчислява текущо салдо за сметката/подсметката на реда спрямо датата на контиране. Ако има и партньор към сметката, салдото се изчислява и за партньора. При изключена отметка в прозорец Контиране програмата няма да изчислява текущото салдо.
• Оптимизация за големи бази – при активна настройка се извежда допълнителен бутон Филтриране в следните модули:
• Меню Операции → Редакция на контиране, секция Филтър. Списъкът с контировки се извежда след въвеждане на конкретни параметри в полета от секция Филтър и натискане на бутон Филтриране;
• Меню Редакция → Администриране → Редакция на контировки, секция Филтър. Списъкът с контировки се извежда след въвеждане на конкретни параметри в полета от секция Филтър и натискане на бутон Филтриране;
• Меню Операции → Разплащания, бутон Изтриване на връзки, секция Филтър. Списъкът с обвързаните документи се появява след натискане на бутон Филтриране.
• Добавена е възможност за импорт на Втора забележка при импорт на операции от MS Excel, меню Операции→Импорт на операции →Импорт от Excel;
• Направена е актуализация на файл/модел за импорт на данни от MS Excel в Microinvest Делта Pro - добавена е колона Втора забележка в sheet Операции;
• Добавена е разширена справка Задължения/вземания по партньори, ниво на справката Документ в MS Excel. При експорт в MS Excel се попълват три допълнителни колони:
• колона Контиране;
• колона Основание;
• колона Забележка.
• Добавено е предупредително съобщение при изтриване на сметка от меню Операции →Сметкоплан и начални салда → Индивидуален сметкоплан, за сметка, която участва в модул Разсрочване на приходи и разходи меню Операции → Разсрочване на приходи и разходи;
• Добавена е нова колона Амортизации към предходна година в разширена справка Месечни амортизационни квоти в MS Excel;
• Добавена е нова колона Амортизации към предходна година в разширена справка Амортизационен план при екпорт в MS Excel;
• Добавен е бърз бутон за достъп до Microinvest общност;
• Направена е оптимизация в модул Бързо контиране;
• Направена е оптимизация в справка Активи по категория ниво на справката Актив – активите се подреждат по инвентарен номер;
• Направена е оптимизация в справка Данъчен амортизационен план при експорт в MS Excel, за отписани активи;
• Направена е оптимизация в справка Отчети и баланс при включена отметка Попълване на данни от същия период на предходната година;
• Направена е опитмизация при печат на следните справки:
• Инвентарна книга;
• Активи по категории;
• Потвърдително писмо за задължения/вземания;
• Справка – Декларация за ДДС.
• Коригирана е печатна грешка в наименование на колона 10 в Дневник Покупки от меню Справки→ДДС дневници,декларация и VIES .
• Направена е промяна в пояснителен текст на Потвърдително писмо за задължния/вземания по партньори, съгласно Закон за счетоводството обн. в ДВ бр. 95 от 8 декември 2015 г.;
• Направена е оптимизация във функция Изравняване в прозорец Контиране;
• Направена е оптимизация във визуализация на полета Основание, Забележка и Втора забележка – подреждат се по последно въведени;
• Направена е оптимизация на контролите при въвеждане на дублиращи се документи - извежда се предупредително съобщение при повторно въвеждане на един и същ номер документ, от един контрагент при документи тип Фактура, Дебитно известие, Кредитно известие;
• Добавено е съобщение с потвърдителен характер при натискане на бутон Изход от програмата. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Чет Апр 19, 2018 16:24 Заглавие: |
|
|
Версия 1.01.059 / 19.04.2018г.
• Добавена е възможност за изготвяне на съкратени отчети – Баланс и ОПР в Excel за микропредприятия, спрямо изискванията на СС1 от НСФОМСП, меню Справки → Отчети и баланс → бутон Експорт на съкратени отчети. При експорт на отчетите може да се използва отметка В хиляди лева.
*Според чл. 29, ал. 4 от Закона за Счетоводството – годишният финансов отчет на микропредприятията може да се състои само от съкратен баланс по раздели и съкратен отчет за приходите и разходите.
Микропредприятията са тези, които към 31 декември на отчетния период не надвишават най-малко два от следните показатели:
1. Балансова стойност на активите – 700 000 лв.
2. Нетни приходи от продажби – 1 400 000 лв.
3. Средна численост на персонала 10 души.
Срокът за публикуване на ГФО е 30.06 в годината следваща отчетния период!
• Направена е оптимизация при извеждане на адрес на фирмата - автоматично попълване на населено място - гр./с. в Баланс и Отчети, меню Справки → Отчети и баланс;
• Добавен е нов платежен документ – Нареждане за масово плащане, меню Операции → Платежни документи;
• Добавена е възможност за импорт на операции с потребителски създадени валути от *.xml файл;
• Направена е промяна в съдържанието на уведомително съобщение при импорт на операции от *.xml файл, съдържащ потребителски създадени валути, но липсващи в списъка в меню Редакция → Валути;
• Направена е оптимизация във формула при проверка на стойности за съответствие на ред Общи резерви по Баланс със същите в справка Отчет за собствения капитал, бутон Проверка на данните в меню Справки → Отчети и баланс;
• Направена е визуална оптимизация във формула на Отчет за собствения капитал, група от формули Други резерви, ред 11. Салдо към края на отчетни период, меню Редакция → Администриране → Редакция на отчети и баланс;
• Направена е оптимизация при извеждане на документи в модул Изтриване на връзки, спрямо посочени или липсващи параметри в секция Филтър, меню Операции → Разплащания → бутон Изтриване на връзки;
• Направена е оптимизация при изпълнение на справка Амортизационен план – счетоводен и данъчен, меню Справки → Дълготрайни активи. При посочена дата в поле Към дата, в справката не се визулизират активи с дата на въвеждане в експлоатация след посочената в полето. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Сря Май 23, 2018 18:09 Заглавие: Версия 1.01.060 от 23.05.2018 г. |
|
|
Версия 1.01.060 от 23.05.2018 г.
Във връзка с изискванията, заложени в Закона за защита на личните данни и Регламент 2016/679 на Европейският парламент в Microinvest Делта Pro е включен модул за проверка за съвместимост с GDPR и справка за извършени действия в базата данни.
• Добавен е нов модул Проверка за съответствие с GDPR в меню Други;
Модулът предоставя възможност за проверка за основни настройки в системата и базата данни за защитеност на ниво достъп от неупълномощени/вписани в системата и базата данни лица. Проверката е реализирана в следните направления:
• Потребители в базата данни на Microinvest Делта Pro – възможност за дефиниране на потребители с прилежащи пароли и права за извършване на определени действия в програмата, меню Редакция→ Администриране→Потребители.
* Детайлна информация за работа с модула може да бъде намерена в Ръководство за работа с продукта на www.microinvest.net →Поддръжка→Документация;
• Създадени потребители – извършва се проверка за наличие на поне двама потребители, дефинирани с поне две имена;
• Надеждност на въведените пароли по потребители в базата данни: мин. шест на брой знака и изпълнени поне три от следните критерия: малка буква, главна буква, цифра, специален знак;
• Надеждност на въведените пароли по потребители в MS SQL Server – наличие на парола, отговаряща на изискванията за „сила“ на паролата на Microsoft;
• Потребители в операционната система: въведени поне двама различни потребители Администратор и други, с прилежащи надеждни пароли, определени права на достъп за извършване на конкретни действия в операционната система, както и наличие на активна анти-вирусна програма.
• Въведени са предупредителни съобщения в секция Съобщения на Помощен панел за надеждност при дефиниране на потребители и пароли в меню Редакция→ Администриране→Потребители.
• Добавена е нова справка Действия по потребители, меню Справки – предоставя информация за извършените действия: добавяне, изтриване, редактиране, експорт на ниво потребител в базата данни и вписване в системата.
• Добавени са позиции Управител и Главен счетоводител на последна страница на следните справки:
• Хронологичен регистър;
• Аналитиен регистър;
• Оборотна ведомост;
• Главна книга. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Вто Окт 02, 2018 16:24 Заглавие: |
|
|
Версия 1.01.061 от 02.10.2018г.
• Добавен е нов модул Промяна на дълготраен актив по МСС в меню Операции→Дълготрайни активи;
Стартиране:
- чрез маркиране на актив от списъка с ДА, за който ще бъде извършвана промяна и избор с десен бутон на мишката;
- чрез маркиране на актив от списъка с ДА, за който ще бъде извършвана промяна и избор на функция от секция Бързи команди в Помощен панел;
Модулът предоставя възможност за автоматично извършване на преоценка или подобрение по Международните счетоводни стандарти:
• таб Преоценка по МСС:
Предоставя информация за месец, с последно начислена амортизация.
Преоценка на ДА ще бъде извършена от месеца, следващ пoсоченият в секцията.
Данни за въвеждане:
• Поле преоценъчна стойност – извежда остатъчната стойност на актива, на база, на която ще бъде извършена преоценката. Полето е отключено за корекция, като има функция и на калкулатор.
• поле Операция за преоценка – Без опeрaция или По цена на придобиване:
- Без опeрaция - не създава счетоводна операция;
- По цена на придобиване - създава счетоводна операция:
1. При обезценка на ДА (отрицателна преоценка) –
Дата на осчетоводяване и дата на документ - последно число на месеца на последните амортизации за актива.
Дт – сметка с категория Загуби/разходи/ от обезценка
Кт - посочената сметка в поле Сметка за преоценки
Сума– стойността на преоценка
2. При положителна преоценка – автоматично извършване на проверка за натрупана отрицателна преоценка за актива:
2.1. При наличие на натрупана отрицателна преоценка , стойността, на която е по-голяма от текущата , то:
Дт - вписаната сметка в полето Сметка за преоценки:
Кт - сметка с категория Приходи от възстановени загуби от обезценка
Сума – стойността на преоценката от текущата преоценка
2.2. При наличие на натрупана отрицателна преоценка , стойността, на която е по-малка от текущата , операция няма да бъде създадена.
2.3. При липса на натрупана отрицателна преоценка за актива операция няма да бъде създадена.
За т.2.2. и 2.3 ще бъде изведено съобщение със забранителен характер - Въведената стойност на преоценката на ДА превишава първоначалната му отчетна стойност.
• поле Сметка за преоценки – активно поле при избрана операция за преоценка По цена на придобиване, сметки с категория Загуби/разходи/ от обезценка и Приходи от възстановени загуби от обезценка;
Промени в картона на ДА след извършване на преоценка:
• Добавя стойността на преоценката в полето за текуща година;
• Преизчислява общата преоценка с натрупване до настоящият момент;
• Автоматично редактира амортизационният план на актива. Стойността на месечните амортизационни квоти до каря на остатъчният период се преизичсляват на база новата балансова стойност.
• Подобрение по МСС:
Предоставя информация за месец, с последно начислена амортизация. Подобрението на ДА ще бъде извършено от месеца, следващ пoсоченият в секцията
Данни за въвеждане:
• Поле стойност на подобрение – извежда първоначалната отчетна стойност на актива. Полето е отключено за корекция, където следва да бъде въведенa стойността на подобрението.
Промени в картона на ДА след извършване на преоценка:
• Добавя новата отчетна стойност – цена на придобиване + отразено подобрение;
• Автоматично редактира амортизационният план на актива. Стойността на месечните амортизационни квоти се преизчисляват на база новата балансова стойност, без да бъде променян полезният срок на годност.
• Добавена е нова справка Амортизационен план с преоценка в меню Справки→Дълготрайни активи→Амортизационен план→тип Преоценка;
Колона Балансова стойност в справката извежда стойност изчислена „=„ Отчетна стойност - Натрупана амортизация + Преоценка с натрупване ( при посочена дата на извеждане от употреба, стойността ще бъде 0);
• Добавени са нови категории на сметки за избор, меню Операции→Сметкоплан и начални салда→Индивидуален сметкоплан→поле Категория на сметка:
- Категория Загуби/разходи/ от обезценка;
- Категория Приходи от възстановени загуби от обезценка;
• Направена е оптимизация в справка Счетоводен амортизационен план (САП) при избран филтър Местоположение, панел Параметри и обработка→секция Параметри;
• Направена е оптимизация в извеждане на стойност в колона Балансова стойност в справка Инвентарна книга в MS Excel, меню Справки→Дълготрайни активи. При наличие на отписан актив, визуализираната стойност ще бъде „0“.
• Направена е оптимизация в контрола за печат на Протокол по ЗДДС при осчетоводяване на доставка на стоки и услуги от стрaни членки от ЕО, функция Протоколи по ЗДДС и др., секция Бързи команди в Помощен панел. Съобщението за печат се извежда при избран тип на сделка Неопределена в прозорец Контиране и избран тип на операция - ВОП или Услуга от ЕО;
• Направена е оптимизация в справка Инвентаризационен опис, меню Справки→Стоково-материални запаси;
• Добавена е проверка за активен абонамент за актуализация на Microinvest Делта Pro, в съответствие с новата ценова политика и условия за поддръжка на ПП Microinvest от 01.07.2018г. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Вто Яну 08, 2019 16:25 Заглавие: |
|
|
Версия 1.01.062 от 08.01.2019г.
• Добавена е нова web услуга за извличане на валутен фиксинг. Сървисът осъществява връзка с Българска Народна Банка (БНБ);
• Добавена е възможност за печат на справка Разплащания в модул Изтриване на връзки, меню Операции→Разплащания→бутон Изтриване на връзки→функция Печат в секция Бързи команди на помощен панел. Изведеният документ за печат съдържа информация за документите за задължения/вземания и свързаните към тях документи за плащания;
• Направена е оптимизация в модул Разплащания, меню Операции. При избрана сметка с категория Подотчетни лица в поле Дебит/Кредит автоматично ще бъде изведен документ за плащане РКО/ПКО в поле Платежен доумент;
• Добавен е нов модул Държави в меню Редакция;
• Напарвена е оптимизация в модул Партньори, меню Редакция в следните направления:
• Промяна в наименование на таб Данни на английски език, нов Данни на чужд език в секция Адреси;
• Добавено е ново поле Държава в Данни за партньора, меню Редакция→Партньори→Адреси, с включена номенклатура за избор в таб Данни на български език. В таб Данни на чужд език полето се попълва автоматично при въведено име в поле Име на чудж език в модул Държави, меню Редакция;
• Добавена е настройка Партньора не се използва.
• Добавена е нова опция с чекбокс Фирмата не подлежи на регистарция по ЗДДС в Основни даннн на фирмата, меню Редакция→Администриране→Моята фирма;
• Добавено е ново поле Държава в меню Редакция→Администриране→Моята фирма→Адреси, с включена номенклатура за избор в таб Данни на български език. В таб Данни на чужд език полето се попълва автоматично при въведено име в поле Име на чудж език в модул Държави, меню Редакция;
• Добавен е нов бутон Главна книга в лентата с бързи бутони в програмата;
• Включена е проверка за дължина на номер на документ в модул Контиране, спрямо заложеният разряд в меню Други→Настройки→Номерация на документи. При превишаване на заложеният разряд се извежда съобщение в секция Помощен панел;
• Добавена е нова опция за избор с чекбокс Без нулеви салда в справка Инвентаризационен опис, Стоково-материални запаси;
• Направена е оптимизация в съдържанието на полета Основания и Забележка. Заложен е алгоритъм за автоматично изтриване на повтарящи се наименования;
• Добавена е проверка за несъществуващ файл при импорт на данни от MS Excel, меню Операции→Импорт на операции→Импорт от Excel;
• Направена е оптимизация при архивиране и възстановяване на фирма, в чието име присъстват специфични символи, наприм. тире „-“;
• Добавено е съобщение за успешно приключване на операцията за импорт на данни от *. TXT файл, меню Операции→Импорт на операции→Импорт от текстов файл;
• Напарвена е оптимизация в съдържанието на съобщение при запис на грешка при импорт на данни от *. XML файл, меню Операции→Импорт на операции→Импорт от XML;
• Добавена е нова колона Втора забележка в следните справки:
• Аналитичен регистър;
• Хронологичен регистър→Експорт в МS Excel.
• Направена е оптимизация при експорт в MS Excel на справки Хронологичен регистър и Аналитичен регистър.При експорт на справките в MS Excel при наличие на повече от 65 000 реда, при достигане на максималния брой редове информацията ще бъде прехвърлена в следващ лист (sheet) на екселския файл.
• Добавен е допълнителен бутон Филтриране в модул Закриване на документи за автоматично обвързване на документите за задължения/вземания и документите за съществуващи плащания, меню Операции→Автоматични операции. Бутонът се визуализира при включена настройка Оптимизация за големи бази в меню Други→Настройки→Основни настройки;
• Добавено е ново поле Втора забележка в секция Данни за редакция на контировки в меню Редакция→Администриране→Редакция на контировки;
• Направена е визуална оптимизация в модул Основни настройки, меню Други→Настройки;
• Направена е оптимизация в модул Дълготрайни активи в следните направления:
• Възможност за консервиране на ДА само от САП или ДАП;
• Оптимизация в начина на извеждане на стойности в подробен план на актива;
• Направена е оптимизация в справка Активи по категории при наличие на буквен символ в инвентарен номер на актив;
• Добавена е проверка за наличие на подсметки към посочената в поле Сметка за приход или Сметка за разход, при избор на функция Отписване на актив чрез Продажба и чрез Бракуване/Липси, меню Операции→Дълготрайни активи→секция Бързи команди на помощен панел→Отписване на ДА;
• Направена е оптимизация при попълване на стойности по клетки в Справка Декларация за ДДС при наличие на стойност в клетка 33 – Коеф.по кл.33;
• Направена е оптимизация в модул Стоково-материални запаси→Изписване в следните направления:
• Добавена е цветова индикация в поле До дата при избран отчетен период различен от текущата счетоводна година, визуализирана в системнта лента на програмата.;
• Добавено е съобщение със забранителен характер в секция Съобщения на Помощен панел. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Вто Фев 19, 2019 17:43 Заглавие: Версия 1.01.063 от 19.02.2019г. |
|
|
Версия 1.01.063 от 19.02.2019г.
• Направена е актуализация в Отчети и Баланс по НСИ, в съответствие с публикувана промяна на формулярите в ДВ бр.5 от 15.01.2019г.;
• Добавени са съкратен Баланс и ОПР за микропредприятия на английски език, меню Справки→Отчети и баланс;
• Направена е промяна в наименование при избор на тип справка в Амортизационен план → тип Преоценка по МСС, меню Справки → Дълготрайни активи;
• Добавено е предупредително съобщение при осчетоводяване на документ: Кредитно известие (КИ) и Кредитно известие-Касова отчетност с положителни стойности в следните модули:
• меню Операции→ Контиране;
• меню Операции→ Бързо контиране;
• секция Съобщения в Помощен панел.
• Направена е оптимизация в модул Промяна на дълготраен актив по МСС→ таб Преоценка по МСС, във връзка със Земи, гори;
• Направена е оптимизация в справка Инвентарна книга, меню Справки→ Инвентарна книга в следните направления:
• извеждане на активи в справката спрямо дата на придобиване;
• при експорт в MS Excel в колона Дата на отписване – изключване на напълно амортизирани, но неотписани активи;
• Реализирано е автоматично прехвърляне на съдържанието на полета Основание и Забележка при използване на функция Автоматично приключване на сметки, при включена активна секция Приключване на сметки от гр.60, меню Други→ Настройки→ Основни;
• Направена е оптимизация в модул Начални салда, извеждане на детайлни данни за салда по документи на валутен партньор - левова равнстойност, без валута, вследствие на извършена преоценка, меню Операции→ Сметкоплан и начални салда→ Индивидуален сметкоплан;
• Направена е оптимизация в търсене по сума в поле Филтър в модул Редакция на контиране→ меню Редакция;
• Направена е оптимизация при запис на архив на база данни на защитен облачен сървър, меню файл→ Архивиране на фирма. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Пон Юни 17, 2019 15:27 Заглавие: Версия 1.01.064 от 17.06.2019 |
|
|
Версия 1.01.064 от 17.06.2019
Във връзка с публикувани изменения в ЗДДС изм. и доп. ДВ. бр.98 от 27 Ноември 2018г. и ППЗДДС изм. и доп. ДВ. бр.3 от 08 Януари 2019г. относно внос по Приложение №3 от ЗДДС в сила от 01.07.2019г. в Microinvest Делта Pro са извършени ключови промени в модул Контиране, Протоколи по ЗДДС и др., бланките и файловете на Дневници и Декларация по ЗДДС.
• Направена е актуализация на бланките и файловете на Дневници и Декларация по ЗДДС в сила от 01.07.2019г., във връзка с изменения в ППЗДДС, публикувани в ДВ бр.3 от 08.01.2019г.;
• Добавена е възможност за автоматично осчетоводяване на Доставка по чл. 167а от ЗДДС: при избор в прозорец Контиране на документ Митническа декларация(МД), тип на сделка - неопределена и Партньор, в панел Бързи команди се активира опция Протоколи по ЗДДС и др. Функцията позволява автоматично отразяване на документ МД и Протокол по ЗДДС в Справка-декларация и Дневници по ЗДДС, съгласно нормативната уредба;
• Направена е промяна в логика за извеждане на поле Партньор в прозорец Контиране при избран документ Митническа Декларация (МД). Задължителни реквизити : тип на документа, псоочена сметка в Дт и Кт с категория Разчети с митници (сметка 457);
• Направена е оптимизация в прозорец Протоколи по ЗДДС и др. в следните направления:
• Добавена е нова операция в поле Тип на операцията: Доставка по чл. 167а от ЗДДС;
• Добавен е нов вид стока в поле Вид на стоката: Внос на стоки по приложение 3 от ЗДДС;
• Добавено е ново поле Основание – автоматично попълнено, спрямо посоченият тип операция и документ Протокол по ЗДДС в прозореца. Полето е отключено за редакция. Намира отражение в колона 8 – Вид на стоката/услугата в ДДС Дневниците и печат на Протокол по ЗДДС при ВОП и Услуги от ЕО.
• Добавено е ново поле Описание на доставката – намира отражение при печат на Протокол по ЗДДС , реализиран за ВОП и Услуга от ЕО. При въведено съдържание в полето при печат стандартното Към фактура №0000000000 ще бъде автоматично презаместено;
• Добавена е цветова индикация на поле ДДС стойност и съобщение/подсказка при различна стойност на ДДС от 20%, след промяна на данъчната основа в модул Контиране;
• Добавена е възможност за преизчисляване на сума в поле ДДС стойност с клавиш F8 след промяна на данъчната основа в модул Контиране;
• Добавено е съобщение при запис на данните в прозореца при липсващо съдържание в поле Основание. с
• Направена е промяна в съдържанието на извежданото съобщение при редакция на контиране, към което е използвана функция Протоколи по ЗДДС и др. , спрямо типа операция: ВОП, Услуга от ЕО, Туристическа услуга/Стоки втора употреба, Доставка по чл. 163а от ЗДДС, Доставка по чл. 167а от ЗДДС ;
• Направена е оптимизация в справка Оборотна ведомост, тип Материална, меню Справки в следните насоки:
• Преподреждане на колоните;
• Добавена е нова колона Eд.цена в Начално салдо, Oборот и Крайно салдо при експорт на справката в MS Excel;
• Направена е оптимизация при Импорт на данни от MS Excel, меню Операции→Импорт на данни→Импорт на данни:
• При импорт на партньори с ДДС номер, автоматично отбелязване на отметка Партньорът е регистриран по ЗДДС в секция Основни данни за фирмата, меню Редакция→Партньори;
• Добавени са две нови колони в модела за импорт model.xls, sheet Операции и sheet Настройка операции: ЕИК и ДДС номер;
• Добавени са две нови опции при импорт на операции - ЕИК и ДДС номер;
• Добавен е нов тип документ Командировъчен документ (Кмд.Док), меню Други→Настройки→Документи→секция Списък с документи.;
• Добавена е възможност за извеждане на поле Партньор в модул Контиране при избран тип документ Протокол по ЗДДС и сметка за ДДС в Дт или Кт;
• Добавени са Общ брой и Обща Отчетна стойност на Дълготрайните активи, меню Операции→Дълготрайните активи. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Вто Яну 28, 2020 11:41 Заглавие: Версия 1.01.065 / 28.01.2020г. |
|
|
Версия 1.01.065 / 28.01.2020г.
• Добавен е печат на Протокол по чл. 117 от ЗДДС при самоначисляване на ДДС за доставки по чл. 163а от ЗДДС, след запис на функция Протоколи по ЗДДС др., секция Бързи команди в Помощен панел;
• Добавена е възможност за корекция на съдържанието в поле Основание в прозорец Протоколи по ЗДДС и др. за доставка по чл.163а от ЗДДС;
• Добавена е нова настройка Параграф в прозорец Контиране в меню Други→Настройки→Основни настройки. Настройката ще бъде автоматично включена при избран тип сметкоплан Бюджетен сметкоплан, меню Операции→Сметкоплан и начални салда→Индивидуален сметкоплан;
• Добавено е ново поле в прозореца за контиране Параграф. Полето се визуализира при активна настройка Параграф в прозорец Контиране, меню Други→Настройки→Основни настройки;
• Добавен е Параграф в поле за избор „Редакция нa“ в модул Основания и забележки, меню Редакция→Администриране. Новата опция ще бъде извеждана при активна настройка Параграф в прозорец Контиране в меню Други→Настройки→Основни настройки;
• Добавена е нова колона Параграф в справка Хронологичен регистър (експорт в MS Excel);
• Направена е цялостна оптимизация в модул Дълготрайни активи, функция Отписване на актив с операция, Подобрение на ДА и Промяна на дълготраен актив по МСС, и Справки за ДА:
• Модул Дълготрайни активи, меню Операции, при създаване и редакция на актив – добавени са нови полета и са преименувани стари:
· Отчетна стойност - ново поле;
· Неамортизируема стойност – ново поле;
· Амортизируема стойност – редактирано наименование на старо поле Отчетна стойност.
• Функция Отписване на актив – оптимизация при отписване на актив с операция;
• Подобрение на ДА – промяна в логика за извеждане на стойност в поле Отчетна стойност;
• Промяна на дълготраен актив по МСС – промяна в логика за извеждане на стойност в поле Отчетна стойност;
• Меню Справки→Дълготрайни активи:
· Инвентарна книга – промяна в логиката за извеждане на стойност в колона Отчетна стойност;
· Амортизационен план (САП и ДАП) – промяна в наименование на колона Първоначална стойност, ново име Амортизируема стойност. При експорт на справката в MS Excel са добавени нови колони: Отчетна стойност, Неамортизируема стойност и Балансова стойност –показва резултата от Отчетна стойност - Начислени амортизации към дата;
· Активи по категории - активи с избрана категория Земи, гори са изключени от справката.
• Направена е визуална оптимизация във VIES - Декларация, А. Данни за регистрираното лице, Идентификационен номер по ДДС;
• Направена е оптимизация в закръгленията на стойност в клетка 50 – ДДС за внасяне, при наличие на стойност в клетка 33 – Коефициент по чл.73, ал. 5 от ЗДДС от Справка – Декларация по ЗДДС в експортен файл DEKL.TXT по формат на НАП;
• Направена е оптимизация във формула за отчитане на оборота за регистрация на нерегистрирани по ЗДДС фирми. Стойността на оборота се извежда в меню Редакция→Администриране→Моята фирма→Основни данни без отметка на следните опции:
• Фирмата е регистрирана по ЗДДС;
• Фирмата не подлежи на регистрация по ЗДДС.
• Направена е оптимизация в справка Активи по категория, меню Справки→Дълготрайни активи. Активи с избрана категория Земи, гори са изключени от справката;
• Добавена е проверка за наличие на подсметки към посочените в Дебит и Кредит сметки в модул Разсрочване на приходи и разходи;
• Добавена е проверка за наличие на подсметки към посочените сметки в модул Дълготрайни активи за следните полета:
• поле Сметка актив;
• поле Амортизация в сметка;
• поле Разход за амортизация в сметка.
• Направена е оптимизация във визуализация на сметки в списъка за избор от Индивидуален сметкоплан. Ако към определена синтетична сметка са създадени аналитични подсметки, на които е включена отметка Сметката не се използва основната, тя няма да бъде извеждана при избор;
• Направена е оптимизация при запис на операция по ДДС в експортен файл тип *.xml за документ Протокол по ЗДДС , Доставка по чл. 163а от ЗДДС;
• Направена е оптимизация във формули на Отчет за собствения капитал (ОСК), меню Редакция→Администриране→Редакция на отчети баланс, редове:
• Ред 5. Изменение за сметка на собствениците в т.ч.;
• Ред 9. Последващи оценки на активи и пасиви. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
account2012
Регистриран на: 30 Май 2017 Мнения: 25
|
Пуснато на: Пон Мар 09, 2020 14:10 Заглавие: Промяна VIES 03,2020 |
|
|
Здравейте,
В последната версия на Делта Про отразена ли е промяната във VIES декларация в сила от месец март? |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Йордан Атанасов Microinvest

Регистриран на: 02 Авг 2018 Мнения: 187 Местожителство: Варна
|
Пуснато на: Пон Мар 09, 2020 14:31 Заглавие: |
|
|
Ще има нова версия, в която ще бъдат отразени тези промени. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Цветан Рогозански Microinvest

Регистриран на: 23 Мар 2010 Мнения: 37
|
Пуснато на: Чет Апр 23, 2020 10:19 Заглавие: Версия 1.01.066 от 23.04.2020г. |
|
|
Версия 1.01.066 / 23.04.2020г.
Във връзка с публикувани изменения в ЗДДС изм. и доп. ДВ. бр.96 от 06 Декември 2019г. и ППЗДДС изм. и доп. ДВ. бр.25 от 20 Март 2020г., относно режим складиране на стоки до поискване по чл. 15а от ЗДДС в Microinvest Делта Pro са извършени ключови промени в модул Контиране, Протоколи по ЗДДС и др., бланките и файловете на Дневници и Декларация по ЗДДС.
• Направена е актуализация на бланките и файловете на Дневници и Декларация по ЗДДС, във връзка с изменения в ППЗДДС, публикувани в ДВ бр.25 от 25.03.2020г.;
• Направена е оптимизация в бързодействие при генериране на ДДС Дневници, декларация и Vies за големи бази данни;
• Добавени са нови типове документи:
• Регистър изпращане ЕС – стоки до поискване с абревиатура РСИЕС;
• Регистър получаване ЕС – стоки до поискване с абревиатура РСПЕС;
Новите документи намират отражение в следните модули:
• меню Други→Настройки→Документи→секция Списък с документи;
• меню Други→Настройки→Документи→секция Номерация на документи – след избор в частта с Избрани документи от секция Документи;
• модул Контиране→поле Тип на документа;
• Добавена е логика за извеждане на поле Партньор в прозорец Контиране при избрани документи: Регистър изпращане ЕС – стоки до поискване (РСИЕС) и Регистър получаване ЕС – стоки до поискване (РСПЕС). Задължителни условия: тип на документа и номер на документа;
• Добавена е логика за автоматично разпознаване на типа сделка Покупка или Продажба в прозорец Контиране, спрямо избрания документ Регистър изпращане ЕС – стоки до поискване (РСИЕС) и Регистър получаване ЕС – стоки до поискване (РСПЕС) в поле тип на документа;
• Добавено е съобщение в секция Съобщения в Помощен панел при несъответствие между типа сделка и избран документ Регистър изпращане ЕС – стоки до поискване (РСИЕС) и Регистър получаване ЕС – стоки до поискване (РСПЕС) в прозорец Контиране;
• Добавени са нови кодове за операция в поле Vies в модул Контиране, за документ Регистър изпращане ЕС – стоки до поискване (РСИЕС). Кодът на операцията за Vies се попълва автоматично, спрямо избран код на операцията в Прозорец протоколи по ЗДДС и др. за документ РСИЕС;
• Добавена е възможност за автоматично осчетоводяване на Режим складиране на стоки до поискване по чл. 15а от ЗДДС. При избран в прозорец Контиране документ Регистър изпращане ЕС – стоки до поискване (РСИЕС) и Регистър получаване ЕС – стоки до поискване (РСПЕС), номер на документ, тип на сделка, партньор, в панел Бързи команди се активира опция Протоколи по ЗДДС и др. Функцията позволява избор на код на операцията в режим складиране на стоки и въвеждане на основание, в съответствие с избрания код;
• Добавени са нови операции в поле Vies в модул Контиране:
• код 1 – Изпращане на стоки под режим складиране;
• код 2 – Връщане на стоки под режим складиране;
• код 3 – Замяна на получател по чл. 15а, ал. 4 от ЗДДС;
Полето се попълва автоматично при осчетоводяване на документ Регистър изпращане ЕС – стоки до поискване (РСИЕС) и избран код на операция в прозорец Протоколи по ЗДДС и др.;
• Направена е оптимизация в прозорец Протоколи по ЗДДС и др. в следните направления:
• Добавена е нова операция в поле Тип на операцията: Режим складиране на стоки до поискване по чл. 15а от ЗДДС;
• Направена е промяна в името на поле Вид на стоката, ново Вид на стоката/операцията;
• Добавени са кодове на операциите при Режим складиране на стоки до поискване по чл. 15а от ЗДДС в поле Вид на стоката/операцията:
• Код 41 – изпращане или транспортиране на стоки от територията на страната до територията на друга държава членка под режим складиране на стоки до поискване по чл. 15а от ЗДДС;
• Код 43 – замяна на лицето, за което са били предназначени стоките по чл. 15а, ал. 4 от ЗДДС;
• Код 46 – корекция на допусната грешка при посочване на идентификационен номер по ДДС на лицето, за което са предназначени стоките при операции, отразени с код 41;
• Код 48 – връщане на стоки на територията на страната по чл. 15а, ал. 5 от ЗДДС;
• Код 51 – пристигане на стоки на територията на страната под режим складиране на стоки до поискване по чл. 15а от ЗДДС;
• Код 53 – замяна на лицето, за което са били предназначени стоките по чл. 15а от ЗДДС;
• Код 54 – брак/липса/унищожаване на стоки по чл. 15а, ал. 10 от ЗДДС
• Код 58 – прекратяване на договора по режим складиране на стоки на стоки до поискване по чл. 15а от ЗДДС;
Номенклатура за избор на код на операцията е изведена спрямо избран документ РСИЕС и РСПЕС в прозорец Контиране;
• Добавено е съобщение в поле Основание – съобщението се извежда спрямо избран код на операцията в режим складиране на стоки до поискване. Намира отражение в колона 8 – Вид на стоката/услугата в ДДС Дневници – Покупки и Продажби;
• Добавено е ново поле Операция по ДДС – извежда списък за избор на следните операции:
• Получени доставки ВОП, с право на ПДК;
• Получени доставки по чл. 82, и без право на ДК;
• Получени доставки ВОП, с право на ЧДК;
Избраният тип операция извежда логика за отразяване на Протокола по ЗДДС в Дневник Покупки и Дневник Продажби при осчетоводяване на ВОП, Услуга от ЕО и Доставка по чл. 163а от КТ;
• Добавена е нова логика за поле Месец за експорт – извежда данни, спрямо посочен месец и година във Vies Декларация, секция Г. Прехвърляне на стоки от територията на страната до територията на друга държава членка под режим складиране на стоки до поискване по чл. 15а, ал. 1 от ЗДДС, настъпила промяна по чл. 15а, ал. 4 и 5 от ЗДДС или корекция на грешно посочен идентификационен номер по ДДС на лицето, за което стоките са предназначени, в раздел "Г" на предходна декларация;
• Добавено е съобщение при редакция на контиране, към което е използвана функция Протоколи по ЗДДС и др., при Режим складиране на стоки до поискване по чл. 15а от ЗДДС. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Administrator Site Admin

Регистриран на: 08 Авг 2002 Мнения: 66
|
Пуснато на: Пон Авг 03, 2020 08:46 Заглавие: |
|
|
Версия 1.01.067 / 02.08.2020г.
Във връзка с промени в Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС), изм. и доп. ДВ. бр.55 от 19 Юни 2020г., в сила от 01.07.2020г. относно намаляване на ставката за данък добавена стойност от 20% на 9 % за книги, ресторантьорски и кетъринг услуги, бебешки храни и пелени във версия 1.01.067 са направени ключови промени.
За инсталация на версията е необходим код за актуализация.
Относно очаквани скорошни промени в ЗДДС и ППЗДДС, всички допълнително подготвяни версии в тази насока ще бъдат безплатни за потребителите преминали към вер. 1.01.067 от 02.08.2020г.
• Направена е оптимизация в модул Контиране:
• Добавена е възможност за въвеждане на една и съща сметка, повече от веднъж в Дебит или Кредит на операцията, с цел отразяване на различен режим по ДДС към еднакви сметки;
• Добавена е възможност за въвеждане на повече от една сметка за ДДС при осчетоводяване на документ с два различни режима и ставка по ЗДДС, меню Операции→Контиране;
Функцията Различен режим по ДДС от секция бързи команди на Помощен панел се активира при изпълнени едновременно следните условия:
• В поле Тип на сделка е избран режим Покупка или Продажба;
• В Дебит или Кредит има повече от един ред за данъчна основа (всички сметки различни от 453/1 или 453/2);
• Курсорът е позициониран в един от редовете с данъчна основа.
• Добавена е проверка и условие за въвеждане на повече от една сметка за ДДС – за да се добави повече от една сметка 453/1 или 453/2 в Дебит или Кредит на операцията е необходимо да са изпълнени следните условия:
• В поле Тип на сделка е избран режим Покупка или Продажба;
• В Дебит или Кредит има поне два реда с различен режим по ДДС;
Важно условие за коректното отразяване на операцията с две различни ставки (9% и 20%) в дневниците по ЗДДС, е към всяка данъчна основа с различен режим да има и ДДС сметка настроена в същия режим по ДДС.
• Направена е промяна в структура на *xml файл при експорт и импорт на операции с различни режими по ЗДДС:
• меню Операции→Импорт на операции→Импорт от XML;
• меню Операции→Експорт на операции→Експорт от XML;
• Направена е оптимизация в номенклатурата за тип документ и модел на файл за импорт на операции, при различни режими по ДДС от MS Excel, C:\Program Files\Microinvest\Delta Pro\ExternalData \Model.xls.
• Направена е оптимизация при импорт на операции от MS Excel, при наличие на редове с различни режими по ДДС, меню Операции→Импорт на операции→Импорт от Excel; |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Administrator Site Admin

Регистриран на: 08 Авг 2002 Мнения: 66
|
Пуснато на: Вто Окт 06, 2020 16:51 Заглавие: Версия 1.01.068 / 06.10.2020г. |
|
|
Версия 1.01.068 / 06.10.2020г.
• Добавена е справка Разплащания и обвързани документи, меню Справки→Разплащания и обвързани документи. Справката може да бъде изведена също през модул Разплащания;
• Добавена е клавишна комбинация Alt + R за извеждане на справка Разплащания и обвързани документи;
• Добавена е нова справка Движение по партньор, меню Справки→Движение по партньор. Справката предоставя данни за счетоводните записвания в хронологична последователност за определен партньор и обвързаната с него сметка, с добавени начални и крайни салда;
• Добавени са допълнителни колони при експорт на справка Движение по партньор в MS Excel: Основание, Забележка, Втора забележка, Дата на контиране и Номер на контиране;
• Добавено е съобщение със забранителен характер при липсващи параметри в полета Сметка и Партньор, панел Параметри и обработка в справка Движение по партньор;
• Направена е оптимизация при въвеждане на данни в следните модули:
- модул Бързо контиране, меню Операции;
- модул Доставка на СМЗ, меню Операции→Стоково-материални запаси;
- модул Продажба на СМЗ, меню Операции→Стоково-материални запаси;
- въвеждане на начални салда по партньори, меню Операции→Сметкоплан и начални салда→Начални салда;
• Направена е оптимизация при отразяване на операции с една и съща сметка на няколко реда в следните справки:
- меню Справки→Хронологичен регистър, тип Материална;
- меню Справки→Аналитичен регистър, тип Материална;
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Доставка;
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Продажба;
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Движение на стоки;
• Направена е оптимизация във визуализация и избор на дата от календар.
Последната промяна е направена от Administrator на Пет Ное 06, 2020 10:37; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Administrator Site Admin

Регистриран на: 08 Авг 2002 Мнения: 66
|
Пуснато на: Пет Ное 06, 2020 10:22 Заглавие: Версия 1.01.069 / 05.11.2020г. |
|
|
Версия 1.01.069 / 05.11.2020г.
• Добавена е нова справка Проверка на документи с файл от НАП, меню Справки→Проверка за дублирани и липсващи документи→Проверка на документи с файл от НАП. Справката извежда данни след извършена проверка за съответствие на въведените документи (Ф-ра, ДИ, КИ) в базата данни със Справка за декларираните продажби от регистрирани по ЗДДС лица за определен период, предварително генерирана от портала за електронни услуги на НАП;
• Добавен е нов таб Онлайн услуги, меню Други→Настройки. Таб Онлайн услуги включва следните секции за настройка:
- секция Данни за вписване в Sendera – онлайн услуги на Microinvest – включва данни за Е-mail и парола;
- секция Настройка на собствен SMTP Server - включва данни за Е-mail, Парола и Шаблон на подпис. При неуспешно вписване се отключват допълнителни полета за SMTP Хост, STMP Порт и Потребителско име;
- секция Парола за преглед – при включена настройка Използване на парола за преглед се отключват полета за Парола и Повтори парола;
• Добавена е нова функционалност за изпращане на справки по E-mail в таб Обработка на резултати в следните справки:
- меню Справки→Оборотна ведомост;
- меню Справки→Хронологичен регистър;
- меню Справки→Аналитичен регистър;
- меню Справки→Главна книга;
- меню Справки→Задължения/вземания по партньори;
- меню Справки→Движение по партньор;
- меню Справки→Разплащания и обвързани документи;
- меню Справки→Потвърдително писмо за задължения/вземания;
- меню Справки→ДДС дневници, декларация и VIES;
- меню Справки→Отчети и баланс;
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Доставка;
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Продажба;
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Движение на стоки;
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Стойност за изписване -
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Средно претеглена стойност и изписване;
- меню Справки→Стоково-материални запаси→Инвентаризационен опис;
- меню Справки→Дълготрайни активи→Месечни амортизационни квоти;
- меню Справки→Дълготрайни активи→Инвентарна книга;
- меню Справки→Дълготрайни активи→Амортизационен план;
- меню Справки→Дълготрайни активи→Активи по категории;
- меню Справки→Дълготрайни активи→Инвентаризационен опис на ДМА;
- меню Справки→Проверка за дублирани и липсващи документи→Проверка за дублирани и липсващи документи;
- меню Справки→Проверка за дублирани и липсващи документи→Проверка на документи с файл от НАП;
- меню Справки→Индивидуален сметкоплан;
- меню Справки→Каса→Касова книга;
- меню Справки→Каса→Касов ордер;
- меню Справки→Действия по потребители;
• Направена е визуална и функционална оптимизация в секция Обработка на резултата, панел Параметри и обработка:
- Визуална оптимизация – добавени са бутони за експорт на справки в Word, Excel и PDF формат;
- Функциoнална оптимизация – добавен е нов бутон Изпращане по Е-mail. Отключва секция Изпращане по E-mail с данни за получател, тема и име на файла, подпис на писмото.
-- Поле Тема – автоматично попълнено. Съдържа името на справката и периода, за който е изведена. Полето е с възможност за редакция;
-- Поле Файл – съдържа името на файла. Полето е с възможност за редакция;
-- Поле Текст – извежда въведеното съдържание в поле Шаблон на подпис, секция Онлайн услуги, меню Други→Настройки. Полето е с възможност за редакция;
• Добавени са съобщения в секция Помощен панел, свързани със следните функционалности:
- Проверка на документи с файл от НАП;
- Изпращане на справки по E-mail.
• Добавено е поле за E-mail в меню Редакция→Администриране→Моята фирма. Въведеният E-mail намира отражение в справки, секция Обработка на резултата. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|