Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Проблем при стартиране на Invoice Pro

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
barton



Регистриран на: 24 Яну 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Яну 24, 2011 18:08    Заглавие: Проблем при стартиране на Invoice Pro Отговорете с цитат

Здравейте!
Използвах програмата няколко пъти и днес като опитах да я отворя пак ми даде следанта грешка:
"C:\Program Filex (x86) .... пътя до програмта"
"Unspecified error"

и веднага след като натисна ОК ми изкарва следния прозорец"


Операционната система е Windows 7 x64 Ultimate.

Потърсих във форума и прочетох разни предложения за изтриване на config файл-а , за преинсталиране на програмата, за рестартиране на компютъра - нищо не помага.
Надявам се да можете да ми дадете някаква насока, за да решим проблема.

Благодаря Ви много![/img]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Пон Яну 24, 2011 18:14    Заглавие: Отговорете с цитат

Каква Ви е антивирусната програма? Възможно ли е да е AVG или Avast?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
barton



Регистриран на: 24 Яну 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Яну 24, 2011 18:16    Заглавие: Антивирусна Отговорете с цитат

Eset Smart Security ми е антивирусната програма.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
barton



Регистриран на: 24 Яну 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пон Яну 24, 2011 18:24    Заглавие: Реших си проблема със стартирането. Отговорете с цитат

След дирене из google за друг проблем и след отстраняването му програмата си тръгна.


Цитат:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\
0-4 entry only, if there is any entry before 0 then delete it.


Това реши проблема.Благодаря Ви много за отделеното време и се надявам да съм помогнал на някой, който е имал или има подобен проблем.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
daniel_dimov



Регистриран на: 25 Яну 2011
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Яну 25, 2011 12:55    Заглавие: Проблем с стартирането на Invoice Pro Отговорете с цитат

Здравейте,
Последно издавах фактури преди 10-на дни, но от вчера не мога да стартирам приложението.
Появява се прозорец със следния текст: "Microinvest InvoicePro has stopped working"

Антивирусната ми програма е AVAST и отскоро се появяват съобщения, че " Your Avast! registration will expire soon".

Някаква идея как се справя?

Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Вто Яну 25, 2011 15:05    Заглавие: Отговорете с цитат

Avast е много проблематична програма. Пробвайте да я изключите временно и кажете дали се оправи проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
daniel_dimov



Регистриран на: 25 Яну 2011
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Яну 25, 2011 17:13    Заглавие: Отговорете с цитат

Изключих Avast, но проблемът е същият.

В интерес на истината не си спомням да съм инсталирал, деинсталирал или настройвал каквото и да е напоследък?

С Win Vista x64 съм и ползвам Invoice Pro само локално т.е. инсталиран е на един лаптоп и само оттам се издават фактури.

Говорих и с кол центъра Ви, но нямаха решение за моя проблем.

Мислите ли г-н Павлов, че трябва да потърся дистанционен сервиз за този проблем или да Ви посетя на място?
Знаете колко е важно за една фирма да събира навреме вземанията си :D

Поздрави,
Даниел Димов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Вто Яну 25, 2011 17:18    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, звъннете ни и ще се пробваме с дистанционен сервиз да решим проблемите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
daniel_dimov



Регистриран на: 25 Яну 2011
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Яну 25, 2011 17:27    Заглавие: Отговорете с цитат

Ок.
Явно първо трябва да платя и след това да се чуем.

Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
daniel_dimov



Регистриран на: 25 Яну 2011
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря Яну 26, 2011 22:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Деинсталирах Avast и Invoice Pro тръгна.
Явно при автоматичен update на новите версии на антивирусната омазват нещо инсталацията :D
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Чет Яну 27, 2011 08:42    Заглавие: Отговорете с цитат

При Avast има фалшива тревога при наш софтуер. Досега сме се уведомявали няколко производителя и те си коригират продуктите, явно това е следващия...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov