Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Не мога да стартирам програмата

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
dust



Регистриран на: 28 Фев 2011
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пон Фев 28, 2011 17:04    Заглавие: Не мога да стартирам програмата Отговорете с цитат

Здравейте,
инсталирах програмата на друг компютър. Всичко се инсталира без проблем но не тръгва. Нищо не изписва просто почва да се върти кръгчето и по едно време изчезва ( след 3-4 секунди ). Когато отворя процесите и виждам че се стартира InvoicePro.exe *32 и след малко изчезва. Нищо не казва, в папката няма лог файл, а в ивентите показва:
Цитат:
Faulting application name: InvoicePro.exe, version: 1.2.11.31803, time stamp: 0x00000039
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc00000fd
Fault offset: 0x0069b5bf
Faulting process id: 0x590
Faulting application start time: 0x01cbd7582518cfa0
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Microinvest\Invoice Pro\InvoicePro.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: 63731ee0-434b-11e0-9d65-c1092c8f9631


Аз съм с windows7 ultimate 64

Моля за помощ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Пон Фев 28, 2011 17:17    Заглавие: Отговорете с цитат

Каква версия сте инсталирали - 32 или 64?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dust



Регистриран на: 28 Фев 2011
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пон Фев 28, 2011 17:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Съдейки по това, къдесе инсталира е 32.
Свалих версията от линковете тук: http://www.microinvest.net/invoicepro.php
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dust



Регистриран на: 28 Фев 2011
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Мар 01, 2011 10:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Предишния ми комп беше също с windows 7 64bit и си работеше перфектно.
Не виждях опция за сваляне на 64 битова версия на програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Вто Мар 01, 2011 11:35    Заглавие: Отговорете с цитат

На страницата на продукта има линк към 64 битовата версия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
dust



Регистриран на: 28 Фев 2011
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Мар 01, 2011 11:50    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз наистина не виждам линк за 64 битова версия. Има два линка долу:
http://www.microinvest.net/getinvoicefullsetup.php - 190 мб.
и най-долу: http://www.microinvest.net/getproduct.php?ProductID=113 - 24.4 мб
И двете съм ги свалил и при двете резултата е същия като ги инсталирам.

С търсачката единственото изречение в което има числото 64 е: Microinvest Invoice Pro е съвместима с всички 32 и 64-битови операционни системи на Microsoft, включително Windows Vista и Windows 7.

Моля дайте линка тук ако не ви затруднява или ме ориентирайте къде точно да го търся??
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dust



Регистриран на: 28 Фев 2011
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Вто Мар 01, 2011 15:42    Заглавие: Отговорете с цитат

Добре бе хора, какво трябва да направя за да ми помогне някой? Ако трябва да платя нещо - кажете ще платя, ако не ви се занимава - кажете да се ориентирам към нещо друго. Два дена не мога да си свърша работа!

Погледнете си сайта да видите, че няма линк към 64 битова версия!
Бих ви приложил и снимка но няма как да я кача.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Васил Василев
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 29 Юни 2009
Мнения: 162
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 01, 2011 15:45    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Това е проблем на .NET Framework, който от известно време се опитваме да локализираме. Изпратете ми координати на ЛС, за да направим дистанционен сервиз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Петър Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 09 Авг 2002
Мнения: 1134

МнениеПуснато на: Вто Мар 01, 2011 15:47    Заглавие: Отговорете с цитат

Има някакъв проблем, по-конкретно с Вашата операционна система/компютърна конфигурация. Свържете се с нас за дистанционен сервиз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
shperthca



Регистриран на: 02 Мар 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Мар 02, 2011 00:40    Заглавие: Отговорете с цитат

Човека явно не е изолиран случай със 7-цата ,защото и аз съм с 64 битова версия и не ми работи програмата ( до преди 4-5 дни работеше когато я ползвах ).Единственото ,което съм променил е че си сложих СП1 на бозичката.И аз чакам помощ ако може.Благодаря предварително!

P.S. Изтеглих и пълната версия,но не ми инсталира допълнителните модули както по малката версия ,която си ги теглеше от нета.От бързане забравих да уточня проблема.При стартиране на програмата ми казва, че не може да се свърже с базата данни.Антивирусната ми е нод32 Бизнес.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Сря Мар 02, 2011 07:56    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-вероятно не Ви работи SQL сървъра. Аз също съм с Windows 7 64 бита и нямам никакъв проблем. Всички актуализации се правят автоматично и своевременно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Петър Маринов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 09 Авг 2002
Мнения: 1134

МнениеПуснато на: Сря Мар 02, 2011 09:11    Заглавие: Отговорете с цитат

За случая на dust, проблемът конкретно беше точно с антивирусната програма - Avast. Уведомили сме колетите от AVAST Software a.s. отново и ще чакаме тяхното мнение по този въпрос.

@ shperthca: Свържете се с нас, за да направим дистанционен сервиз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
shperthca



Регистриран на: 02 Мар 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Мар 02, 2011 23:37    Заглавие: Отговорете с цитат

Пеинсталирах си SQL и пак същото,не знам при теб но при мен не работи,явно няма да се работи на тази програма повече...май и Вие не знаете къде Ви е проблема.

П.С Да до преди 4-5 дни и при мен работеше....

Отосно звъненето до фирмата Ви ,като звънна в София чакам по 20 мин на телефона(и то ако имам късмет),е извинете но аз си плащам сметките за него.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21140

МнениеПуснато на: Чет Мар 03, 2011 09:02    Заглавие: Отговорете с цитат

Това за 20 минути чакане по телефона съвсем не е вярно защото телефонната централа прекъсва разговора, ако до 3 минути не се свържете с оператор.

По отношение на Avast, да, в новите им версии има лъжлива тревога, това е факт. Ако искате, дори и днес можете да позвъните на 0888 344 304 и ще решим проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Invoice Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov