Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Въпрос за актуализация на продукти

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
ve4er



Регистриран на: 10 Май 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб Апр 11, 2020 11:06    Заглавие: Въпрос за актуализация на продукти Отговорете с цитат

Здравейте, въпроса ми е само принципен, за да се ориентирам какво следва да се направи. ТРЗ про и Делта про имам на лаптопа, със тапа се работи, но се наложи да се смени хард диска. Всичко е инсталирано наново и лицензирано, но стара версия 026, която има при закупуването още. Купувана е актуализация 035 и се е работило до последно с нея. Да разбирам ли сега след като един път е купувана актуализацията и е използвана, че трябва пак да се купи, за да се актуализира продукта?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21039

МнениеПуснато на: Съб Апр 11, 2020 13:16    Заглавие: Отговорете с цитат

Да.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ve4er



Регистриран на: 10 Май 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб Апр 11, 2020 13:43    Заглавие: Отговорете с цитат

Не мога да разбера политиката на тези актуализации, извинявам се предварително, с цялото ми уважение за труда който полагате. Аз мисля така - щом съм купил приложението и си купувам актуализация - значи съм купил новата версия веднъж завинаги. Като излезне нова версия естествено нормално да си платя за да я имам, защото е положен труд. А като си преинсталирам компютъра и съм платил и работил до еди коя си версия, не е ли нормално пак да мога да си я възстановя. Сега излиза, недай си боже да му стане нещо на компютъра ми - пак трябва да платя. С каква цел се прави това моля за разяснение, извинявам се ако е коментирано вече, но аз нямам вина че ми се е счупил компютъра.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21039

МнениеПуснато на: Съб Апр 11, 2020 14:34    Заглавие: Отговорете с цитат

Вие самостоятелно сте инсталирали 026 версия и сега трябва актуализация. Ако сте инсталирали точно "счупената" версия - няма да трябва код. Само че програмата вижда, че от стара версия трябва да се актуализира към нова и затова иска код.

Политиката е правилна. При преход към по-висока версия се заплащат новите функции и подобрения.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
ve4er



Регистриран на: 10 Май 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб Апр 11, 2020 15:06    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря Ви за помоща. Тогава да деинсталирам и изтегля новата с която е работено до последно - 035 версия. Ще се получи ли, или какво трябва в случая, ако трябва и уина ще преинсталирам докато е още пресен Smile Помагайте.

П.П. Към нов уин отива работата, иначе не се получава...
Оправих се, живи и здрави всички!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov