Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

проблем с база в ТРЗ и ЛС

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bagra_vn



Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 10:12    Заглавие: проблем с база в ТРЗ и ЛС Отговорете с цитат

Здравейте!
1.ОС Windows Xp Proffessional SP3
2.Продукт ТРЗ версия 3.64.763 актуализация 27.07.11
3.Принтер Самсунг ML2010P локален
4.Pentium Dualcore E6600 3.06GHz,3GB Ram 300GB HDD
5.При създаване на нов личен картон за лице не запаметява данните.Давам архивиране и дава следната грешка:Не е възможно да се конвертира база 3.63!Системата може да работи само с база версия 3.64!Желаете ли да стартирате външния конвертор от Microinvest Manager?
Ако дам Да и на следващия екран също ми изписва грешка D:\micro\eood05.mdb is corrupted or isn't a Microsoft Access database. Ако дам Не ми излиза да си избера база при което като избера въпросната база ми дава същата грешка че поради аварийно прекъсване трябва да се извършат корекции Давам Да след което отново излиза грешка в базата за версия 3.63.
Ако избера друга база ТРЗ тръгва, от там давам възстановяване от архив и това е единствения начин да си отворя базата но не ми дава да правя нов картон.Пробвах с нова база със старите номенклатури но ми дава същата грешка при създаване на нов картон.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Веселин Чолаков
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 28 Сеп 2007
Мнения: 702

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 11:23    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, вероятно базата, която не може да се конвертира е повредена. Изпратете ни архива от който възстановявате на sos@microinvest.net, за да се опитаме да го поправим.
Друг вариант е да намерите по-стар архив от Microinvet Архи: Файл>Автоматична защита.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
bagra_vn



Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пон Окт 17, 2011 11:43    Заглавие: Re: Отговорете с цитат

Изпратено.Архивът е направен днес без да е добавен нов картон, от което идва и грешката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Поддръжка All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov