Microinvest Форум Форуми Microinvest Форум
Microinvest Форум
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 

Въпрос за инсталация с нов лиценз на стар компютър

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
rumenn



Регистриран на: 31 Яну 2012
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Сря Дек 09, 2020 18:47    Заглавие: Въпрос за инсталация с нов лиценз на стар компютър Отговорете с цитат

Здравейте,
намирам се в следната ситуация, която ясно е описана във WIki-то

"Частен случай на актуализация: На компютърът е била инсталирана по-рано демо версия, за която е забравено и срокът на действие отдавна е изтекъл. Независимо от това дали е била използвана тази демо версия, била ли е изтрита, данните за нея се съхраняват, за това при опит да се инсталира един от продуктите на Microinvest той може да изисква от начало код за актуализация (т.к. е била инсталирана стара версия) и след това лицензиране. Това са два различни кода, не се опитвайте да въвеждате лицензионния код, когато се изисква код за актуализация!"

Имам доста закупени лицензи през годините и на въпросният компютър явно преди години е правена инсталация на Склад ПРо., най-вероятно остарявла демо версия е имало..

Въпросът ми е следния:
Как мога на този компютър да инсталирам чисто новият ми закупен лиценз или заради стара инсталация на програмата трябва да го пиша "брак" и да взема друг компютър? Smile
Евентуално пълна преинсталация на ОС ще ми съживи ли машинката за лицензиране?

Благодаря
Румен

ПП..
Може би темата е за съседния раздел Поддръжка..
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Виктор Павлов
Microinvest
Microinvest


Регистриран на: 12 Авг 2002
Мнения: 21439

МнениеПуснато на: Чет Дек 10, 2020 10:54    Заглавие: Отговорете с цитат

Това е стандартна процедура, свържете се с нашия търговски отдел.
_________________
Клиентите на Microinvest по света: http://www.microinside.ru
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
rumenn



Регистриран на: 31 Яну 2012
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Чет Дек 10, 2020 14:26    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за информацията!
Колежките бяха много учтиви, когато съм на въпросния компютър ще ми разрешат ситуацията...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Microinvest Форум Форуми -> Склад Pro All times are EET (Източна Европа)
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov